20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Gi Big Sam sparken?

Ja, spark han langt ut av SJP!
17 (26.6%)
Nei, gi mannen mer tid!
32 (50%)
Usikker
15 (23.4%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 09. Jan. 2008, 19:11

Skrevet av Emne: Big Sam out?  (Lest 29290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Big Sam out?
« Svar #150 på: 30. Des. 2007, 20:10 »
Mulig Fergie sier mye tullball, men da har jo de fleste personer som har "fotballfaglig" pondus bare sagt tullball rundt dette emnet isåfall...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 30. Des. 2007, 20:15 »
Mulig Fergie sier mye tullball, men da har jo de fleste personer som har "fotballfaglig" pondus bare sagt tullball rundt dette emnet isåfall...

Inkludert vår egen manager, hvis jeg ikke tar helt feil?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 30. Des. 2007, 20:16 »

Inkludert vår egen manager, hvis jeg ikke tar helt feil?

Hehe. Ja, jeg er ihvertfall av den oppfattelsen at Big Sam har mye innabords, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 30. Des. 2007, 20:23 »

Er ikke det jeg mener! Men du ser da sjelden en manager eller andre oppe i toppen av fotballen sier at en manager bør få sparken! Hadde blitt oversasket da! Til og med Roeder og Souness fikk jo gå i fred fra andre managere, eneste var vel at Roeder fikk litt kritikk fordi han manglet utdannelsen, men det var kansje klubben som fikk kritikk for dette!??
Er jo stort sett oss fans og pressen som er kritiske!

"The thing with Newcastle fans is that they think they should be winning games 5-0 all the time", Ferguson. Dette har jeg ihvertfall aldri forventet! Overdrivelse kansje.........

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 30. Des. 2007, 20:36 »
"The thing with Newcastle fans is that they think they should be winning games 5-0 all the time", Ferguson. Dette har jeg ihvertfall aldri forventet! Overdrivelse kansje.........

Selvfølgelig satt litt på spissen, men Sir Alex har uansett et poeng hva Newcastle fans og tålmod og forventninger gjelder.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 30. Des. 2007, 20:41 »

Er ikke det jeg mener! Men du ser da sjelden en manager eller andre oppe i toppen av fotballen sier at en manager bør få sparken! Hadde blitt oversasket da! Til og med Roeder og Souness fikk jo gå i fred fra andre managere, eneste var vel at Roeder fikk litt kritikk fordi han manglet utdannelsen, men det var kansje klubben som fikk kritikk for dette!??
Er jo stort sett oss fans og pressen som er kritiske!

Skulle tatt seg ut om en manager skulle gått ut og sagt at en annen manager burde få sparken. Mener de det nettopp det,  holder de selvsagt kjeft. Når det gjelder "5-0" er det selvsagt satt på spissen. Hadde vi slått Man Utd 8-0 under Keegan ville han sagt at fansen forlangte å vinne 8-0 i hver eneste kamp.
« Siste redigering: 30. Des. 2007, 20:43 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 30. Des. 2007, 21:14 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 31. Des. 2007, 00:46 »
"Why the Toon Army will never love Big Sam Allardyce"

LES LES LES!! ikke Ferdinand, men les denne artikkelen.... :P

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article3108481.ece

For dere som ikke vet hvem denne Billy Furious er han skribent i THE MAG, som er et supportermagasin laget av supportere på tyneside....de har også en viss forbindelse til de folka bak nufc.com
« Siste redigering: 31. Des. 2007, 00:49 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 31. Des. 2007, 11:18 »
Genial artikkel. Akkurat slik jeg føler det!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 31. Des. 2007, 11:24 »
"Why the Toon Army will never love Big Sam Allardyce"

LES LES LES!! ikke Ferdinand, men les denne artikkelen.... :P

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article3108481.ece

For dere som ikke vet hvem denne Billy Furious er han skribent i THE MAG, som er et supportermagasin laget av supportere på tyneside....de har også en viss forbindelse til de folka bak nufc.com

Hahaha nok et brødhue. Denne Billy Furious som ville fjerne Bobby Robson etter at vi havnet på 5. plass i PL. Nå snakker han om hvor bra det var på den tiden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 31. Des. 2007, 14:53 »
Bra artikkel kø1 og jeg er enig i mye (bedre å argumentere mot fremfor å snakke piss om personen som har skrevet den Asbjørn), men ...............

