20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00  (Lest 50987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #285 på: 26. Des. 2007, 18:08 »
Ansette og sparke sikkert

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #286 på: 26. Des. 2007, 18:08 »
Sikert på at vi ikke ansetter en god nok, eller den riktige manageren ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #287 på: 26. Des. 2007, 18:09 »
Vi er ikke bedre enn Derby og Wigan pr. dags dato.
Og veit du ka det aller verste er?

EG ER HEILT ENIG!

Skål for den.

Det å si at Mourinho aldri hadde kommet er tull, Newcastle har nok av penger til å gi han nok lønn. Om han vil er en annen ting, men det å prøve seg, skader ikke.

Om Mourinho, Klinsmann eller Hitzfelt er uaktuelle, bør vi beholde Sam.

Jeg vil gjerne ha en utenlandsk trener, er lei av engelske kjedelige trenere. Koeman kanskje? han får nok sparken i Valencia snart :P
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #288 på: 26. Des. 2007, 18:09 »
Vi er ikke bedre enn Derby og Wigan pr. dags dato.

Tja, synes Newcastle minner litt om Brann for 7-8 år siden.Brann gikk fra å vinne mot Rosenborg til tap mot skeid og kongsvinger...  Newcastle kan slå hvem som helst, se bare på arsenal-kampen der Arsenal hadde flaks som fikk med seg 1 poeng. Så kommer Wigan og Derby som på papiret er dårligere enn Newcastle. Newcastle står igjen med 1 poeng på de to kampene.. Hadde håpet på 9 av 12 poeng etter kampene fra 23 des til 1 jan. Nå ser det ut som om vi står igjen med 1 av 12. Positive er at Newcastle fortsatt har mulighet på uefa-cup. For de andre lagene er like ujevne...
"The first 90 minutes are the most important"

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 26. Des. 2007, 18:09 »
Jeg har bestemt meg for å gi Allardyce tid. Har tillitt til tjukkasen enda.
Men det er uforståelig med slike resultater mot klubber vi absolutt skal slå.
Mark Hughes lag har vel like mange poeng som oss. Det har også West Ham som virkelig satser i år. Sesongen er absolutt ikke ødelagt for i år, men utrolig ergerlig å miste så mange poeng mot dårlige lag.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #290 på: 26. Des. 2007, 18:11 »
En ting som er garantert: Det blir ingen europeisk turnering på oss neste år.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #291 på: 26. Des. 2007, 18:13 »
Heilt utruleg at vi klare å gjere det same på gang etter gang når det gjeld manager fronten.
Hva tenker du på?

Tenkte meir på at vi har desverre valgt feil igjen. Big Sam ser desverre ikkje ut som det taktiske geniet vi hadde sett for oss. Synst endel av avgjørelsane hans er veldig kritikkverdige. Fotball spelar vi heller ikkje. Hadde vore greit vist vi hadde sett bedring i spelet, men kan ikkje akkurat seie det.

Forøvrig så blir det for optimistisk å tru at vi skal ansette manager av verdsklasse. Kven vil begå seg på dette smertehelvette som managerane opplev oppe i Nord? Presset og forventingane er alt for store. Tillegg så har vi eit meget middelmodig lag.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #292 på: 26. Des. 2007, 18:14 »
Dette er forferdelig!! Måten vi vissnok har tapt på i dag har vi sett altfor mange ganger denne sesongen...

Drittfotball, dårlig taktikk, rare laguttak og utallige flauser denne sesongen....jeg begynner å bli lei!!! BigSam har overhode ikke overbevist, og det blir jo bare værre og værre!!

Tap mot Mancity(chelsea slår oss 49 av 50 ganger på brua, og vi taper også i år), så har vi satt oss i en vamvittig vanskelig posisjon.....da bør han sparkes...

Bra sagt/skrevet,dette beskriver dagens situasjon med enkle ord. Men jeg hadde sparket han i dag hvis jeg hadde hatt muligheten.  
Det som irriterer meg mest om dagen er hvorfor idioten bruker en midtbanespiller på venstreback,når vi har en som skal brukes der på benken/tribunen. Ikke rart at forsvaret suger når det ikke er komplett. Jævlig lett å skylde på midtstopperene hele tiden.......................
Sendt han til HELVETE på dør,og det nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 26. Des. 2007, 18:15 »
Nei, dette er flaut. Ser vi slutten på Big Sams tid som Newcastle-manager?

bør nesten være det snart. håper mark hughes eller martin jol får tronen.
Mark Hughes eller Martin Jol? Hva gjør disse så mye bedre enn Big Sam?

Spille fotball kansje, tørre å angripe, ikke hele tiden å prøve å ødelegge for motstanderen fremfor å spille sitt eget spill!

