20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07  (Lest 47687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07
« Svar #240 på: 08. Des. 2007, 18:18 »
ENDELIG, dette trengte vi. Det ble ingen fest-fotball eller tre eller fire null seier, men det ble tre poeng som vi måtte joba hardt for, og da smaker belønningen desto bedre. Vel fortjent at Beye fikk æren av å sette inn seiersmålet ettersom han gjorde en meget god kamp idag.

Milner jobber som vanlig uttrettelig idag, men det er nesten livstruende irriterende at han har så mange slurvete avleveringer som ødelegger helhetsinntrykket etter ett flott forarbeid. Barton og Smith jobber også bra, men lykkes ikke helt med det de prøver på, Martins har heller ikke dagen, men forhåpentligvis kan den straffescoringen hjelpe på en syltynnslitt selvtillit. Veldig synd å se at Rozehnal har blitt så usikker etter han startet så bra, Taylor var heller ikke helt patent idag. Geremi syns jeg ble mye bedre da han gikk ned i Butt sin deffansive rolle, Butt skulle forøverig aldri vært på banen idag. I tillegg er det irriterende å se på at spillerne gjør så mange små slurvefeil, vanskelige og upresise pasninger, og regelrett dårlige mottak, og dissen tingene gjør kampene så usannsynlig mye vanskeligere enn de egentlig trenger å være, men nok klaging fra denne kanten. Vi vinner endelig en kamp igjen, og forhåpentligvis var dette starten på det som skal vise seg å bli en god Newcastle periode.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 08. Des. 2007, 18:18 »
Fikk sett de siste 25 minutt på nettet. Virket som vi hadde grei kontroll og fikk en fortjent scoring mot slutten ved Habib.
Ekstremt viktig med 3 poeng og nå skal vi ta det med oss og vinne alt i desember! Så forøvrig at Butt ble byttet ut etter ca 30 min? Var han virkelig så dårlig eller trengte vi Mark som target-man?

Dårlig er ikke fornavnet en gang. Horribel er det verste ordet jeg kommer på om dagen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 08. Des. 2007, 18:19 »
Det betyr ikke at vi ikke kan vinne MED Butt på banen.

Ja omtrent! Han hemmer laget mer enn han gjør nytte for seg! Han MÅ forbedre pasningspillet sitt vesentlig før han er verdt å starte med igjen!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 08. Des. 2007, 18:19 »
Gratulerer alle sammen! Er sikker på at desember blir en god måned for oss, og at vi starter januar godt plassert på øvre halvdel :)
Og jeg håper at norsk såvel som engelske fans begynner å se at vi ikke kommer oss blant topplagene på noen måneder, men bygger sakte men sikkert laget. Og det vet jeg Sam er godt i gang med :)

Howay
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 08. Des. 2007, 18:19 »
Haha Fredrik. Jeg tror nok Rozehnal greide å spille seg til 5-6. Det skal jeg vedde på ;D

Enig. Dessuten var ikke Butt så håpløs at han får en toer for 30 minutters spill.

Det er en grunn til at man blir byttet ut etter halvspilt førsteomgang. Erindrer du ikke Cacapa og julegavene?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 08. Des. 2007, 18:25 »
Det som er bra med Sam. Er at når en på laget spiller så ræva at det er ikke mulig. Så nøler ikke Sam med et bytte. Selv om det er tidlig i 1 omgang. Vi så det med Cacapa mot pompey.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 08. Des. 2007, 18:26 »
Det som er bra med Sam. Er at når en på laget spiller så ræva at det er ikke mulig. Så nøler ikke Sam med et bytte. Selv om det er tidlig i 1 omgang. Vi så det med Cacapa mot pompey.

Ja! Helt riktig! Det er en av Sams styrker. Han kan snu trenden i kamper - noe som for eksempel Roeder ikke skjønte verdien av!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Des. 2007, 18:27 »
Meker meg at noen antyder at de er feilfrie. Det heter diskusjonsforum, da er det normalt at ting belyses fra en saklik og noen ganger en ikke saklig side. Sånn er det bare.
Men nok piss (som noen av dere feilfrie kaller det), Heia Newcastle!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Des. 2007, 18:38 »
Meker meg at noen antyder at de er feilfrie. Det heter diskusjonsforum, da er det normalt at ting belyses fra en saklik og noen ganger en ikke saklig side. Sånn er det bare.
Men nok piss (som noen av dere feilfrie kaller det), Heia Newcastle!

