20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem har floppet mest hittil?  (Lest 15884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #60 på: 28. Jan. 2008, 22:05 »
Må vær titus BRAMBLE i Wigan :P :P :Phahahah
Tidenens dårligaste fotballspelar:P
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #61 på: 28. Jan. 2008, 22:25 »
Er det ikke bedre å lage en liste over spillere som ikke har floppet. Så den blir mye kortere og bedre.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 29. Jan. 2008, 18:43 »
Er det ikke bedre å lage en liste over spillere som ikke har floppet. Så den blir mye kortere og bedre.

Hehe... SÅ sant så sant  ;D ;D

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 08. Feb. 2008, 18:24 »
Haha, den lista blir nesten tom!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #64 på: 09. Feb. 2008, 00:41 »
Dette blir for teit. De av dere som er mest negative mot enkeltspillere her på forumet, er stort sett de samme som mente at SA var en håpløs manager, uten taktiske egeneskaper, og som spillte spillere "out of position". Når da disse spillerne ikke spiller bra, så skal de også slaktes???

Den eneste spilleren jeg vil kalle potensiell flopp foreløpig er Barton, og det er pga oppførselen utenfor banen, ikke for spillet under Allardyce. Jeg er enig i at Roz, Geremi, Smith og Martins har vært under pari, men mener vi da må bedømme dem ut i fra det spillesystemet vi hadde under SA. Når man spiller både geremi og Smith på midten, og en av dem faktisk som ving istedenfor Milner, ja da skjønner jeg at de underpresterer. Det er jo ingen bevegelse og slå pasninger på... Ingen Kieron Dyer som kan sette fart eller gå i rommene som gir andre plass.

Gi nå KK tid til å bygge laget, så skal vi se at alle de nevnte herrer blir bedre enn de har vært til nå. Tipper geremi faktisk kan vise seg som en bra "holding midfielder" hvis han har spillere rundt seg som faktisk vil ha ballen...

Gleder meg likevel til sommeren, når KK får kjøpe sine egne spillere

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Feb. 2008, 13:37 »
Til alle dere negative her inne: Hvorfor begynte dere å holde med et lag som tydeligvis ikke har noen spillere dere liker? Fordi dere er så utrolig glad i å klage?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #66 på: 09. Feb. 2008, 13:55 »
I mine øyne er det uten tvil Rozenhal som har vært den største floppen.Har vært en total katastrofe å ingen forsterkning idet heletatt..Så min stemme går til Rozenhal!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 09. Feb. 2008, 14:38 »
Til alle dere negative her inne: Hvorfor begynte dere å holde med et lag som tydeligvis ikke har noen spillere dere liker? Fordi dere er så utrolig glad i å klage?

Er det virkleig noke du lurer på? Og finne svaret er vel ikkje så vanskelig ?

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 25. Feb. 2008, 12:53 »
Til Geir høyere opp:
vi ( eller værtfall jeg) har ikke bare holdt med Newcastle i et par år. spillere kommer og går hele tiden. og jeg som startet å holde med dette laget for ca. 6 år siden, var en veldig stor fan av Shearer. husker ikke helt hvordan det hele startet, men fikk mer å mer interesse i Newcastle, og det endte opp med at jeg starta og støtte dem. og det har jeg gjort 24/7 i nå 6 år. du endrer ikke fav lag. for ekte supportere skal man kun ha ET favoritt lag i livet sitt..
og hjerte våres brenner for Newcastle og vi ønsker dem alt godt. men i de dårlige periodene kommer det selvfølgelig meninger, og det ser iallfall jeg ikke noe vondt i. det betyr bare at vi er irritert at klubben i vårt hjerte har en dårlig periode. men det er selvfølgelig viktig og også støtte laget sitt 100%.

