20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem har floppet mest hittil?  (Lest 15873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #45 på: 04. Jan. 2008, 18:31 »
Beklager å si det, men jeg har så absolutt ingen sans for Milner...
Syntes han er et svakt punkt på laget og bør skiftes ut!!!

Med slike utsagn klarer jeg ikke ta deg seriøst, Milner har uten tvil hver en av våre aller beste spillere denne sesongen.

puh ikke enig i det hele tatt. milner var ok i fjor, men i år ligner han ikke seg selv. kan ikke huske sist milner hadde et bra innlegg. og han bør vel strengt talt lære seg mer enn en finte om han skal spille fotball på toppnivå. fart har han heller ikke. syns ikke han er lagets svakeste punkt men hadde helt klart vært mye bedre med en raskere høyre ving,som la perfekte innegg.

Ja det beste hadde så klart vært 11 perfekte spillere, men Milner har vært god han. Ikke best, men har slettest ikke gjort seg bort på noen måte

Den som har "floppet" mest må være enten Barton eller Geremi.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Jan. 2008, 18:45 »
Smith og Geremi
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Jan. 2008, 20:11 »
Smith og Geremi
Jeg kan til en viss grad forstå Geremi, men jeg synes likevel det hadde vært kjekt om du kunne utdypet dette noe mer. Vet ikke helt hva du hadde forventet av Alan Smith. Vi visste jo alle at han ikke var noen Kieron Dyer. Han har jo ikke akkurat overrasket sånn sett. Og jeg synes han stort sett har gjort det ganske greit jeg, selv når han har blitt brukt i feil posisjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Jan. 2008, 20:13 »
Trengs det virkelig noen begrunnelse på Geremi? Han har vært forferdelig fra første spark på ballen...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Jan. 2008, 20:14 »
Der har du noe av det som er greia?
Hvorfor skal vi kjøpe spillere, vist de skal spille i feile possisjoner? Meningsløst mener jeg. Spillerene skal spille der de får ut sitt potensiale.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Jan. 2008, 20:15 »
Geremi har da ikke vært helt forferdelig. Han har et par meget habile assists til Martins, og var meget positiv i pre season. Totalt sett har han selvfølgelig vært langt under pari denne sesongen, men forferdelig har han ikke vært.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Jan. 2008, 20:19 »
Geremi har da ikke vært helt forferdelig. Han har et par meget habile assists til Martins, og var meget positiv i pre season. Totalt sett har han selvfølgelig vært langt under pari denne sesongen, men forferdelig har han ikke vært.
Woho! Gullmedalje til Geremi? To fantastiske assist på ca. 15 kamper fra en spiller som skulle ha dødballer og pasningsspill som sin spesialitet! Virkerlig storartet!
Og hva hjelper det å være god i pre-season, når man overhode ikke presterer når det gjelder? Geremi har vært fiasko sålangt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Jan. 2008, 20:22 »
At han har vært langt under pari har jeg da også alltid sagt. Jeg mener også at Geremi har skuffet. Det er ikke det. Og jeg sier da ikke at to assists og en god pre season er all verdens å rope hurra for. Les hva jeg skriver da, eller er det nettopp det du ikke kan (å lese altså)?

LES HVA JEG SKRIVER!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Jan. 2008, 20:26 »
Faen, der tok du meg. Jeg kan ikke lese.

Fantastisk at du bruker 2 assist og en god pre-season for å forsvare Geremi!

Han har vært røten fra ende til annen. Kan ikke se en eneste positiv ting han har gjort. Kanskje han er fantastisk utenfor banen, men på banen har han desverre vært en tragedie. Og jeg som hadde slike forventninger til han! :(

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Jan. 2008, 20:29 »
Barton sjølvsagt. Hadde store forventningar, men har ikkje vore prislappen sin verdig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Jan. 2008, 20:52 »
Faen, der tok du meg. Jeg kan ikke lese.

Fantastisk at du bruker 2 assist og en god pre-season for å forsvare Geremi!

Han har vært røten fra ende til annen. Kan ikke se en eneste positiv ting han har gjort. Kanskje han er fantastisk utenfor banen, men på banen har han desverre vært en tragedie. Og jeg som hadde slike forventninger til han! :(
Jeg bruker 2 assists og en pre season for å forklare at han ikke har vært helt forferdelig, bare milelangt under pari.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Jan. 2008, 21:14 »
Når du skal vurdere et kjøp så må du vurdere prislapp og . 80 millioner Smith er for meg 80 mill i dass. Han klarer ikke score mål og han suger på midtbanen. Derfor er smith mitt bomkjøp.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Jan. 2008, 01:36 »
Har Smith fått mange sjansene da?
De kampene han har spilt spiss har han stort sett vært stabilt god faktisk. Gitt gode stoppere masse trøbbel med sin harde spillestil og innsats. Også har han neimen meg heller ikke gjort seg bort de få gangene han har spilt ryddegutt foran forsvarsfireren heller. Smith har vært grei han, i mine øyne god når han har fått spilt i sin egentlige posisjon.
Rozenhal startet sesongen svært lovende, men har utover blitt usikker på seg selv og er i mine øyne mer skuffende.
Barton er selvfølgelig også en stor skuffelse sålangt. Delvis på grunn av at han aldri fikk spille seg i form, men hovedsaklig rett og slett fordi han dreit seg ut hjembyen sin.
Og sist men ikke minst Geremi. Han har uten tvil skuffet meg mest etter forventningene. Jeg så på Geremi som en spiller som faktisk var relativt god i PL-sammenheng, som en midtbanespiller som i tillegg til å ha defensive kvaliteter også har flere offensive som et fint overblikk og gode pasninger. Der har han skuffet meg stort sålangt. Det er ikke den samme Geremi vi kjenner fra Chelski som vi har fått. I så måte kan det være positivt med afrikamesterskapet. Kanskje han kan spille seg i godform der...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Jan. 2008, 07:50 »
Er litt tidlig enda og kalle en spiller for flopp synes jeg. De må få bedre tid på seg og vi supportere må bare være tålmodige!
Kan ta eksempelet Evra og Vidic i Manure! De var ikke særlig gode noen av dem med en gang de kom til klubben og folk spurte seg om Ferguson nok en gang hadde gjort dårlige kjøp. Men nå når de har fått litt tid på seg er de jo blant Premier Leagues beste spillere i sin posisjon, om ikke den beste.

Dette gjelder jo hovedsaklig utenlandske spillere. Engelske spillere mener jeg vi kan forvente at skal prestere med en gang!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 22. Jan. 2008, 15:47 »
1) GEREMI. Vert grusom.
2 ) SMITH. Har bevisst at han ikkje funker som mitbane.
3) ROZ har vist seg som ein veik kylling som finner på masse rart til tider.
4) CAPACA For ustabil
5) BUTT ok i fjor men møkk dårlig nå.
6 BARTON. Spillt møkk i tillegg til han gjør seg utilgjengelig for spill fordi han sitter i buret.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]