20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00  (Lest 50961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #210 på: 26. Des. 2007, 17:36 »
Hahhahaha MARTIN JOL!?!? ;D  kom igjen ! fokus på kampen no og ikkje tullette mangagerløysningar...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #211 på: 26. Des. 2007, 17:36 »
Lurer på hvor lenge Sam sitter. Gillette Soccer-saturday på skysports som vanligvis ikke slenger rundt med drit sier at Martin Jol følger med situasjonen til Big-sam...
Når var dette? Interesant

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 26. Des. 2007, 17:36 »
såvidt to seire på overtid mot svak motstand, såvidt uavjort mot PL dårligste dritt lag, og før det var det 1 poeng av 18 mulige. vi er fantastiske. vi må ha corner eller straffe for og score, big sam jeg blir ikke minde lei av deg etter dette.
lt;3 Newcastle <3

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 26. Des. 2007, 17:36 »
Jeg vet vi ikke kan be om forandring over natta, men jeg begynner faktisk å lure om vi har sett noen som helst forbedring fra sist sesong.. Klart det er litt igjen av kampen enda, og i det siste har vi jo hatt vane for å spare det beste til sluttminuttene.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #214 på: 26. Des. 2007, 17:37 »
Hahhahaha MARTIN JOL!?!? ;D  kom igjen ! fokus på kampen no og ikkje tullette mangagerløysningar...

Martin Jol er en av de bedre managerne i PL

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 26. Des. 2007, 17:39 »
Jeg vet vi ikke kan be om forandring over natta, men jeg begynner faktisk å lure om vi har sett noen som helst forbedring fra sist sesong.. Klart det er litt igjen av kampen enda, og i det siste har vi jo hatt vane for å spare det beste til sluttminuttene.

svaret er ja.. er forbedreing i bare rekker.. helt klart.. vi har fått oss to meget gode backer og et tre greie midtstoppere i taylor,faye og cacapa.. men jeg mner vi har klart blitt dårlige offensivt. vi scorer alt for lite . må forsterke midtbanen og spissene betarktelig.. faktisk der feilen ligger nå slik jeg ser det.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 26. Des. 2007, 17:39 »
Såg dette med Tottenham i år...Nei gidde ikkje diskutera det eingong. Vi må vera tålmodige!! Kom igjen no då, produser ein sjanse i det minste!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 26. Des. 2007, 17:39 »
Ryan Taylor har scort 2 mål i sin seniorkarriere. Begge mot Newcastle. I fjor scorte han også på frispark mot Newcastle i en kamp som endte 1-0. Ser vi en reprise?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #218 på: 26. Des. 2007, 17:40 »
Forrige sesong:

"Onyewu's block on Baines towards the left edge of the box gave the Latics a free kick from which allowed Ryan Taylor to rifle home a free kick reminiscent of the effort by Didier Drogba that removed us from the Carling Cup last year. Question marks remain over Given's position".

Er vist same skåringen Ryan Taylor presterer å skåre i år. Elendig av Given. Synst Harper bør spele i staden, Given har ikkje bevist ein dritt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #219 på: 26. Des. 2007, 17:40 »
Slutt å snakk om sparking av mangager...Tull. Men flaut det vi driv me likevel!

Jose inn for Duff, Zog flyttes frem
"The first 90 minutes are the most important"

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 26. Des. 2007, 17:40 »

svaret er ja.. er forbedreing i bare rekker.. helt klart.. vi har fått oss to meget gode backer og et tre greie midtstoppere i taylor,faye og cacapa.. men jeg mner vi har klart blitt dårlige offensivt. vi scorer alt for lite . må forsterke midtbanen og spissene betarktelig.. faktisk der feilen ligger nå slik jeg ser det.

Det er faktisk sant. Defensivt har vi blitt bedre. Men er mer og mer skremmende hvor lite vi får til offensivt. Men skal la Owen og Duff få komme tilbake i form før jeg lar fasiten komme. Men nå gjelder det å røve med seg et poeng her!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 26. Des. 2007, 17:40 »

Vi har fått inn gode forsvarsspillere ja, men får vi de til å fungere? Nei!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 26. Des. 2007, 17:41 »
Martin Jol nei. Skal han blåse vekk utrolige summer for vårs?
Tror ikke det nei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 26. Des. 2007, 17:41 »
Slutt å snakk om sparking av mangager...Tull. Men flaut det vi driv me likevel!

Jose inn for Duff, Zog flyttes frem
Feil. Zog ble byttet ut!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 26. Des. 2007, 17:41 »
Visstnok en stor dobbeltsjanse fra Duff og Martins. Kanskje vi kan krangle oss til 1-1