Hvis du sikter til oss som ikke skjønner at folk vil gi Big Sam sparken, så må jeg nok engang få svare for oss. Hvorfor skjønner ikke newcastlefansen at managere må få tid, når alle andre lags fans skjønner det? Ikke én eneste person jeg har snakket med, selv om de er LFC fans eller MUFC fans, mener Allardyce må gå så tidlig. De syns det er vanvidd! Og når atpåtil Arsene Wenger går ut og ber oss om å gi han tid - da er det alvor.

Hvorfor er det ingen som syter om at Allardyce må gå etter de tre siste kampene? Hvis man ikke liker Sams metoder, får man faen meg stå for det - og ikke bare vingle frem og tilbake ettersom laget presterer eller ikke...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 08. Des. 2007, 18:50 »
Big sam har til gode og overbise meg hvertfall. Jeg står på mitt :)

Jeg blir jo glad når newcastle vinner, men det betyr ikke at jeg endrer mening for det. Jeg blir glad fordi jeg liker newcastle, ikke big sam.

Får se framover nå som vi møter svak motstand og om vi klarer og spille fotball og ikke må ha døball for å score.
lt;3 Newcastle <3

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 08. Des. 2007, 18:54 »
Haha Fredrik. Jeg tror nok Rozehnal greide å spille seg til 5-6. Det skal jeg vedde på ;D

Enig. Dessuten var ikke Butt så håpløs at han får en toer for 30 minutters spill.

Det er en grunn til at man blir byttet ut etter halvspilt førsteomgang. Erindrer du ikke Cacapa og julegavene?

Jeg tror Butt ble byttet ut fordi han slet med skade/sykdom, og ikke fordi han var nevneverdig mye dårligere enn noen andre. Men jeg sitter ikke her og påstår at han storspilte, for det gjorde han så definitivt ikke.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 08. Des. 2007, 18:54 »
Altså. Cacapa spilte med skade mot Pompey, og det var tydelig at han ikke var frisk. Det var vel en medvirkende årsak til at han spilte dårlig og at han ble bytta ut. Han har jo ikke spilt etter den kampen.

Butt var syk i dag og han var syk mot Arsenal, så det er vel grunnen til at han ble bytta ut. Jeg er så forbanna lei av alle som klager på Butt. Jeg så ikke starten på kampen i dag, så jeg vet ikke hvordan han spilte der. Butt er som nevnt tidligere ingen Maradona, og ja han slår noen feilpasninger til tider, men han gjør som regel jobben sin til punkt og prikke. Butt er en spiller som har vunnet det meste som er å vinne, i tillegg til at han var Englands beste spiller i 2002. Forventer dere at Butt skal spille max i hver eneste kamp? Da forventer jeg at dere kan si hvem på Newcastle som gjør det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 08. Des. 2007, 18:59 »
Mange som snakker om den svake motstanden i dag og fremover. Jeg mener at det ikke finnes svak motstand i PL, og alle kan slå alle på en god dag.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 08. Des. 2007, 18:59 »
JA MEN HERREGUD MANN, maradona var jo verdens beste han også FOR LENGE SIDEN, er han det i dag eller. Spiller da for faen ingen rolle hva han gjorde i united ? Det er det han presterer for oss som teller og akkurat nå er han helt elendig. Så da gir jeg forsåvidt faen i om han var god for 5 år siden. pasnings foten hans er kriminell og burde vært bura inne.
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 08. Des. 2007, 19:05 »
Hva har 2002 med 2007 å gjøre, bortsett fra at det er to årstall?

Det grunnleggende poenget er at han ødelegger fotballen i laget. Han rakk jo å spille 10-15 feilpasninger før han gikk ut.

Og nå orker ikke jeg å høre mer på Butt-elskerne, som av en eller annen grunn som jeg ikke klarer å finne, støtter denne spilleren uansett hvor dårlig han spiller. Vel, Butt har gitt ordet dårlig en ny dimensjon med hans opptredener i det siste.

Og vær så snill, nok snakk om "ballvinneren Butt". Hvor mange baller vant han i dag? Når skal vi begynne å snakke om "balltaperen Butt" eller "feilpasnings Butt". Dere må jo begynne å se at han ikke er så god som forventningene deres var. Hvor fikk dere forresten disse forventningene fra? Han ble jo skamvraket av Roeder og har ikke spilt noe særlig siden "storhetstiden" utenom i senere tid i Newcastle. Vi må nok tilbake til 2002 og det er 5 år siden og har ingenting med 8 desember 2007 å gjøre.

"Ballvinneren Butt" er nå et oppbrukt og overflødig ord. Hvilke unnskyldninger er det igjen å forsvare Butt med nå?