20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00  (Lest 51032 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #15 på: 24. Des. 2007, 14:46 »
Sier meg enig i at dette neppe blir noen vakker kamp. Er vel heller ingen vits i å fortsette å sippe over hvor elendig Butt er, med tanke på at dette er en kamp som kanskje passer Butt ekstra godt.
Satser på en nervøs Bramble foran Toon Army..
Walking in a Keegan wonderland!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Des. 2007, 14:48 »
Tipper Bramble kommer til å ha en av sine få fantastiske kamper i løpet av sesongen på onsdag. Akkurat som han hadde mot Chelsea i fjor.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. Des. 2007, 15:40 »
Først og fremst vil jeg se en PLAN bak spillet vårt mot Wigan, selv om vi rundspilte Derby til tider så var det ingen god plan bak spillet vårt....Det beviste vi også mot Fulham og delvis Birmingham.....

Jeg vil at vi skal bruke spillerne i sine riktige posisjoner, Martins er ingen ving, Zog er ingen back, Smith er ingen midtbanespiller.....det er spesielt frustrerende å se Allardyce misbruke vår beste spiss..
Skal vi spille 4-3-3 så bør ikke Martins spille ving og Smith bør ikke spille midtbane...Da kan vi bruke Duff - Viduka - Milner fremme og Butt, barton, Emre på midten...

Men jeg vil aller helst at vi spiller 4-4-2 mot Wigan...Med følgende oppstilling:

Given
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
Milner - Butt - Emre - N'zogbia
Viduka - Martins

Egentlig så vet jeg at Smith ikke blir benket, så dette er vel lite sannsynlig, men jeg synes det er en god oppstilling! Duff og Owen som jokere..(litt av en benk)

Med de offensive spillerne vi har, er det bare å angripe Wigan....Men det viktigste slik jeg ser det mot Wigan; er at Emre spiller!!!! Det er så fotbanna irriterende å se Allardyce "fryse" ut Emre, mens Barton omtrent ikke leverer..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 24. Des. 2007, 16:20 »
Enrique var ikke med på benken mot derby. Er han skadet?
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. Des. 2007, 16:23 »
Enrique var på benken..

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Des. 2007, 16:25 »
Enrique var på benken..

Var han vel ikke...Emre, Duff, Harper, Geremi og Taylor satt der ifølge nufc.co.uk

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. Des. 2007, 16:26 »
Selvfølgelig..My bad. Aner ikke om han var skadet. Trist at Sam skal sløse bort et slikt talent!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. Des. 2007, 16:31 »
Selvfølgelig..My bad. Aner ikke om han var skadet. Trist at Sam skal sløse bort et slikt talent!

Sam sa da han kom at Enrique skulle tilpasse seg sakte. Men blir for dumt når vi kan bruke han og kjøre Zog frem. Synes kantene funker bedre med zog og milner på kantene. Men med zog som VB kan man rulle opp på venstrekanten med zog og milner.Men så lenge Sam hiver ut Rozenhal og Barton og setter Martins som spiss er jeg fornøyd...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Des. 2007, 16:33 »
Syntes det er rart Enrique ikke har fått spille mer. Var jo god da han først fikk spille.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Des. 2007, 17:11 »
Det er det valget som forundrer meg mest også. Enrique har på ingen måte gjort seg vekk.
Hvorfor vrake Barton?
Ja, han hadde en dårlig kamp mot Derby, men før den tid har han bare prestert bedre og bedre. Syns han må få sjansen til å heve seg. Mange som skal vrakes før Barton spør du meg, som har langt flere kamper på rad med svake oppvisninger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Des. 2007, 17:19 »

Sam sa da han kom at Enrique skulle tilpasse seg sakte. Men blir for dumt når vi kan bruke han og kjøre Zog frem. Synes kantene funker bedre med zog og milner på kantene. Men med zog som VB kan man rulle opp på venstrekanten med zog og milner.Men så lenge Sam hiver ut Rozenhal og Barton og setter Martins som spiss er jeg fornøyd...
Så lenge Sam velger å bruke Milner på venstre får vi et problem på høyresiden da Milner er den eneste spilleren i troppen som fungerer der. Dette gjør at Martins i de siste kampene har blitt plassert på høyre, en posisjon han tydelig ikke trives i og heller ikke presterer i.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 24. Des. 2007, 23:02 »
Barton verte berre betre og betre. Enrique har ikkje gjort seg vekk, bortsett frå liverpoolkampen då han var rundingsbøye. Men den bør vel gløymast av heile laget. Håpar spelarane tek med seg alt det positive frå Derbykampen, og scorar på dei sjansane vi får. Og at forsvaret er konsentrert og gjer ting enkelt. Er jo samme ke lag vi møter for tiden, får minst 1 gratis mål imot. Det går ikkje i lengden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 24. Des. 2007, 23:05 »
Eg føler at vi kan spille med en slags sjev 433/442. Siden Beye er så god på å komme framover, så synes eg ikke vi trenger flere ute på h.kanten. Dei gangen Beye kom fram i går, så spilte han vegg med en spiller sentralt i banen, eller sprinta rundt forsvareren.

Duff      Viduka
                               Smith
             Emre    Barton
                    Butt
Zog     Cacapa  Taylor  Beye
             Given

1-2 Bramble-Duff, Barton (pen)    ;D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. Des. 2007, 23:06 »
Tja, hvis vi er like gode deffensivt som mot Fulham kan dette lett gå veien . Vi har mange gode spillere framover som lett kan ordne et mål. Uansett, dette blir ikke lett, men hvis hele laget har full skjerpings tror jeg vi vinner.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 25. Des. 2007, 01:08 »
Ser INGEN grunn til å kritisere barton. Neivel , så gjer han ikje det ekstraordinere heile tida, men barton styrer midtbana våra og er sjef i duelspelet. Gjer jobben som butt er satt til mykje bedre. Følg  med på Barton neste kamp så kan du sjå vilken klasse spelar det er;)