Først og fremst vil jeg se en PLAN bak spillet vårt mot Wigan, selv om vi rundspilte Derby til tider så var det ingen god plan bak spillet vårt....Det beviste vi også mot Fulham og delvis Birmingham.....
Jeg vil at vi skal bruke spillerne i sine riktige posisjoner, Martins er ingen ving, Zog er ingen back, Smith er ingen midtbanespiller.....det er spesielt frustrerende å se Allardyce misbruke vår beste spiss..
Skal vi spille 4-3-3 så bør ikke Martins spille ving og Smith bør ikke spille midtbane...Da kan vi bruke Duff - Viduka - Milner fremme og Butt, barton, Emre på midten...
Men jeg vil aller helst at vi spiller 4-4-2 mot Wigan...Med følgende oppstilling:
Given
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
Milner - Butt - Emre - N'zogbia
Viduka - Martins
Egentlig så vet jeg at Smith ikke blir benket, så dette er vel lite sannsynlig, men jeg synes det er en god oppstilling! Duff og Owen som jokere..(litt av en benk)
Med de offensive spillerne vi har, er det bare å angripe Wigan....Men det viktigste slik jeg ser det mot Wigan; er at Emre spiller!!!! Det er så fotbanna irriterende å se Allardyce "fryse" ut Emre, mens Barton omtrent ikke leverer..