20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg mener vi bør ha grunn til å vente clean sheet hjemme mot Derby.Vi bør absolutt ikke tape mot verken Birmingham, Fulham, Wigan, Derby eller Bolton.Vi bør så absolutt kunne forvente minst uavgjort mot Man City, selv om de er bedre enn oss per tidspunkt.Mot Chelsea og ManU forventer jeg tap, og det skal vi kunne tåle greit.
Ja, det var det da.Vist vi ikke bedrer oss betraktelig fra kampen mot Birmingham, blir det ikke allverdens. Men spillerene var kanje litt slitne. Jeg tror vi for se et meget aggresivt lag i de neste kampene å tror vi ender opp med disse resltatene...Fulham - Newcastle 1-2Newcastle - Derby 3-0Wigan -Newcastle 2-2 Chelsea - Newcastle 2-1Newcastle - Man City 1-0Man Utd - Newcastle 3-1Dette vil tilsi 10 poeng på de neste 6 kampene. Er fornøyd med det, selv om Wigan er et lag vi skal slå.