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article3111359.ece

....... så har du denne artiklen her som mener at det heller kansje er på tide å bytte ut enkelte spillere, og som også viser til gode eksempler på at Allardyce fikk spillere og supportere mot seg med en gang i Bolton også der han slet voldsomt de første kampene visstnok! Blant annet kun 2 poeng på 6 kamper og 4 seire på 13 kamper vitner om trøblete start.........

Men her igjen er vår gamle manager Robson ute å kritiserer Allardyce sin spillestil!
Robson's attack over lack of style at Newcastle leaves Allardyce in jeopardy, Guardian

Robson sier blant annet følgende: Robson begged Allardyce to "give us a bit more style", og det antydes også at enkelte av spillerne er tvilsomme til Allardyce sine metoder: A source connected to the club identifies a group of senior players including Michael Owen, Nicky Butt, Emre and Shay Given as being sceptical about the manager's vision and resistant to some of his coaching methods.

Mye vingling, men uansett mange gode poenger fra alle parter som både ønsker seg av med Allardyce og de som ønsker han bedre tid!

Alt i alt er jeg frem til nå i sesongen blitt meget skuffet! En elendig hjemmeform og skandaløs borteform har gjort at jeg er blitt meget skeptisk. Har vel sjelden sett så mange dårlige kamper på èn sesong av NUFC før.

Men skal Allardyce få fortsette må han få full støtte nå i januar til å hente spillere som passer han og stilen hans bedre enn de han rår over nå gjør, uansett hvor vanskelig dette transfervinduet er! For det er vel heller ingen tvil onm at Ashley og Mort var en smule sparsommelige hva transfermidler i sommer gjaldt! Har styret sine tvil og Allardyce derfor bare vil bli støttet halvhjertet, ja da tror jeg han skal få det særdeles tøft.....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 31. Des. 2007, 15:05 »
Frode: Kommer du til å dømme Sam ut i fra om han får penger i Januar eller ikke?? For alt vi vet så har ikke Ashley tenkt til å bruke en kr på spillerkjøp de neste 3 årene. Det høres nesten ut for som om hvis Big Sam ikke får penger så vil du ha han vekk?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 31. Des. 2007, 15:06 »
Mort sier i dag at Allardyce kommer ikke til å bli sparket. De fleste mediene melder dette.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 31. Des. 2007, 15:25 »
Jeg tror ikke det er riktig tidspunkt å soarke Allardyce på. La ham ivertfall få ut sesongen på å vise hva han kan. Uansett om han hadde blitt sparket er det bare en man som fansen hadde blitt fornøyd med, og det er Kong Alan.

La oss si at han ikke ville tatt over? Hvem skulle vi da fått inn, Martin Jol?  Jol gjorde fatale feil i tottenham i sommer, akkurat som Souness gjorde for oss. Bruker 200mill pund på spisse når han allerede har berbatov,keane og defoe. helt latterlig.

Det er ingen store trenere som vil trene denne klubben, og Allardyce er den beste vi kan få enten vi vil det eller ikke. Han spiller kjedelig fotball ja, men han kjører ivertfall ikke klubben lenger ned i grøfta. Vi trenger kontinuitet fremover, og spillerne bør heller begynne å tro på Allardyce sin fotball og gjøre det beste ut av det.

Alle er vell enig i at det er en kjedelig forutsigbar og dårlig fotball vi spiller om dagen, men det hjelper ikke når spillerne ikke prøver ivertfall.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 31. Des. 2007, 15:27 »
Bruker 200mill pund på spisse når han allerede har berbatov,keane og defoe. helt latterlig.
DET er drøyt! :D