20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Selvfølgelig elsker King Kev Newcastle, men jeg tror det er mer på den måten at klubben, fansen og byen alltid vil ha en helt spesiell plass i hjertet hans, men jeg tror nok han har sterkere følelser for Liverpool. Å oppkalle en tribunedel etter en som ikke er geordie finner jeg vanskelig.
kanskje han fortjener den mer enn Sir Bobby, men mangelen på titler hos begge er jo fremtredende.For å få en tribune oppkalt etter seg må vel man ha prestert noe mer. Huff, følte det her ble litt negativt, men til den dag vi ikke har vunnet noen titler større enn Intertoto cupen synes jeg vi bør ha et annet navn på den enn navnet til en manager
Sitat fra: Juicypopz p? 25. Des. 2007, 01:45kanskje han fortjener den mer enn Sir Bobby, men mangelen på titler hos begge er jo fremtredende.For å få en tribune oppkalt etter seg må vel man ha prestert noe mer. Huff, følte det her ble litt negativt, men til den dag vi ikke har vunnet noen titler større enn Intertoto cupen synes jeg vi bør ha et annet navn på den enn navnet til en managerJa, jeg sier jo ikke at vi bør kalle opp en tribune etter noen av de, men dersom det skulle stått mellom en av de ville valget for meg vært enkelt nok King Kev da han har bidratt med mye mer for Newcastle enn det Sir Bobby har.