20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]  (Lest 45474 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]
« Svar #225 på: 16. Des. 2007, 14:00 »
Er nok mye viktigere å være gjerrige bakover ja. Problemet vårt for tiden er at midtbanen ikke henger sammen. Det kan nok bedres når Duff kommer tilbake. Vil gjerne se oss slik da:

Given
Beye-Taylor-Cacapa-Zog
Milner-Emre-Barton-Duff
Viduka- Martins.

I går kom nesten alle våre angrep langs venstresiden. Milner er ikke like presis med venstre som med høyre og innleggene blir litt for svake. Geremi skaper lite og ingenting på høyre siden. Mine bytter hadde vært følgende: Geremi ut og Enrique inn og Butt ut og Emre inn. Da hadde vi hatt litt mer driv fremover og kanskje kommet litt mer frem på begge kanter!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 16. Des. 2007, 14:09 »
For meg virker det som om det er KUN på venstresiden vi skal skape noe. Virker ikke som vi har noen høyreving, men 3 sentrale midtbanespillere og og en venstreving. Det er selvsagt et problem når det gjelder å utfordre fremover, men fordelen er at vi blir mindre blottet bakover, spesielt mot kontringer. I angrep ser vi neste slik ut

Smith   -   Martins
   Milner
                     Barton
                                        Geremi
Zoggy                                                Beye
                                 Butt

Derfor er jeg usikker på hva som skjer når Duff kommer tilbake, kanskje vi setter Milner på høyre igjen, og Duff på venstre. Da vil vi hvertfall få mer variasjon i angrepsspillet vårt, men blir svakere defensivt.

Utrolig digg med 3 poeng hvertfall, selvom vi spillemessig kanskje ikke fortjente det. Så fortjener vi med pga alle de sure bortetapene vi har gått på før :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 16. Des. 2007, 14:23 »
det er faen meg helt utrolig at vi klarer og vinne fotball kamper, når vi spiller så dårlig fotball at det nesten ikke går an og kalle det fotball.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 16. Des. 2007, 14:29 »
Men så lenge vi vinner har vi hvertfall ingenting å klage på :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 16. Des. 2007, 15:47 »
Men kor lenge vil me vinne med denne drittfotballen ?
Er så total mangel på kreativitet i laget at det er vanskelig og sette ord på det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #230 på: 16. Des. 2007, 16:19 »
Det verste er at vi nesten spiller med den formasjonen Kesse har satt opp. Ikke løye at det ikke blir skapt en dritt. Satser på vi får flere julegaver. Synes det er merkelig at Sam har brukt så mye penger på en back han ikke vil bruke. Nytt feilkjøp?

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #231 på: 16. Des. 2007, 16:34 »
Kampen i går er noe av det kjedeligste jeg har sett i PL. Det var total mangel på kreativitet fra noen av lagene, men så lenge vi får 3 poeng hjem til nordøst ser jeg ikke det store problemet ;D

nerli

• Gjest
« Svar #232 på: 16. Des. 2007, 16:35 »
enrique du snakker om som feil kjøp?
han er ikke akkurat feilkjøp... han har gjort det bedre enn roz ..
skjønner ikke hvorfor milner ikke spiller på høyre og zoggi på venstre .. for da får jo enrique spilt å .. da blir vi bedre fremover og bakover.. gode vinger og en back som er back til vanlig !

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 16. Des. 2007, 16:48 »
Enrique er ikke ett bomkjøp. Sam føler vel bare at laget er best uten Enrique fortiden.
Folk sier vi spiller kjedelig, og at vi ikke har nok offensive fibrer på banen, men i tilleg vil dei ha inn Enrique for Zog....
Dobeltmoral?
Nei, eg mener det er rett av Sam å bruke dei som er best for øyeblikket, og ja, synes også det er merkelig at Butt og Geremi spiller. Men eg er glad for at han ikke bare bruker dei som koste mest og som har det størte navnet, som Roeder'n gjorde...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 16. Des. 2007, 17:16 »
Enrique er ikke ett bomkjøp. Sam føler vel bare at laget er best uten Enrique fortiden.
Folk sier vi spiller kjedelig, og at vi ikke har nok offensive fibrer på banen, men i tilleg vil dei ha inn Enrique for Zog....
Dobeltmoral?

Kordan i huleste får du det til og bli dobbeltmoral ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 16. Des. 2007, 17:25 »
Synes det er merkelig at Sam har brukt så mye penger på en back han ikke vil bruke. Nytt feilkjøp?

Enrique er ung og har aldri spilt i England før og kanskje er det derfor Sam venter med å bruke han fast. Syntes Enrique har vist gode ferdigheter når han har spilt og syntes han ikke kan kalles noe feilkjøp. Tror han kommer til å komme etterhvert. Og hvis jeg ikke tar feil har vi vunnet flest kamper med Zog på backen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 16. Des. 2007, 17:29 »
Big Sam sa fra starten av at han ville matche Enrique forstiktig i PL.
Jeg syns vi svartmaler forferdelig her. Hadde mange avslutninger mot Brums hjemme sist, og vi spiller bortekamp på Craven Cottage som må være en av PLs kjedeligste baner å spille på. Vi hever oss stort defensivt, og var helt klart farligere fremfor mål enn Fulham. Vi skaper ikke veldig mye, men vi skaper nok til å vinne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #237 på: 16. Des. 2007, 17:47 »
Folk vil ha i Enrique å ut med en sentral midtbanespiller for å få et bredere angrepsspill.
Greit at Enrique er en spiller for fremtiden, men det blir feil å bruke mye penger på en spiller som blir danket ut av en ving. Hele laget er i ubalanse på grunn av at Sam ikke vil bruke han på venstrebacken. Om han ikke er god nok så syns jeg det per i dag er et bomkjøp. Når Newcastle bruker 5 millioner pund på en forsvarsspiller bør denne gå rett inn på laget. Men han var vel 4. valget til big Sam.
« Siste redigering: 16. Des. 2007, 17:51 av Ã…smund »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 16. Des. 2007, 18:11 »
Problemet er at det ikke er et snev av offensiv finfotball som klassiske Newcastle har vært kjent for i alle år. Når Robert og Solano herjet på hver sin kant og vi lagde flotte mål. Dette er totalt fraværende. Det skjer absolutt ingenting. Nicky Butt kan frigis til Gillingham og Geremi kan ta seg en tur på benken/tribunen. Dessuten er vi avhengige av å få inn flere kreative midtbanespillere i januar. Sesongen avhenger helt klart av det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 16. Des. 2007, 18:32 »
Vi har muligheten til å benytte oss av Emre, noe jeg mener vi BØR...da ville vi fått mye mer kreativitet og våre spisser ville også vært tjent med det.....Bring Emre back!!! Nicky Butt og Geremi KAN IKKE spille sammen....tror det er klart for de fleste..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM