20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva kan vi forvente av desember?  (Lest 2858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Hva kan vi forvente av desember?
« på: 07. Des. 2007, 19:36 »
Etter å ha fått den verst tenkelige starten på desember med det ydmykende 1-3 resultatet mot Blackburn fikk klubben en liten opptur mot Arsenal med 1-1 og poengdeling.

I morgen venter Birmingham på St James' og da er det vel lov å forvente 3 poeng???
Birmingham har nå fått ny manager og han heter Alex McLeish.
Forhåpentligvis får de ikke en umiddelbar effekt av managerbyttet...
Og med fjorårets mildt sagt begredelige cupkamp mot dem er jeg forsiktig optimist og tror på 1-1 og poengdeling....
(Håper jeg bommer grovt og at det blir seier!!!!)

Uken etter setter vi kursen mot London og møter Fulham.
Det er et lag det skal bli tre poeng mot, men Newcastle trives normalt ikke mot Londonlag og Fulham er slettes ikke
så verst på hjemmebane...
Allikevel tror jeg gutta er i stand til å ta med seg tre poeng etter to flotte mål og et i mot!

Ny uke og endelig skal det være klart for den store revansjen mot Derby.
Newcastle har fortsatt den mildt sagt skremmende gleden av å være det eneste laget som har tapt mot dem og
det resultatet kommer aldri til å glemmes, med mindre de finner frem til sitt beste og grisebanker Derby som strengt tatt ikke fortjener mer enn en sesong i Premier League...
For ikke å virke storforlangende satser jeg på en 4-0 seier (ja, det er mulig å holde nullen bakover, selv om det ikke virker slik...)

Etter storseieren mot Derby lillejulaften venter Wigan borte. Det er et oppgjør hvor alt kan skje. Normalt er Newcastle det beste laget, men det er ikke alltid det resulterer i mål og det ender med 0-1...

Deretter følger en ny bortekamp, nemlig mot Chelsea. De har virkelig funnet formen den siste tiden og virker nesten uslåelige... De er pottetette bakover og det klarer ikke Newcastle å takle. Heldigvis er de ikke så aller verst bakover på banen, men Drogba finner nettmaskene to ganger, med andre ord...Vi fortsetter å tape mot Chelsea (noe som ikke er en skam...)

Dermed er mine tips for kampene denne måneden slik:

NEWCASTLE-Birmingham 1-1
Fulham-NEWCASTLE 1-2
NEWCASTLE-Derby 4-0
Wigan-NEWCASTLE 1-0
Chelsea-NEWCASTLE 2-0

Med andre ord tror jeg resten av måneden gir følgende statistikk: 2-1-2  7-5
Noe jeg tror det er mest realistisk å håpe på...

Hva mener dere??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av desember?
« Svar #1 på: 07. Des. 2007, 20:34 »
Jeg mener vi skal kunne forvente at vi ikke taper før mot Chelsea. Vi skal overhodet ikke tape borte mot Wigan.
Hvis vi skal tape mot en av de fire mindre gode lagene, tror jeg vi ryker mot Fulham.

Vi elsker å spille hjemme mot London-lag, men hater å spille borte mot dem. Merkelig det der.
Men vi skal overhodet ikke tape noen av de fire første kampene. Jeg forventer også at vi vinner mot Birmingham på hjemmebane. Ingenting annet er godt nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2 på: 07. Des. 2007, 22:40 »
Jeg synes at vi burde forvente 3 poeng i alle kampa utenom Chelsea kampen.Jeg synes ikke det er for mye å kreve..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Des. 2007, 22:50 »
Syntes vi skal forvente 8 poeng. Fulham borte er ikke lett og Wigan med ny manager tror jeg også kan bli tøft. Borteformen vår er heller ikke noe å skryte av. Hjemme mot Derby og Birmingham bør vi vinne og hvis vi greier U i de to bortekampene får vi 8 poeng. Noen syntes kanskje dette er litt lave forventeninger, men vi må huske på at vi har spilt dårlig en lengre periode og selv om vi har fått to oppturer i de siste kampene betyr ikke det at vi kommer til å overkjøre lag som Fulham og Wigan borte. Tipper vi kommer til å stå med 9 poeng etter disse kampene og det vil jeg si meg brukbart fornøyd med.

