20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57717 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #300 på: 02. Jan. 2008, 23:09 »
Sam er vel å regne som en middel manager ja, men får han sparken så tviler jeg på at det blir så mye bedre. Så fremt ikke Mourinho tar utfordringen

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #301 på: 02. Jan. 2008, 23:10 »
Nok en gang må vi konstatere tap! Når samtlige spillere presterer under pari blir det ikke lett...

Men dette her med kontinuitet og alt sånn: HVORFOR I HELGELANDSOSEN STARTER BIG SAM MED BUTT OG FAYE SENTRALT OG VRAKER EN REN MIDTBANESPILLER SOM EMRE?????? NÅR BLE MIDTSTOPPER/DEFENSIV MIDTBANE (FAYE) BEDRE ENN EN TYRKER MED PASNINGSFOT OG BLIKK, SELVOM JEG FAKTISK OPPLEVER AT FAYE GJØR EN BEDRE JOBB ENN BUTT??? Det blir for dumt!!!

Kontinuitet oppnås gjerne ved å bruke de samme spillerne ofte, det skal jeg med all respekt akseptere. Men hvorfor i alle dager skal vi oppnå kontinuitet når vi ikke klarer å slå en pasning på snaue 10 meter!?

Butt ut - Emre inn
Viduka ut - Owen inn
Cacapa ut - Faye og Taylor stoppere

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 02. Jan. 2008, 23:11 »
Nå begynner jeg faktisk å bli rimelig lei. Butt-Faye sentralt på midten. Morsom du Sam ;)

He he he, den humoren er iallefall dritdårlig

Kommer jo fra Big Sam da.........  ;)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #303 på: 02. Jan. 2008, 23:11 »
Skal vi begynne å vinne fotballkamper så må Emre inn for en av de ukreative sentralt. Og Owen eller Martins MÅ tilbake i form.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #304 på: 02. Jan. 2008, 23:13 »
Det eneste lyspunktet idag er Øyvind Johannesens stadige ordspill!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 02. Jan. 2008, 23:14 »
Drit i hvem som skulle spilt eller ikke, og se på kampen. Vi burde ledet med ett eller to mål før city skåret sitt. Vi spilte meget godt de første tredve, og eide kampen. Bare så synd at Martins per dags dato er en av PLs absolutt minst målfarlige spisser.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. Jan. 2008, 23:16 »
Drit i hvem som skulle spilt eller ikke, og se på kampen. Vi burde ledet med ett eller to mål før city skåret sitt. Vi spilte meget godt de første tredve, og eide kampen. Bare så synd at Martins per dags dato er en av PLs absolutt minst målfarlige spisser.

Enig i at vi var best de første 30 og muligens de første 5 i andre, men det hjelper lite når vi sliter så ille mye foran kassa
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 02. Jan. 2008, 23:17 »
Det er de samme jævla feilene hver bidige gang. Eller det samme jævla slurvet for å være mer presis. En enkel pasning blir slått bak spilleren så han må tilbake og hente, når det ikke skjer klarer ikke han som skal ta imot ballen å gjøre det, og VIPS så er det like vanskelig og håpløst igjen. Deretter MÅ jo nærmest hver eneste en Newcastle-spiller falle en gang eller to hver gang han får litt rom og kan sette fart på, hurra, klapp klapp! Og Milner som egentlig var en av de beste er alikevel så irriterende når han aldri kan legge inn med engang. For det kunne han gjort i kveld. Men neida, enten han skal dra seg innover eller utover så skal han på død og liv finne på ett eller annet, og uansett hva det er så blir iallfall ikke innlegget bra. Og hva har skjedd med Viduka? Fra å være en aldri så liten goal-getter i Midlesbrough er han en tung og dårlig trent spiss som vinner en duell eller to, men da ser det ut som han har slitt seg ut også. For de hælsparkene blir dessverre litt for åpenbare når du skal stå der i fem minutter og signalisere det i forveien, sorry Mark! Og Taylor og Cacapa da(tror det var de to?) som må dekke det samme rommet på 2-0 målet. Enrique er vel den eneste som følger City spilleren mens Emre ikke rekker ned igjen for å stoppe Fernandes, men stopperne våre de står der med hendene ut til siden og småskjelver av frykt og skrekk begge to, tafatt! Om den ene snakker portugisisk, fransk og gud vet hva og den andre snakker engelsk, så må de vel SE at de ikke trenger å stoppe å stå nesten bom stille oppå hverandre begge to.

Og så er det viljen og bevegelsene. Det er lov å bevege seg uten ball også, og heller ville ha den. Syns altfor ofte at våre spillere spilte fort og enkelt fra seg ballen i kveld for deretter å melde seg ut av det som foregikk utpå St.James' Park's grønne gressmatte. Det blir dessverre litt for åpenbart hva som skal skje når kun en spiller som regel beveger seg og vil ha ballen! HUFF! Jeg vil fortsatt ikke sparke Allardyce, men etter kamper som denne så er det lett og ønske seg noe nytt og friskt, noe å tro på! For de jeg så idag kan jeg ikke si jeg ble overbevist av dessverre.

Og JA, jeg er vist LITT skuffet nå!  :P

Eneste av våre spillere jeg vil si meg fornøyd med idag er N'Zogbia og Beye, Faye og Butt skal ha for at de kommer nærme en "bestått karakter" de også.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 02. Jan. 2008, 23:18 »
Skyhøye karakterer Nikolaien. Alle må ned 2 hakk.

Når det gjelder kampen så gidder jeg ikke å skrive spesielt mye. Det er den samme gamle leksa. Dårlig dag, dårlig spill, dårlige valg. Ingen gidder og alt ser direkte mislykket ut. Kommentatoren er noe av det verre jeg har hørt og et nytt hjemmetap er et faktum. Det var mot et av de svakeste bortelagene, for sikkerhets skyld. Med marerittprogrammet som står for tur så ser dette helt jævlig ut for Newcastle. For min del så driter jeg i om det blir 11 plass eller 17 plass i mai. Med dette spillet og denne innsatsen så kommer vi ingen vei. Jeg er egentlig målløs. Ord blir overflødige.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 02. Jan. 2008, 23:20 »
Det er faen ikke Sams skyld at de apene på banen ikke klarer å slå en enkel pasning. Ut med Sam? Nei - ut med hele jævla ubrukelige laget, minus Beye, Faye og Zoggy...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 02. Jan. 2008, 23:23 »
"Normalt" ville jo Owen satt sansjen sin i dag, og med uavgjort ville ting sett litt annerledes ut. Men Sam har faktisk et forklaringsproblem på Butt-Faye

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 02. Jan. 2008, 23:24 »
Det er faen ikke Sams skyld at de apene på banen ikke klarer å slå en enkel pasning. Ut med Sam? Nei - ut med hele jævla ubrukelige laget, minus Beye, Faye og Zoggy...

Jo det er han som setter opp laget og lager treningsprogrammet. Så det er klart han må ta sin del av skylda. Men ikke alene.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #312 på: 02. Jan. 2008, 23:28 »
Noen som aner om Derby-kampen vises noen plass? (kanaler)

Fant det
SPORTN

1855   Fotball: FA-cupen
Stoke - Newcastle, direkte fra tredje runde i den engelske FA-cupen.
« Siste redigering: 02. Jan. 2008, 23:36 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #313 på: 02. Jan. 2008, 23:31 »
Jeg er faktisk enig med EivindI. Vi spiller ikke så dårlig som alle skal ha det til og vi er i store deler av kampen klart best, MEN vi misser gang på gang i det avgjørende øyeblikket, enten med selve avslutningene eller i trekket før vi kunne og burde ha kommet til store sjanser. Men denne kampen burde vi ha fått noe ut av, og et "normalt" lag med normal selvtillitt og uttelling, hadde fått noe ut av denne.

Martins feks er en glimrende spiller med massevis av kvalitet, men han eier ikke selvtillitt når det kommer til avslutninger om dagen og det ender med bom gang etter gang. Håper afrikamesterskapet kan gjøre han godt slik at han i hvertfall kommer tilbake med hodet fullt av selvtillitt. Da blir han skummel igjen!

Nei, det er trist å se at vi er så langt unna flytsonen som det går ann å komme om dagen. Alt går på en måte i mot oss nå, både dommeravgjørelser og flaksen.
Jeg håper bare Mort og Ashley har tålmodighet nok til å beholde Big Sam og hans menn minst ut sesongen, slik at vi ikke nok en gang må begynne på nytt med ny manager og nytt regime. Vi trenger stabilitet framfor noe og da må vi bare ha is nok i magen til å gi laget og trenerne tid på å bygge seg opp. Vi løser ingenting ved å hive Sam på dør og erstatte han med en middelmådig kriseløsning.
« Siste redigering: 02. Jan. 2008, 23:33 av Øystein Solbjørg »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 02. Jan. 2008, 23:36 »
Der er jeg enig. Men gutta må faen med prestere og på et eller annet vis må vi få noe kreativitet i laget. Alt er så jævla forutsigbart synes jeg. Men vi må kanskje ikke svartmale for mye til tross for at jeg er rimelig overbevist om at 0 poeng venter oss på Old Trafford.

God natt!