20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07  (Lest 47657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07
« Svar #225 på: 08. Des. 2007, 18:03 »
Jeg skjemmes av enkelte her inne, rett og slett. En god supporter støtter laget, ikke sitter konstant og klager over ALT.
an sparker ikke Bobby Robson??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #226 på: 08. Des. 2007, 18:04 »
Endelig fikk vi tre poeng. Vi fortjente bedre mot både Blackburn og Arsenal, og endelig fikk vi full pott som fortjent!

Litt smånervøs av forsvaret i mellom, virker ikke helt samkjørte baki der...

Ellers må jeg si at vi fortjente mange flere mål... Vi hadde en volley i stolpen, to skudd som mirakuløst ble reddet, et skudd i tverrligger, en annen god redning fra Taylor, vi ble snytt for straffespark og dessuten hadde vi tre-fire skudd like utenfor eller like over mål.

Nå kan vi le av alle "supporterne" på St. James Park som valgte å forlate stadion mot slutten av kampen. Latterlig tidspunkt å dra på for øvrig, når det står 1-1 og vi presser mot slutten... la disse "supporterne" holde med Manu istedet.

Allikevel var dette på håret, og Gud vet hvor mye negativ energi som hadde vært rettet mot Big Sam om det ikke var for Beye sitt DEILIGE og FANTASTISKE mål på overtid. Der fikk vi endelig noe å virkelig juble for.

Og jeg faktisk positivt overasket over de gode byttene Sam Allardyce gjorde, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor han valgte akkurat den startelleveren... dessuten var som sagt forsvarspillet vårt skummelt... der må det gjøres noe. Noe med mentaliteten.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 08. Des. 2007, 18:04 »
Joakim, du kan ikke si at det er etterpåklokskap og spille Emre og Viduka. Jeg og mange andre her har jo tryglet om at Emre må få spille. Han viser seg igjen, som mot Everton. Nuf said.

1 omgang: Total dominans etter Jerome-scoringen. Et kobbel av sjanser. Skulle stått minst 4-1.

2 omgang: Relativt dårlig. Mye slurv og vi lar Birmingham spille fotball. Hvorfor slipper vi oss nedpå?

Uansett, Beye scorte og spilte en SOLID kamp. Fantastiske taklinger og flink offensivt. N`Zogbia er også svært flink til å komme med offensivt og bidro mye, spesielt i første omgang.

Alt sitter definitivt ikke enda, men ekstremt viktig med 3 poeng. Intet mer, intet mindre.

Given 6
Beye 8 MoM
Taylor 7
Rozehnal 4
N`Zogbia 7
Geremi 6
Butt 2
Barton 6
Milner 8
Martins 6
Smith 6

Viduka 7
Emre 7
Enrique - kom inn på overtid
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 08. Des. 2007, 18:06 »
En ting er at Butt er ræva, men at Geremi er kaptein er for meg en skandale. Man bytter ikke ut kapteinen er det noe som heter, men vår kaptein er ikke god nok til å spille 90 minutter.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #229 på: 08. Des. 2007, 18:06 »
Endelig scorer vi på dødballer, og hvem er det som legger den? Har vi sett dette tidligere i år? Ja til Emre og Barton fra start neste kamp. Herlig at Beye "svarer" fansen med en scoring når han først vinner corneren for så å be om støtte fra tribunen og til slutt score selv. Herlig avslutning. Har dessverre ikke sett kampen, men hørte den på radio. Uansett er dette et bra resultat. Viktig å få betalt for innsatsen som har vært lagt ned de siste kampene. Men fortsatt stiller jeg meg litt undrende til BS disposisjoner. MEN det viktigste var 3 poeng idag. Gratulere folkens.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 08. Des. 2007, 18:09 »
Virker som det var en veldig underholdende kamp å se på iallefall for dere som fikk gjøre det :)
Tror det løsner for gutta nå, en seier og vi er i gang. Og etter hva folk har skrevet her, virker det som om 1 omgang var gode gamle  Newcastle igjen, mens 2 omgang sikkert kunne vært bedre, velger jeg heller å juble med Beye!
Og forsvaret er jeg sikker på blir bedre når Faye er tilbake

Howay !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 08. Des. 2007, 18:10 »
Jeg så kun annen omgang, men jeg må si at Beye var rock solid i dag. Ellers syns jeg Milner og Zogbia imponerte. BRA!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 08. Des. 2007, 18:10 »
Herlig med tre poeng og seier i dag!! Det trengte vi virkelig, og det så vi også på jublescenene rundt Allardyce.. :D

Moro at vi klarer å avgjøre kamper på denne måten, selv om jeg skulle ønske at Milner og Martins hadde punktert dette før pause...

Forhåpentligvis har vi fått masse selvtillitt ut av våre to-tre siste kamper, slik at vi kan dra til Fulham neste helg og VINNE!

God kveld alle sammen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 08. Des. 2007, 18:11 »
Er det ikke mulig å legge inn et filter i forumet som gjør at du kan slippe å se innlegg fra folk som bare skriver piss?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 08. Des. 2007, 18:12 »
Er det ikke mulig å legge inn et filter i forumet som gjør at du kan slippe å se innlegg fra folk som bare skriver piss?

Åhhh, det hadde vært deilig. Da hadde jeg strøket alle innlegg som har ordene "Sam Allardyce" og "sparken" i samme setning.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #235 på: 08. Des. 2007, 18:12 »
Fikk sett de siste 25 minutt på nettet. Virket som vi hadde grei kontroll og fikk en fortjent scoring mot slutten ved Habib.
Ekstremt viktig med 3 poeng og nå skal vi ta det med oss og vinne alt i desember! Så forøvrig at Butt ble byttet ut etter ca 30 min? Var han virkelig så dårlig eller trengte vi Mark som target-man?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 08. Des. 2007, 18:13 »
Haha Fredrik. Jeg tror nok Rozehnal greide å spille seg til 5-6. Det skal jeg vedde på ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 08. Des. 2007, 18:15 »

Åhhh, det hadde vært deilig. Da hadde jeg strøket alle innlegg som har ordene "Sam Allardyce" og "sparken" i samme setning.

Et "spam"-filter på forumet hadde vært en fantastisk god idé.
Et filter som kunne strøket alle innlegg av folk med en treårings mentale nivå.

Arnebleie: Butt ble byttet ut fordi han var sjuk og svak og dårlig bak. Og kanskje litt fordi han spilte dårlig. Takk Gud for at vi ikke har Glenn Roeder som manager nå. Han hadde gjort et trippelbytte i det 77. minutt, på stillingen 0-3.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 08. Des. 2007, 18:16 »
Ingen veldig stor kamp av oss, men det viktigste idag er at vi vinner. Vanvittig deilig med sier ;D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 08. Des. 2007, 18:17 »
Haha Fredrik. Jeg tror nok Rozehnal greide å spille seg til 5-6. Det skal jeg vedde på ;D

Enig. Dessuten var ikke Butt så håpløs at han får en toer for 30 minutters spill.