20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]  (Lest 46678 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]
« Svar #210 på: 16. Des. 2007, 08:13 »
Jeg driter i om vi spilte ræva fotball. Det som teller nå er å få selvtillit inn i laget, så kommer spillet etterhvert. Stakkars Derby som kommer til å bli vitne til årets beste Newcastle kamp!
Ja det blir morsomt å se.. gleder meg virkelig til den kampen, der vi skal spille ræva ut av et Championship lag..
(men vil minne alle om hvordan newcastle hadde gjort det før kampen borte mot derby) Det er typisk denne klubben, det er flaut å det trengs skjerpings å hevn over det flaue tapet vi fikk der.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #211 på: 16. Des. 2007, 10:19 »
Driter i om vi spiller kjedelig fotball, det viktigste er at vi vinner...!!!!!

og for en HERLIG måte å avslutte denne kampen på  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gratulere til alle Newcastlefans  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Å du er Newcastle FAN? Dette er jeg totalt uenig i. En av grunnene til at mange blir / ble fans av newcastle er måten de spilte på. Angreps fotball . Nå er desverre den eraen over.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 16. Des. 2007, 10:28 »
Ser ut som om mange glemmer hvilket lag vi spiller mot. Fulham er det laget med flest uavgjort i serien. De spiller latterlig kjedelig fotball. Veldig skjelden at man ser en morsom fotballkamp fra craven cottage.

Videre synes jeg at man blir for kravstor, tre poeng er da faenmeg tre poeng nå som Newcastle sliter skikkelig. Vi får ta det vi får så kommer nok spillerne til å bygge videre og forhåpentligvis få litt mer kraft i angreps-spillet.
"The first 90 minutes are the most important"

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 16. Des. 2007, 10:59 »
Ser ut som om mange glemmer hvilket lag vi spiller mot. Fulham er det laget med flest uavgjort i serien. De spiller latterlig kjedelig fotball. Veldig skjelden at man ser en morsom fotballkamp fra craven cottage.

Videre synes jeg at man blir for kravstor, tre poeng er da faenmeg tre poeng nå som Newcastle sliter skikkelig. Vi får ta det vi får så kommer nok spillerne til å bygge videre og forhåpentligvis få litt mer kraft i angreps-spillet.

Dette er det beste innlegget i hele tråden. Helt enig!

Ingen andre enn meg som irriterte seg over at vi ikke fikk straffe i første omgang, da en fulhamjævel omtrent dro av Beyes drakt? KLAR straffe.

Og til dere som mener at straffen ikke var straffe: Man kan ikke spille fordel i den situasjonen! Straffe er en mye større sjanse enn det Milner fikk, ergo skal man gi straffe.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 16. Des. 2007, 11:02 »
Herlig at vi holder nullen og vinner på bortebane. Greitt at det aldri ble noen stor fotballkamp, men det ser jeg glatt mellom fingrene med når vi tar tre poeng på bortebane og attpåtil holder nullen. Seieren satt langt inne også, men det er ofte et kjenntegn på gode lag at de klarer å avgjøre kampene til sin egen fordel på slutten, og det gjorde vi igår.

Håper den straffescoringen er starten på en god periode for Joey Barton i klubben vår, han har iallfall vist lovende takter de siste to kampene nå. Også hyggelig å se Caçapa tilbake, syns brassen vår gjorde en god jobb igår. Ellers mener jeg Emre beviser med en gang han kommer innpå at han fortjener å spille fra start nå, men jeg gidder ikke bruke altfor mye tid på å klage altfor mye her nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 16. Des. 2007, 11:12 »
Til dere som mener straffen var billig: Fulham-manageren innrømmet selv at straffen var grei:

"I can't really argue with the penalty and I thought he (Omozusi) had been man of the match up until then.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 16. Des. 2007, 11:19 »
Det var da aldri noen tvil om straffesparket!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 16. Des. 2007, 11:51 »
Det er urovekkende å se at gutta leverer en så dårlig prestasjon, og blir til tider rundspilt av et svakt Fulham lag. Jeg håper for guds skyld at vi spiller bedre fotball fremover, ellers kan vi fort havne i nedrykksstriden. Når det er sagt så var utrolig herlig med 3 poeng i en kamp vi ikke fortjente noe. Til neste kamp krever jeg at Emre spiller isteden for Butt! Butt er en rævva fotballspiller som av og til får noen gode taklinger, men ellers så bare klarerer han ball til helvette som det ikke blir noe spill av, og det er spill vi må få til for å fungere sammen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #218 på: 16. Des. 2007, 11:55 »
Det er vel ingen som har sagt at det ikke var noen kontakt. Men det var en veldig billig straffe i og med at Smith klarer å få sendt pasningen til Milner som til og med får skutt på mål. Ble Milner hindret av tacklingen på Smith?

Som Fulhams trener sier :
He said: "There was contact, without doubt. The ball had been passed by the time it was made and when the shot went off and was saved he has dragged it back and given a penalty.

Jeg synes Newcastle var veldig heldige og en enormt billig straffe gav oss en førjulsgave av Howard Webb!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 16. Des. 2007, 12:12 »
Men Åsmund:

Når Smith blir felt, ser Webb an om det blir noen fordel, altså en større sjanse enn et straffespark, noe det ikke blir. Da er det jo åpenbart at det skal være straffe! Og som jeg sa tidligere; vi skulle hatt straffe i første omgang også, da Beye ble holdt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 16. Des. 2007, 12:18 »
Men Åsmund:

Når Smith blir felt, ser Webb an om det blir noen fordel, altså en større sjanse enn et straffespark, noe det ikke blir. Da er det jo åpenbart at det skal være straffe! Og som jeg sa tidligere; vi skulle hatt straffe i første omgang også, da Beye ble holdt.

Helt enig. En straffe er jo en mye større fordel enn en avslutning fra 14 meter og skrått hold i en presset spillsituasjon.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 16. Des. 2007, 12:21 »
Jeg var på julebord i går, fikk ikke med meg kampen. skjønner at det var kjedelige greier, men faen folkens. smil vi vant ;D
Who else...... Alan Shearer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 16. Des. 2007, 12:24 »
EivindI: Selvfølgelig BURDE Beye hatt straffe, men både du og jeg vet at det så godt som aldri blir blåst i slike situasjoner. Da hadde vi hatt 5-10 straffer hver eneste match. Så i mine øyne blir det håpløst å skrike etter straffe i den situasjonen..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #223 på: 16. Des. 2007, 12:45 »
Men blir Smith virkelig hindret i å sende pasningen av denne tacklingen i og med at den egentlig skjer etter Smith har spilt ballen fra seg. Derfor synes jeg at straffen er veldig billig!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 16. Des. 2007, 13:12 »
Driter i om vi spiller kjedelig fotball, det viktigste er at vi vinner...!!!!!

og for en HERLIG måte å avslutte denne kampen på  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gratulere til alle Newcastlefans  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Å du er Newcastle FAN? Dette er jeg totalt uenig i. En av grunnene til at mange blir / ble fans av newcastle er måten de spilte på. Angreps fotball . Nå er desverre den eraen over.

Så siden fotball, klubber, og spillere forandrer seg hele tiden kan man ikke være Newcastle fan lenger? Hvor mange trodde egentlig at Newcastle alltid ville spille kamikaze fotball? Ingen.

På 90 tallet kunne man spille slik, men Premier Leaugue er en helt annen liga enn det den var for 15 år siden. Det er ikke noe annet å gjøre enn å tilpasse seg best mulig. For Big Sam er det viktigste å holde nullen, og hvis det er formelen til suksess så skal han faenima få lov til å følge den. Hvis ikke, så blir han sparket en på et senere tidspunkt uansett. Men for gudsskyld, la nå mannen få mer enn 18 kamper på seg til å gjøre noe med dette skakkjørte Newcastle laget!!!!