20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Gi Big Sam sparken?

Ja, spark han langt ut av SJP!
17 (26.6%)
Nei, gi mannen mer tid!
32 (50%)
Usikker
15 (23.4%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 09. Jan. 2008, 19:11

Skrevet av Emne: Big Sam out?  (Lest 29138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Big Sam out?
« Svar #180 på: 01. Jan. 2008, 05:03 »
Er du fan nok så reiser du på kamp uansett kor laget befinner seg i ligasystemet......
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 01. Jan. 2008, 11:47 »
JA for all del , la oss bli som Wolves de er forbilder, HEEEERREGÙD

Nå prøver jeg å si at Newcastle supporterene ikke bruker noe mer penger på laget sitt enn andre supportere. Mulig du ikke tok den.
« Siste redigering: 01. Jan. 2008, 11:48 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Jan. 2008, 01:43 »
Allardyce var etter min mening helt feil valg av manager, jeg kunne tenkt meg en manager som tenker offensivt hver kamp.

Klinsmann kunne vært en het kandidat etter min mening, han forandret jo hele det tyske landslaget fra å spille kjedelig fotball til å spille underholdene fotball.
Det er jo ikke akkurat et minus at han kjenner Engelsk fotball relativt godt også.

Det vil forundre meg at Allardyce sitter noe mye lengere, hvis disse resultatene fortsetter.

Før vi veit ordet av det så er det vi som ender opp som Leeds....

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Jan. 2008, 03:54 »
alle maser om at Big Sam trenger tid! Dette blir for dumt. Vi har 3 strake tap, og får sannsynligvis tap borte mot manu også. I tillegg klarer han ikke å vise til gode resultater tidligere i sesongen heller. Sam har hatt mye penger å rutte med før sesongstart, kjøpt spillere som ikke har imponert eller styrket betraktelig. Dette er frustrerende. I tillegg kjører han en filosofi som ikke hører hjemme blant The Toons. Fansen og spillerne fortjener mye bedre fotball enn det som vises for øyeblikket. Får vondt inni meg når jeg ser vi taper kamper som den i går. City er overkommelig motstand, og noe vi hvertfall burde klare å ta poeng mot hjemme.
Noe er fullstendig feil. Enig i at Sam har hatt stor suksess i bolton, men nå er han i en klubb som er mye bedre, og som spiller underholdende fotball, ikke kjedelig drillo fotball. Filosofien med å sende lange baller opp til en ensom spiss eller bare å mose ballen opp, for deretter å skyve etter, har gått ut på dato for lenge siden. Jeg er for at Sam skal ut av klubben. Vi trenger en manager med litt mer erfaring i det å faktisk vinne noe!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #184 på: 03. Jan. 2008, 05:26 »
Beholder vi Big Sam så ser vi alrede nå åssen sessongen kommer til å bli og noe bedre vill det IKKE bli.Ikke så lenge vi har Tjukken som styrer skuta

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Jan. 2008, 12:10 »
Hvis vi fortsetter med like tragiske resultater som nå så er jeg helt enig at Sam må gå, men hvis han klarer å forbedre resultatene og spillet så burde han få fortsette ihvertfall ut sesongen. Men jeg er helt enig i med alle som mener at Bim Sam er altfor deffansiv i tankegangen. Man kan ikke bruke Butt og Faye sammen sentralt på midtbanen, det burde selv Sam skjønne at blit altfor deffansivt!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Jan. 2008, 13:23 »
Har støttet Sam hele tiden, men ryker vi mot Stoke så er den støtten over for min del. Skal over til Newcastle igjen mot Bolton. Et lag som ble rævkjørt av Sunderland i julen. Om Newcastle ryker i de to kampene tror jeg nok Sam ryker og.
"The first 90 minutes are the most important"

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Jan. 2008, 13:27 »
Hvis vi taperb for Bolton og Stoke er jeg også redd for at sam er ferdig, men hvis vi begynner å sette sjansene våre skal vi greie å vinne disse kampene...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Jan. 2008, 13:31 »
Vi slår både stoke og bolton, det er jeg sikker på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Jan. 2008, 13:41 »
Og jeg var sikker på at vi skulle slå både Derby og Wigan! En ting som er helt sikkert er at man som Newcastlesupporter aldri kan være sikker på en dritt!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Jan. 2008, 13:46 »
Og jeg var sikker på at vi skulle slå både Derby og Wigan! En ting som er helt sikkert er at man som Newcastlesupporter aldri kan være sikker på en dritt!

Men da er du sikker på noe  ;D
"The first 90 minutes are the most important"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Jan. 2008, 14:10 »

Tviler! Kansje Stoke! Nå mister vi jo også 2 av de beste spillerne våre (Faye og Beye) til Afrika mesterskapet, andre som forsvinner er jo Martins og Geremi, selv om sistenevnte ikke akkurat vil være noe savn!

Innen vi har møtt Bolton har vi også blitt knust av Manure, så selvtilliten er nok heller ikke på topp! Men håper at Bolton har solgt Anelka innen vi møter dem, om ikke skal vi slite hardt!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Jan. 2008, 15:45 »
Vi åpnet sesongen glimrende. Vi har spilt tidvis veldig god fotball mot både Chelsea og Man City. Hvis vi bare setter sjansene våre, og tar ledelsen først, fremfor at motstanderen tar ledelsen først, så er mye gjort. Som Big Sam sa, tidlig i sesongen tok vi ledelsen først, og vi fikk med oss mange poeng som et resultat av det. Selv om spillet kanskje ikke alltid var like mye å skryte av. Jeg er helt sikker på at vi kan greie dette igjen senere denne sesongen. Forhåpentligvis allerede mot Stoke og Bolton. Jeg er aldeles ikke sikker på at vi slår disse lagene, selv om vi selvsagt skal slå dem.

Vi må være optimistiske. Vi må ha troen på at det går an å slå tilbake. Hvis vi bare fortsetter å jobbe hardt, og spille bra, og skape sjanser, så vil målene komme før eller senere. Og hvis vi bare greier å ta Stoke like seriøst som Chelsea og Man City, så tror jeg det vil gå veldig bra i den kampen. Det er kun én ting som gjelder, og det er å gi 110% i hver eneste duell i hver eneste kamp. Gjør vi det, så vil vi få igjen for det etterhvert.

Hvis vi gir ManU kamp om hver eneste ball, og greier å skape litt hodebry for forsvaret dems, så blir vi neppe knust. Vi kan til og med greie å score et mål, som mot Chelsea. ManU på Old Trafford er ikke helt umulig, selv om vi neppe kommer til å få med oss poeng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Jan. 2008, 20:20 »
vil du kalle uavagjort hjemme mot aston villa, uavgjort borte mot middlesbrough og tap borte mot derby, på de 5 første en glimrende start på sesongen? vil ikke jeg. I tilegg så jo alle hvordan bolton sugde ræv i alle kampene fram til manager bytte.

Taper vi mot Stoke er det nesten ikke noe valg, det tar kaka, da må sam ut.

Og hvorfor skryter folk av chelsea kampen? Jeg skjønner ikke det chelsea overkjørte oss med B laget sitt, i 75 min, bortsett fra et kvarter i 2 omgang.

lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Jan. 2008, 20:27 »
Enig Doffi! Det var rett og slett ingen glimrende start på sesongen. Vi har vel spilt bra i 2 kamper i år. Det er hjemme mot Wigan og hjemme mot Arsenal. Ellers har det vært tynt.