20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #270 på: 23. Des. 2007, 17:03 »
sier ikke han var god jeg heller, men butt hadde heller ikke vært god som spiss.

håper vi spiller 4-4-2 neste kamp, ble mer fart i laget med to ordentlige kanter.
lt;3 Newcastle <3

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 23. Des. 2007, 17:03 »
gå sjekk hjernen din asbjørn , tror du owen eller viduka hadde vært gode på høyre kant eller? når han ble flyttet inn i midten la han faktisk opp til utlingnings målet. Ikke lett og spille høyre kant vettu når du er spiss, så hold den idiotiske kjeften din igjen.

Var Martins så forbanna mye bedre da han ble satt opp som spiss da Duff kom inn? Gret nok med den assisten, men spillemessig var han håpløs! Nei, hjelpeløs!

Martins er vår beste spiss, han er ikke i form for tiden men snakk om salg og slikt blir for dumt.. han er ung og har masse klasse. håpløst av dere disse han.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #272 på: 23. Des. 2007, 17:03 »
2 Omgangen er elendig, som mye av denne delen av sesongen ellers har vært. Elendig med 2-2, men vi "reddet" hvertfall poeng på slutten. Det er faktisk slik jeg ser det, vi fortjente overhodet ikke 3poeng idag.
Vi er en middelhavsfarer, hverken mer eller mindre. Lag som dette sanker poeng jevnt og trutt, vi tok ett idag hjemme mot PL's dårligste lag. Måtte Derby ryke til helvete vekk fra PL, makan til drøying.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 23. Des. 2007, 17:04 »
So lenge vi fortsett å sleppa inn so lette mål, så vinn vi ikkje kampa. Vi produserte meir enn nok sjansar idag til å vinna. Burde scora fleire. Men samtidig skal 2 mål heima holda til seier. Skuffande ja, men dette blir ein sesong vi kjem til å få fleire skuffelsar, det er eg sikker på. Vi må sjå på det positive og byggja viare på det!
Vi fortjente seier idag. Var jo klart bedre enn Derby!
Forsvarstabbar felle oss nok ein gang...
Og idag var Butt god! 1omg var veldig bra. Skulle scora minst 3 berre der...
God jul!!! ;)
« Siste redigering: 23. Des. 2007, 17:07 av lgrinde »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 23. Des. 2007, 17:04 »
sier ikke han var god jeg heller, men butt hadde heller ikke vært god som spiss.

håper vi spiller 4-4-2 neste kamp, ble mer fart i laget med to ordentlige kanter.

Hva om Butt hadde vært keeper da?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 23. Des. 2007, 17:06 »
Uavgjort er like forbanna begredelig som tap mot dette lilleguttlaget. Herregud, jeg klarer ikke å lete fram ord som er stygge nok for denne opptredenen. Fy faen, takk skal dere faen meg ha, ødelegger hele juleferien. Satan i helvete! Hvordan er det mulig å slippe inn 2 mål på hjemmebane mot Derby? Hvordan? Rozehnal er ubeskrivelig dårlig forresten og Barton bruker minst 3 timer med ballen hver gang. Herregud så frustrerende! Nei, jeg har ikke mer å si, jeg vet ikke en gang hva jeg skal si etter dette. Derby jobber som piskede galleislaver, mens Newcastle går rundt som noen hodeløse kyllinger som ikke vet hva de skalt gjøre. Flaut, talentløst og tragisk!!!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 23. Des. 2007, 17:07 »
Veldig flaut. Dette ødelegger julen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 23. Des. 2007, 17:13 »
Frustrerende, og igjen, det er på grunn av defensivt slurv vi felles.
Vi var helt klart mye bedre stort sett hele kampen, men da Derby scoret sitt andremål, på grunn av mildt sagt ELENDIG spill av Roz, blir vi sjokka og Derby får selvfølgelig alle tiders med selvtillit av dette. Men vi skaper fortsatt nok til at vi bør vinne dette.
Frustrerende var det uansett. Roz bør benkes, Martins leverer svakt nok en gang, Beye er igjen lyspunkt, Smith var igjen skuffende, dog skal han vel ikke klandres da han også spilte endel som midtbanespiller.
I dag var våre beste Milner, Beye og Viduka. Viduka beviser hvilken klassespiss han er. Hele tiden farlig fremfor mål, og han redder oss i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 23. Des. 2007, 17:13 »
Noe alvorlig galt må feile hjernen din Asbjørn! Herregud så mye dumheter som kommer ut av kjeften din, mulig det er øyeblikks aggresjon, men det får da være måte på.....

Martins var da på ingen måte elendig i dag...I 1.omg var han vår beste offensive spiller, og med jevne mellomrom skapte han sjanser for både seg selv og andre..En glimrende assist produserte han til slutt også, og alt i alt spilte han en godkjent kamp..Ikke fantastisk, ikke elendig men en ok+ kamp....

Ser mange klager på Nicky Butt i dag også, er det fordi han heter Nicky Butt eller? Han spilte faktisk meget bra i dag synes jeg...

Men det var håpløst at vi ikke vant i dag, triste greier.....

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 23. Des. 2007, 17:15 »
Neitakke meg til, jeg håper at dersom vi spiller 4-3-3 mot Wigan at Milner, Viduka og Duff utgjør angrepet vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 23. Des. 2007, 17:15 »
til og og med middelhavsfarere klarer å slå derby. Ivertfall en gang i løpet av en sesong. Vi har tapt en kamp borte, og spilt uavgjort hjemme. Det er bare nedrykkslag som kan få til slike resultater. Det er latterlig flaut, og jeg skammer meg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 23. Des. 2007, 17:16 »
Martins kunne avgjort denne kampen på egenhånd. Hadde han bare hatt litt teknikk og ballkontroll da. `Nuf said!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 23. Des. 2007, 17:19 »

Hva om Butt hadde vært keeper da?

er du full i dag asbjørn? men når det først er snakk om keeper så styns jeg faktisk ikke given bør være vår 1.keeper. harper har stått bedre enn given. i fjor hadde jeg en fin følelse når given sto. han gjorde oss meget trygge. men i år syns jeg given har stått så som så og harper har vært bedre. syns faktisk harper skal være vår 1. keeper!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 23. Des. 2007, 17:20 »
Trur nok vi må sjå oss om etter ein ny angripar i Januar. En med fart, teknikk, ballkontroll og som ikkje treng ti sjansar for å omsette dei i mål. Det er nesten synd å sei det, men det virkar som det einaste Martins har er fart og spenst. Ihvertfall i den formen han er i no. Dette holder ikkje i Premier League.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 23. Des. 2007, 17:22 »
Angriper? Det er det absolutt siste vi trenger. Kilden til jævelskapet som blir spilt på de forskjellige banene er selvsagt midtbanen og forsvaret. Dette må forsterkes ENORMT! Newcastle får visst aldri et godt forsvar. Det er en forbanna forbannelse!