20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #285 på: 02. Jan. 2008, 22:53 »
Nå begynner jeg faktisk å bli rimelig lei. Butt-Faye sentralt på midten. Morsom du Sam ;)

He he he, den humoren er iallefall dritdårlig
Who else...... Alan Shearer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 02. Jan. 2008, 22:54 »
Given 6

Beye 6
Cacapa 5
Taylor 5
N'Zogbia 7

Milner 5
Faye 6
Butt 5
Duff 6

Martins 4
Viduka 5

Owen 5
Enrique 6
Emre 5

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #287 på: 02. Jan. 2008, 22:55 »
skjønner ikke at folk mener at milner spilte en god kamp. Han bidro med utrolig lite pluss at innleggene hans er verre enn Geremi sine  :o

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #288 på: 02. Jan. 2008, 22:56 »
Tli alle dere BUTTOFILE, idag var han sammen med Zoggy å faktisk Duff banens beste spiller\spillere..

Kampreferat, herregud, hvorfor i helsiken er det nødvendig, FLAUT, ELENDIG, KATASTROFE, YDMYKENDE OSV OSV..
Eneste gledlige nyhetet i dag???? INGEN >:(
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 02. Jan. 2008, 22:57 »
Gi meg en hammer! Nå er det agresjon her ;D Dette endte med sikkelig breiflab-fotball. Benken var den beste lagdel i dag.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 02. Jan. 2008, 22:58 »
Synes Zog var god, spesielt i 1.omgang og den gjennombruddspasningen (i andre) til Owen var god
Faye gjorde en brukbar jobb
Duff var litt småfarlig på venstresiden noen ganger
Given hadde 2-3 veldig gode redninger

Ellers var det bare å registrere at Butt var på sitt dårligste i dag, Cacapa gjør av og til helt merkelige ting, Sam sliter med taktikken og Martins sliter med selvtillitten.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 02. Jan. 2008, 22:58 »
Jeg velger å avslutte kveldens kampopplevelse på en Erik Vold-inspirert måte:

Hjemmekampen ble
ikke vunnet denne gangen
heller

God natt!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 02. Jan. 2008, 23:00 »
Nå begynner jeg faktisk å bli rimelig lei. Butt-Faye sentralt på midten. Morsom du Sam ;)

Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å sette opp Faye-Butt sammen på sentral i en hjemmekamp. Jeg mener Newcastle bør i det minste prøve å styre hjemmekampene sine, uansett om det er mot Derby eller Man City. Dette var en taktisk blunder og det straffet seg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #293 på: 02. Jan. 2008, 23:02 »
Kansje Sam vil spille en slags 4-2-4 formasjon, å at det er derfor han foretrekker kjetil å kjartan sentralt på midten ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 02. Jan. 2008, 23:02 »
Nei kor vi skal starte. Kan vel starte med ein spelarbørs

Given: 7. Gjer jobben sin, ikkje meir en det, står for langt til høgre på mål nummer 2
Beye: 7 Bra i første, svak i andre.
Cacapa 6. God uten ball, svak med. Skal vere lære mesteren til Taylor, dermed må han vere trygg å spele i lag med. Det er han ikkje.
Taylor 7. Viktig, rydder opp for Cacapa og speler med hjerte utan på drakta
Zoggy: 8. Kanskje bestemann i dag. Veldig bra i 1 omgang men detter litt i andre. Svak på kanten
Milner: 7. Elendig på slutten av kampen, skaper litt i 1 omgang men skyter dessverre med lauskrutt.
Faye: 8. Viktig, kjemper hele kampen
Butt: 5. Svakeste(i dag og ja). Presser ut av rammen og skaper digre rom bak seg. Presser nesten bare framover på banen og er sjelden på eit skikkelig returløp.
Duff: 7 Bra i dag, skaper mye, veldig farlig. Troppens klart beste ving.
Viduka 7: Gjer mye bra på topp. Det virker som om han passer bedre med Martins en Owen
Martins: 7: Skaper mye idag, men har desverre ikkje bra nokk passningskvalitet, ei heller målfarlig.

Innbyttara:
Enirque: 7. Kommer bra fra det
Owen 6: Spelar nesten midtbane i dag. Skal heile tida ned og hjelpe til.
Emre: for lite inforvert

Om nokon ikkje ser at Faye gjer ein mykje viktigare jobb en Butt i dag, så er du nokk ein butt patriot. Enten så spurter butt utover for å presse og etelater seg eit stort rom bak seg, ellers så rygger han. Faye låg å stabiliserte, han var veldig bra. Martins var bra idag, skaper mye men dessverre så er han for dårlig til og avslutte. Passer bra ilag ved Viduka. At emre benker i dag til fordel for to slitarar på midten er uforståleg...

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 02. Jan. 2008, 23:03 »

Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å sette opp Faye-Butt sammen på sentral i en hjemmekamp. Jeg mener Newcastle bør i det minste prøve å styre hjemmekampene sine, uansett om det er mot Derby eller Man City. Dette var en taktisk blunder og det straffet seg

Helt enig, min støtte for big-sam blir mindre og mindre. Er bare så frustrerende alt sammen nå.  :'(
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 02. Jan. 2008, 23:04 »
Alt for høyt, Nikolaien! Skal man ha en 7er må man faktisk ha prestert! Og det var det ikke mange som gjorde på SJP i kveld!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 02. Jan. 2008, 23:04 »
Emre sitter fortsatt på benken. Butt og Faye på midtbanen, ikke akkurat noen tekniske vidunderbarn som bidrar med for mye fremover. Milner gjør noe bra, men jævla mye dårlig. Viduka er feit og treig og Owen jogger jo bare rundt der. Nei fytti helvete! Eneste spilleren som jeg mener fortjener å spille neste kamp er Zog, resten burde fått bot for poor performance.

Ble vel negativt, men dette synes jeg bare er trist. Sam får vel sparken og en eller annen forhasta beslutning blir tatt, ergo får vi en middel manager som ersatter. Håper det naturligvis ikke, men jeg tror det nærmer seg.

I det lengste kan vi håpe på noen nye fjes, men et lag som Newcastle frister vel ikke for mye for de aller ypperste spillerene.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 02. Jan. 2008, 23:05 »
Ser ikke ut som vi klarer å gjøre 2 "godkjente" kamper på rad under Sam

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 02. Jan. 2008, 23:06 »
Ble vel negativt, men dette synes jeg bare er trist. Sam får vel sparken og en eller annen forhasta beslutning blir tatt, ergo får vi en middel manager som ersatter. Håper det naturligvis ikke, men jeg tror det nærmer seg.
Er det ikke en middel manager vi har?