Fotball er jo underholdning, og kan ikke akkurat si Allardyce underholder meg med den fotballen han spiler nå!

Det er greit å tape en kamp, men vi må jo i det minste vise at vi tørr å vinne å våge å angripe!

Jeg forventer ikke noe mer enn et ærlig forsøk på å vinne!!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 26. Des. 2007, 18:18 »
Vi må spele 442/424:

Given
Beye - Taylor/Cacapa - Faye - Enrique
          Barton- Emre/Zoggy
Milner                      Duff/Zoggy
          Owen- Viduka

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 26. Des. 2007, 18:19 »
Skjønner virkelig ikke dere som vil ha han vekk. Ser dere ingen forbedring av spillet i kamper i år i.f.t under Roeder i fjor?
Sam sa sjøl at han vil ikke få noe umiddelbar suksess.
Vi trenger litt kontinuitet.
Dere dømmer kun fra enkeltkamper hvor sinnet deres koker opp fordi vi ikke greier og vinne.
Sesongen er bare halvspilt og det er mange kamper å ta poeng i.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #296 på: 26. Des. 2007, 18:19 »
At det kan legges penger på bordet for å få inn en manager, det tror jeg nok det er..
Jeg er meget skuffet over manageren, som ike klarer utnytte spillerenes styrke? Å da er jeg igjen skuffet over spillerene, som ikke viser seg gode nok til å spillefor en klubb som Newcastle..
Det er flere ting som ikke stemmer, ang det som skjer i klubben nå...

Jeg mener f.eks.. Allardyce ikke burde spille sin egen spillestil, kjedelig fotball, men heller sette seg inn i hva som er spillerenes stryke, utnytte dette å spille på deres sterke sider..
Men det er ikke meg som er manager, selv om jeg faktisk tror jeg hadde gjort en bedre jobb enn Allardyce for tiden..
Men en ting er klart......?........
Allardyce skal få ut sesongen til å imponere meg, å vise at han er god nok til å bygge fundamentet. Å få spillerene til å prestere på et jevnere nivå...
Du har min tilitt ut denne sesongen Allardyce, VIS DEG DA VERDIG TIL Å VÆRE MANAGER I NEWCASTLE..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 26. Des. 2007, 18:23 »
Skjønner virkelig ikke dere som vil ha han vekk. Ser dere ingen forbedring av spillet i kamper i år i.f.t under Roeder i fjor?
Ser stoooor forskjell, men ingen forbedring dessverre. I roeder sin tid fekk ikje spelarane noko instrukser. Dette gjor at spelarane gjor det dei var god på men det var ikje samhandling. Nå skal alle slå den opp på ein spelar og desverre går ikje det...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 26. Des. 2007, 18:23 »
Dette fører ingen vei. Vi skal være heldige om vi holder oss i PL med dette spillet her. Jeg ser bare ett lag som spiller dårligere enn Newcastle om dagen, og det er Fulham. Å gjøre det bra i managerstolen til Newcastle er ikke umulig. Se på Bobby Robson. Han klarte det. Spille underholdene, skaffe resultater, fremgang, håp om noe. Med Allardyce er alt det stikk motsatte: spille umenneskelig tragisk, ikke skaffe resultater, motgang og jævelskap, og ikke et fnugg av håp. Det Newcastle presterer om dagen har jeg aldri sett maken til før. Fatalt dårlig er det. Det er nesten så jeg ikke tror det. Det tidligere målfarlige og underholdene Newcastle har blitt til Fulham 2. De som fortsatt forsvarer Big Sam med nebb og klør, hva skal nå til for å vippe dere over på den andre siden? Har dere enda ikke sett bunnen av lavmål?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 26. Des. 2007, 18:25 »
Sam sa sjøl at han vil ikke få noe umiddelbar suksess.
Vi trenger litt kontinuitet.
Dere dømmer kun fra enkeltkamper hvor sinnet deres koker opp fordi vi ikke greier og vinne.
Sesongen er bare halvspilt og det er mange kamper å ta poeng i.
Noen forbedringer, jo, men ikke nok. På langt nær nok! Vi spiller til tider forferdelig fotball, akkurat som i dag hvor vi knapt nok skaper en eneste målsjanse mot laget som har sluppet inn flest sålangt i PL. Vi ønsker ikke å vinne kampen! Vi legger oss defensivt for å bryte ned deres spill, i steden for å gå ut å angripe for å vinne! Det er dette jeg reagerer mest på! Gampe-fotballen til Sam fungerer desverre ikke.

Greit at alle lag kan ha et feilskjær en gang i blandt, men vi har hatt alt for mange av dem nå! Heldige 3-poengere mot Fulham og Birmingham kan desverre ikke skjule skuffelsen over svakt spill.