Noreng

• Gjest
« Svar #4 på: 07. Des. 2007, 22:55 »
Det som hadde vært utrolig digg nå hadde jo vært om desemberkampene hadde gitt laget veldig mye selvtillit ut i januar da vi møter veldig, veldig mange gode lag. Fra i morgen til 19. Januar

Newcastle - Birmingham  2-1

Fulham - Newcastle 1-2

Newcastle - Derby 3-1

Wigan - Newcastle 2-3

Chelsea - Newcastle 1-1

Newcastle - Manchester City 2-1

Man Utd Newcastle 3-1

Newcastle - Bolton 2-0

Som dere sikkert ser, så tror jeg det blir mye scorte mål, og mange innslupne mål :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Des. 2007, 22:58 »
Hvis reuslteten dine stemmer Noreng vil jeg være veldig fornøyd. Er heller ikke helt urealistiskt, men tror vi ikke greier poeng på brua og ikke vinner alle hjemmekampene dessverre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. Des. 2007, 00:29 »
Jeg mener vi bør ha grunn til å vente clean sheet hjemme mot Derby.
Vi bør absolutt ikke tape mot verken Birmingham, Fulham, Wigan, Derby eller Bolton.
Vi bør så absolutt kunne forvente minst uavgjort mot Man City, selv om de er bedre enn oss per tidspunkt.
Mot Chelsea og ManU forventer jeg tap, og det skal vi kunne tåle greit.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. Des. 2007, 12:06 »
Jeg mener vi bør ha grunn til å vente clean sheet hjemme mot Derby.
Vi bør absolutt ikke tape mot verken Birmingham, Fulham, Wigan, Derby eller Bolton.
Vi bør så absolutt kunne forvente minst uavgjort mot Man City, selv om de er bedre enn oss per tidspunkt.
Mot Chelsea og ManU forventer jeg tap, og det skal vi kunne tåle greit.

For øyeblikket ligger vi på nivå med Birmingham, Wigan og Bolton, mens vi skal være bedre enn Derby og Fulham...
Tror dessverre det vil bli poengtap mot et eller flere av disse lagene, men på lengre sikt bør vi passere disse lagene med klar margin!!!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #8 på: 08. Des. 2007, 20:06 »
Fulham - Newcastle 2-1

Newcastle - Derby 2-1

Wigan - Newcastle 2-0

Chelsea - Newcastle 3-0

Newcastle - Manchester City 2-2

Man Utd Newcastle 5-1

Newcastle - Bolton 2-0

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Des. 2007, 20:47 »
Optimistisk vet jeg ikke helt om noen skal beskylde deg for å være.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Des. 2007, 17:13 »
Ja, det var det da.Vist vi ikke bedrer oss betraktelig fra kampen mot Birmingham, blir det ikke allverdens. Men spillerene var kanje litt slitne. Jeg tror vi for se et meget aggresivt lag i de neste kampene å tror vi ender opp med disse resltatene...

Fulham - Newcastle 1-2
Newcastle - Derby 3-0
Wigan -Newcastle 2-2
Chelsea - Newcastle 2-1
Newcastle - Man City 1-0
Man Utd - Newcastle 3-1
Dette vil tilsi 10 poeng på de neste 6 kampene. Er fornøyd med det, selv om Wigan er et lag vi skal slå.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 09. Des. 2007, 17:32 »
Min stemmer sålangt :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Des. 2007, 22:08 »
Ja, det var det da.Vist vi ikke bedrer oss betraktelig fra kampen mot Birmingham, blir det ikke allverdens. Men spillerene var kanje litt slitne. Jeg tror vi for se et meget aggresivt lag i de neste kampene å tror vi ender opp med disse resltatene...

Fulham - Newcastle 1-2
Newcastle - Derby 3-0
Wigan -Newcastle 2-2
Chelsea - Newcastle 2-1
Newcastle - Man City 1-0
Man Utd - Newcastle 3-1
Dette vil tilsi 10 poeng på de neste 6 kampene. Er fornøyd med det, selv om Wigan er et lag vi skal slå.
Får vi ti poeng på de neste 6 kampene, når det inneholder kamper mot Chelsea og Man City, så blir jeg VELDIG fornøyd. Riktignok er Wigan et lag vi skal slå, men totalt sett vil 10 poeng på disse 6 kampene være meget bra. For min del godtar jeg uten for store problemer en uavgjort mot Wigan, dersom det betyr at vi banker City.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Des. 2007, 13:21 »
Dette skjer:

Fulham 2 - 1 Newcastle
Newcastle - Derby 4-1
Wigan -Newcastle 1-3
Chelsea - Newcastle 5-1
Newcastle - Man City 2-2
Man Utd - Newcastle 4-2

* Vi har 3 tap og 1 uavgjort mot Fulham de siste 4 kampene.
* Sist vi slo Chelsea borte var i 1986! Sist vi fikk med oss poeng fra Stamford Bridge var i 2001.
* Sist vi slo Man Utd borte var i 1972!
* Vi har tapt alle 3 kampene vi har møtt Wigan borte 1-0.

Jeg kan ikke si jeg er optimist.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Des. 2007, 13:28 »
Jeg tro faktisk vi slår manu 1-2 på bortebane.