20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem har floppet mest hittil?  (Lest 15923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #15 på: 09. Des. 2007, 13:31 »
Egentlig så har alle de spillerne som jeg trodde var de beste kjøpene, vist seg å ha vært de dårligste hittil... Rozenhal, Capaca, Geremi, Barton og Smith har alle skuffet meg.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 09. Des. 2007, 13:39 »
Så Cacapa har skuffet dere fordi han spilte elendig de 15 minuttene mot Pompey da han samtidig var skadet?

Syntes Cacapa har vært gjort et brukbart inntrykk. Han har vist at han er en god spiller og de gangene han har spilt har han etter min mening vært god, bortsett fra Pompey kampen da. Sikker på at han kommer sterkt tilbake...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Des. 2007, 13:52 »
Enig med fredd. Både Cacapa, Smith og Barton har tidvis imponert.
an sparker ikke Bobby Robson??

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Des. 2007, 14:48 »
Jeg må si Geremi. Har sett han bedre i andre klubber og som kaptein forventes det alltid litt ekstra

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Des. 2007, 14:58 »
Egentlig så har alle de spillerne som jeg trodde var de beste kjøpene, vist seg å ha vært de dårligste hittil... Rozenhal, Capaca, Geremi, Barton og Smith har alle skuffet meg.

Hvordan har de skuffa deg? Det må du forklare!
Jeg skjønner Geremi. Han har vært for treig med ballen, og vist seg treigere enn hva jeg trodde han var, og har slått masse feilpasninger.
Rozehnal har skuffa i enkelte kamper, mens Cacapa har kun vært rævva de 15 minuttene mot Pompey.
Barton har vært ute lenge med skade og de 3 siste kampene, ser man at han er på vei mot formen han hadde i City. Det sa kommentatorene i går også. Han blir bare bedre og bedre.
Hvordan har Smith skuffa deg?
Han har hatt maks innsats alle kampene, bortsett fra en. 4-1 tapet mot Pompey. Og da var det ikke godt å få gjort noe.
Han jobber som bare juling, vinner masse baller, men pådrar seg mange gule kort. Dette visste vi når han kom til klubben. Så hvor har han skuffa deg der?
Smith og Martins er vårt beste spisspar akkurat nå. Han vinner flere baller enn Viduka gjør, og lager mange angrep for oss.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Des. 2007, 17:02 »
Er mest skuffa over Geremi og Rozehnal, Geremi har vore jevnt under pari stort sett heile sesongen, har ikkje vore så dårlig, men hadde forventa bedre. Kva som har skjedd med Rozehnal er vanskelig å sei, hadde ein bra start, men dei 4 siste kampane har han levert det dårligaste stopparspelet eg nokon gong har sett i PL. Selger seg altfor lett, svak i duellane, dårlig speleforståelse og dårlig med ball, mannen trenger ein pause.

Ellers har eg god tru på dei andre, mest fornøgd med Faye og Beye sålangt.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Des. 2007, 17:06 »
Da må du ikke ha sett Bramlbe ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Des. 2007, 17:15 »
Hehe, kan ikkje huske å ha sett Bramble ha en så stor serie med elendige kampar på rad.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Des. 2007, 18:02 »
Bramble var tidvis meget god. Husker spesielt hvordan han julte Drogba i en kamp mot Chelsea. Desverre så var han en tikkende katastrofe.
Faye er etter min mening den som har imponert meg mest. Det viser bare at det er smart å hente spillere som har PL erfaring da de ikke trenger å tilvenne seg så mye nytt. Beye er også på gang sammen med Smith og Barton, mens Geremi enda har et stykke igjen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Des. 2007, 18:29 »
Nå er det på tide å få Cacapa tilbake i line-upen. I hvert fall til Faye er tilbake. Taylor-Cacapa mot Fulham. Rozehnal er ikke god nok atm.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Des. 2007, 20:59 »
En spiller har floppet. David Rozehnal. Fryktelig lik Bramble i måten å løse enkle situasjoner. Kan forstå at folk ikke har likt det Geremi har gjort, men eg føler meg trygg medGeremi på midten, uten at eg kan forklere det...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Des. 2007, 22:14 »
Rozenhal gjør en del rare ting ja. Men han gjør veldig mye bra også! Jeg tror han vil komme seg når han får litt fler kamper på seg...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Des. 2007, 22:19 »
Nå er det på tide å få Cacapa tilbake i line-upen. I hvert fall til Faye er tilbake. Taylor-Cacapa mot Fulham. Rozehnal er ikke god nok atm.
Er ikke så sikker på at Rozenhal ikke er god nok. Han har vist at han er en god spiller. Men han trenger bare å bli tøffere i hodet, og rett og slett lære seg å svømme (for å kunne holde hodet over vann i kamper mot de beste lagene). Men han viste gode takter mot Arsenal, med unntak av baklengsmålet. Var også brukbar mot Pompey, etter at han kom inn for en skadet og veldig svak Cacapa.

Når det gjelder Cacapa, så må han først bli fit igjen, før han kan komme tilbake i startoppstillingen. Vanskelig å spille når man er skadet. Jeg er helt sikker på at Big Sam hadde satt han inn i startoppstillinga igjen langt tidligere, dersom han hadde hatt muligheten til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Des. 2007, 22:50 »
Synst vi kunne spart oss for "trådar" som " kven har floppa mest" og "kven kunne vi klart oss uten" osv. Kanskje berre meg, men gir berre altfor mange sjansen til å syta å klaga over spelarar. Altfor negativ vinkling. Og altfor mange er ikkje LITT realistiske me tanke på ein del ting. Ny manager, nytt apparat rundt klubben, nye eigarar, utskiftningar i måten å styra heile klubben på, mange nye spelarar, fortsatt ein del skadar derav mange inn og ut av laget osv. Når vi ser på laga foran på tabellen so må folk ta ein reality-sjekk og verkle teinka to gange før dei påstår at big sam og laget skal ligga på blandt topp 6 første del av sesongen.

Ja beklagar, vi skulle diskutera kven som har "floppa mest" (idiotisk formulert setning spør ein meg). Men eg meinar INGEN har floppa, då snakkar vi om Viana og Luque og Guivarch(elde ke han no heitte han franskmannen) og gullitt osv. Ingen i newcastle er i nærheiten av det. Ja det er mange som har SKUFFA, som foreksempel Rozenhal. Men og igrunn resten av laget, alle har vore langt under par hittil i år. Det er berre fakta.

Go natt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Des. 2007, 22:54 »
Kunne med glede hatt Viana i klubben. Han var ett kjempe-talent som ble missbrukt  feil posisjon..