stand your ground..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 25. Feb. 2008, 13:06 »
For meg har Geremi vært den største floppen. Kan ikke huske å ha sett ham spille en bra kamp i år...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 25. Feb. 2008, 13:23 »
Til Geir høyere opp:
vi ( eller værtfall jeg) har ikke bare holdt med Newcastle i et par år. spillere kommer og går hele tiden. og jeg som startet å holde med dette laget for ca. 6 år siden, var en veldig stor fan av Shearer. husker ikke helt hvordan det hele startet, men fikk mer å mer interesse i Newcastle, og det endte opp med at jeg starta og støtte dem. og det har jeg gjort 24/7 i nå 6 år. du endrer ikke fav lag. for ekte supportere skal man kun ha ET favoritt lag i livet sitt..
og hjerte våres brenner for Newcastle og vi ønsker dem alt godt. men i de dårlige periodene kommer det selvfølgelig meninger, og det ser iallfall jeg ikke noe vondt i. det betyr bare at vi er irritert at klubben i vårt hjerte har en dårlig periode. men det er selvfølgelig viktig og også støtte laget sitt 100%.

stand your ground..

I år blir det 14 året jeg holder med Newcastle, laget jeg startet å holde med da jeg var 6 år gammel. Jeg er også frustrert over det spillet laget viser, men jeg går ikke ut og avkrefter samtlige spillere på laget fordi vi taper fotballkamper. Om det er sånn at alle avkrefter gode spillere like fort som mange av de på forumet her gjør er det jammen ikke rart at vi gjør det så dårlig heller. Tror Newcastle er den desidert dårligste klubben i PL til å gi managere og spillere tid. Det er nok ikke tilfeldig at spillere plutselig "flopper" når de kommer til Newcastle eller at vi sparker managere like ofte som andre klubber taper fotballkamper. På dette laget skal det nemlig kun en dårlig kamp til for å kalle en god spiller en flopp. Mens enkelte andre virker å være ekstremt dobbeltmoralistiske i å kritisere spillere som gir alt for Newcastle United 90 minutter i hver kamp, mens de idoliserer en spiller som Albert Luque som aldri virket hverken å prøve eller å kjempe for klubben vår.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 25. Feb. 2008, 13:41 »
Til Geir høyere opp:

stand your ground..

I år blir det 14 året jeg holder med Newcastle, laget jeg startet å holde med da jeg var 6 år gammel. Jeg er også frustrert over det spillet laget viser, men jeg går ikke ut og avkrefter samtlige spillere på laget fordi vi taper fotballkamper. Om det er sånn at alle avkrefter gode spillere like fort som mange av de på forumet her gjør er det jammen ikke rart at vi gjør det så dårlig heller. Tror Newcastle er den desidert dårligste klubben i PL til å gi managere og spillere tid. Det er nok ikke tilfeldig at spillere plutselig "flopper" når de kommer til Newcastle eller at vi sparker managere like ofte som andre klubber taper fotballkamper. På dette laget skal det nemlig kun en dårlig kamp til for å kalle en god spiller en flopp. Mens enkelte andre virker å være ekstremt dobbeltmoralistiske i å kritisere spillere som gir alt for Newcastle United 90 minutter i hver kamp, mens de idoliserer en spiller som Albert Luque som aldri virket hverken å prøve eller å kjempe for klubben vår.

Kan ikke bli mer enig i det siste du skriver der. Det at enkelte kritiserer spillere som gir alt og blør for klubben, mens de hyller Albert Luque er for meg helt uforståelig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 25. Feb. 2008, 14:24 »

Er det virkleig noke du lurer på? Og finne svaret er vel ikkje så vanskelig ?

Synst du kastar stein i glashus kvar gong du uttalar deg om ein spelar på laget, når du har Luque som profilbilde og tilber han...

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #73 på: 25. Feb. 2008, 21:45 »
Rozenhal har floppet mest, og utlånet er riktig, men det skulle heller vært til Ukraina for et par måneders styrkeprogram med Klitschko-brødrene (eller åssen det skrives?) Da hadde han fått mentaliteten for å hevde seg i England  :D
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 25. Feb. 2008, 22:11 »
Med tanke på pris og uttelling. Har Smith og Barton floppet mest. Muligens Enrique også siden han kostet 6,5 mill £, men er litt sånn bob bob. :P

Newcastle har nesten kastet 15-16 mill £ ut av vinduet på de tre :P