20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea-Newcastle 29/12 Canal+ Sport 2 16,00  (Lest 37515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chelsea-Newcastle 29/12 Canal+ Sport 2 16,00
« Svar #195 på: 29. Des. 2007, 18:37 »
virker korrupt spør du meg.. hands på første scoringa og den mest klare offsiden jeg har sett på scoring nr. 2.
Du som gav karrakterer til spillerne: Å gi Butt (rumpe) 9 på børsen, blir som å si at Basma er en driblefant! Butt var brukbar i dag, men han var langt fra banens/newcs beste. Given var muligens lagets beste.

Flaut å se på ubrukelige dommere, og trist at det ødelegger fotballkamper. VIDEODØMMING PLEASE!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 29. Des. 2007, 18:38 »
Butt var enorm i dag. Men ja jeg vil også si at Given var banens beste sammen med Faye.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 29. Des. 2007, 18:41 »
Fin prestasjon av laget......er fantastisk provosert og fly forbanna!! Det er en helt jævli måte å tape en slik kamp på.....for ikke uttrykt hvor sint jeg egentlig er akkurat nå!!! >:( >:( >:(

En liten børs, mange som var gode i dag.....2.omg synes jeg samtlige presterer bra, 1.omg var elendig bortsett fra de 10 første minuttene...utrolig synd at Martins ikke puttet..

Given - 8 - Viser klasse.

Beye - 7 - Synes han klarer seg bra mot Cole
Taylor - 8 - Konge i duellene.
Cacapa - 7 - Leser spillet godt, men sliter litt i duellene.
Zog - 7 - Dårlig defensivt. Men hans bidrag offensivt bør være nok til å overbevise BigSam at han bør spille lenger fremme i banen.

Milner - 7 - Jobber fantastisk, og er god degensivt. Litt ujevn med ballen, går kanskje litt for tregt på kanten.
Smith - 6 - Jobber bra, men får ikke utrettet noe nevneverdig
Butt - 9 - Konge "all over the pitch" i dag, fra første pipeblås til det siste pipeblåset...
Faye - 7 - Fungerer godt som duellspiller foran fireren, bra nærteknikk. Men slår tragiske langpasninger
Duff - 7 - Lovende takter, spesielt i 2.omg. Alltid farlig.

Martins - 6 - Vanskelig å hanskes med for Chelsea pga farten sin, spiller ok i 2.omg, men utnyttet dessverre ikke mulighetene i 1.omg. Trodde ikke han skulle være så avhengig å ta imot ballen med venstrefoten, det var det som ødela da Butt spilte han igjennom.

Roz - 6 - Ikke noe spesielt heldig innhopp, men det er ikke lett å komme inn på slutten av en kamp OG spille ute av posisjon.
Owen og Viduka spilte for lite..Owen kom inn akkurat da kampen tippet i Chelsea's favør og var naturlig nok nesten ikke nær ballen.

Helt enig  ;)

Skjønner ikke hvorfor noen skal hudflettes etter denne kampen, verken av innbyttere eller av de som starta. Smith klarte kanskje ikke veldig mye offensivt, men det var jo også fordi han spilte midtbane, men du verden for en sykt herlig innsats han la ned. Uvurderlig.
At Owen kom inn for Martins tror jeg ikke hadde noe å si. Faktisk skulle vel Owen kommet inn mens vi enda hadde trykket i kampen, altså med en gang etter vi scoret. For da fikk vi selvtillit, og styrte kampen en periode. Da skulle Sam satt inn Roz og Owen samtidig, for dersom Owen kunne fått vært tilstede når vi skapte de sjansene og halvsjansene kunne han meget vel blitt den store forskjellen i kampen. Selvfølgelig var det alikevel ventet at Chelski på Stamford kom til å sette inn en sluttspurt de ti siste minuttene, noe de også gjorde. Men vi forsøkte selv om vi ble svært slitne mot slutten. All mulig honnør for fin kamp av hele laget!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #198 på: 29. Des. 2007, 18:49 »
God 2. omgang. Var faktisk ikke så skuffet da Chelsea scoret 2-1, selv om det kom sent og var en gedigen dommertabbe. Det er i hvert fall positivt at vi begynner å spille fotball igjen og ikke er redd for å angripe på Stamford Bridge. Bare så synd at Big Sam prøver å feige inn 1-1 i stedet for å gå for 3 poeng da vi faktisk presset Chelsea tilbake på banen. Det samme gjelder Given som begynte å hale ut tiden etter 60 minutter midt i Newcastles beste periode. Latterlig.

Men synes i likhet med dere andre her inne at mange gjorde en god kamp i dag. Butt var klasse. I tillegg gleder jeg meg over utviklingen til Milner og Beye. Milner er en spiller jeg aldri har hatt skikkelig sansen for, men etter Villa-oppholdet har han begynt å få troa på seg selv og er nå en ving som er selvskreven i startelleveren. Beye har også spilt seg opp etter en rufsen start. Liker spillertypen hans. Sterk, gode taklinger og ikke redd for å ha ballen i beina.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 29. Des. 2007, 18:52 »
Tenkte litt på det i dag. Beye er den beste forsvarsspilleren vi har i klubben akkurat nå.
Holder CL-klasse.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 29. Des. 2007, 18:52 »
Enig. Beye ligner mer og mer på en av de aller beste høyrebackene i PL. Btw morsomt å se Arsenal bli rævkjørt av Everton.. :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #201 på: 29. Des. 2007, 18:59 »
Sett ned karakteren på Smith til 5, kø1, så er jeg helt enig med børsen din.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 29. Des. 2007, 19:06 »
Hva gjorde Smith feil i dag, som ikke Martins gjorde i dag Olav?
Og Taylor som absolutt burde fått ut den ballen på 1.målet. Det var ganske håpløst.

Da Chelsea scoret og rett etter kampslutt var jeg forferdelig frustrert, men det har roa seg litt nå. Jeg er veldig glad for spillet Newcastle viste i dag. Vi kombinerte faktisk fint og hadde en del godt klikk klakk spill og vendinger, for det om pasningene satt litt løst enkelte ganger. Slik det har vært i for mange andre kamper i år.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 29. Des. 2007, 19:06 »
Litt merkelig kamp dette. En periode i annen omgang var det faktisk årsbeste av oss under Big Sam da vi presset Chelsea bakover. Hvorfor i all verden kan vi ikke spille slik mot Derby, Wigan osv? Hvorfor klarer vi ikke å sette slike lag under press? Veldig synd at en gedigen dommertabbe skal ødelgge det som absolutt var en godkjent kamp på bortebane mot et av de beste lagene i ligaen.

Synes de aller fleste spilte opp til godkjent idag, men vil spesielt trekke frem tre:

- Faye er en ekstremt bra spiller. God fysikk, duellerer godt på midten og treffer faktisk bra med pasningene. Sams beste kjøp?
 - Butt presterer nok en gang bra mot antatt bedre motstand på bortebane. Trekker ikke han frem kun p.g.a målet, men i alle faser av spillet var han god. Kjempet bra, og hadde en livsviktig inngripen i første omgang.
 - Cacapa synes jeg viste klasse der bak, og det er tydelig at Pompeykampen er glemt for hans del, heldigvis.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #204 på: 29. Des. 2007, 19:09 »
Hva gjorde Smith feil i dag, som ikke Martins gjorde i dag Olav?

Martins gjorde i hvert fall NOE.

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #205 på: 29. Des. 2007, 19:19 »
Smith var banens dårligeste i dag!
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 29. Des. 2007, 19:23 »
I den grad den personen er på banen vil jeg faktisk si linjedommeren var værst. Av spillerne var Ballack helt forferdelig. Smith gjorde det han var best på, kjempet og kjempet og frustrerne Chelsea spillerne
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 29. Des. 2007, 19:25 »
Gratulerer, men det var dagens.

Virkelig fint å se Sam haterne pisse på leggen slik.
Rakke ned på spillerne selv om vi spiller en veldig veldig god kamp. Tror nesten vi må få inn en manager som kan gjøre det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 29. Des. 2007, 19:26 »
Smith var god i dag. Smith og Martins spilte begge til en 6er på børsen i dag. Begge la ned en fantastisk strålende innsats, selv om de ikke lyktes i så mye fremover på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 29. Des. 2007, 19:34 »
I den grad den personen er på banen vil jeg faktisk si linjedommeren var værst. Av spillerne var Ballack helt forferdelig. Smith gjorde det han var best på, kjempet og kjempet og frustrerne Chelsea spillerne
Kan ta med Ben Haim og Belletti også. Glad for ingen av dem havnet på SJP.