20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sir Bobby Robson Stand?  (Lest 3560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Sir Bobby Robson Stand?
« Svar #15 på: 29. Des. 2007, 19:12 »
Titus Bramble stand?

Neida, enig i det meste Joakim sier her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Des. 2007, 01:34 »
Jeg prøver forøvrig bare å argumentere FOR Robson her, uten at jeg på noen måte sier at vi må følge forslaget fra Lee Dixon. Samtidig mener jeg at Kevin Keegan ikke har gjort så veldig mye mer for klubben, enn det Robson har gjort. For meg er Robson en større legende enn Keegan, mye på grunn av at han er geordie, og lever og ånder for Newcastle United. Det er tross alt ikke det samme som Kevin Keegan, selv om han alltid vil være glad i Newcastle og følge med klubben. Men det er en grunn til at Kevin Keegan er en av de aller største legendene på Anfield.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Des. 2007, 04:02 »
Michael Owen stand? ::)

Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Des. 2007, 06:20 »
Ja Joakim, jeg ser hvor du vil hen, å er enig i dine synspunkter..
Men jeg mener ingen av de har sånn sett gjort nok? Vist enn kan si det på den måten da..
Jeg mener det burde være slik som det er nå, frem til evt den dagen Shearer tar på seg manager trøyen å for den plassen han fortjener..
Det er vel den som har gjort seg mest fortjent av de som er rundt klubben nå?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Des. 2007, 14:00 »
Alan Shearer er selvfølgelig en levende legende, uten sidestykke. Han har allerede fått puben under Gallowgate, og å en gang i fremtiden, mange år i fremtiden, å kalle opp en tribunedel etter ham er selvfølgelig noe som bør vurderes.

Jeg synes likevel ikke at Robson ikke har tjent klubben på en mindre god måte enn noen andre. Problemet er vel bare at andre har tjent klubben like godt over lengre tid. Hvorvidt vi skal kalle opp en tribunedel etter noen på dette tidspunkt har jeg ingen formening om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon