20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/12 Newcastle - Arsenal  (Lest 39135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5/12 Newcastle - Arsenal
« Svar #60 på: 05. Des. 2007, 16:22 »
Satsa på New eg er jo ik rare oddsen for Arsenal seier naturligvis, bedre og satse når ein møter eit møkkalag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 05. Des. 2007, 17:23 »
Tippe MOT Newcastle, bare for å "sikre" at man blir happy om det går galt?
Helt forkastelig, spør du meg (noe sikkert ingen gjør, men jeg svarer likevel).
Men så er jo jeg prinsipielt motstander av å tippe PÅ Newcastle også da.

Følelsene mine for klubben er så sterke at det byr meg imot å tippe på et annet lag. Samtidig vil følelsene bli så utrolig mange ganger forsterket om jeg tipper PÅ Newcastle i tillegg. Og hvis det går galt, blir da skuffelsen så uendelig mye større hvis jeg har tapt penger i tillegg. Og ettersom Newcastle er så ustabile, så er det umulig for meg å tippe verken for eller mot Newcastle.

Men det har jeg vel allerede sagt tusen ganger, og det er sikkert ingen som skjønner meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 05. Des. 2007, 18:32 »
Tippe MOT Newcastle, bare for å "sikre" at man blir happy om det går galt?
Helt forkastelig, spør du meg (noe sikkert ingen gjør, men jeg svarer likevel).
Men så er jo jeg prinsipielt motstander av å tippe PÅ Newcastle også da.

Følelsene mine for klubben er så sterke at det byr meg imot å tippe på et annet lag. Samtidig vil følelsene bli så utrolig mange ganger forsterket om jeg tipper PÅ Newcastle i tillegg. Og hvis det går galt, blir da skuffelsen så uendelig mye større hvis jeg har tapt penger i tillegg. Og ettersom Newcastle er så ustabile, så er det umulig for meg å tippe verken for eller mot Newcastle.

Men det har jeg vel allerede sagt tusen ganger, og det er sikkert ingen som skjønner meg.

Jeg skjønner deg, og er helt enig. Hvis man tipper mot Newcastle og får pengene og ikke poengene, må da det føles det som råtne penger.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 05. Des. 2007, 18:37 »
Håper at Martins viser fra øverste hylle i dag, vi trenger virkelig en målmaskin på topp hvis vi skal snu den dårlige trenden.

Ser virkelig fram til å få tilbake Duff, men spørs om Sam vil bytte ut han med N'Zogbia da.

Tipper en 2-1 seier til "the lads" i dag jeg.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #64 på: 05. Des. 2007, 18:55 »
Jeg skjønner deg, og er helt enig. Hvis man tipper mot Newcastle og får pengene og ikke poengene, må da det føles det som råtne penger.

På ingen måte. Jeg skulle gjerne satt penger på Newcastle, gudene vet jeg har tapt ufattelig mange ganger på de ved å tippe med hjertet. Penger er dog penger, finnes det mer realistisk verdi i å spille på motstanderen er det helt uproblematisk. Håper selvsagt fortsatt på seier

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 05. Des. 2007, 19:02 »
Penger er ikke alt... Alle har råd til å sette noen kroner på Newcastle.
For meg er det en forsterkelse av håpet om seier. Når jeg setter penger så øker trua. Hvorfor??? Vet da faen, satser på at en psykolog kan svare meg på det.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 05. Des. 2007, 19:13 »
Håper vi går ut og tar tak i kampen, vi må vinne midtbanen og da mener jeg uten tvil at Barton-Butt er det beste alternativet. Ser noen reagerer på at jeg ønsker meg Emre ute til venstre, dette kan jeg begrunne med at han ikke ville spilt rein ving som Milner og at han vil være viktig når det gjelder å finne Martins i bakrommet.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 05. Des. 2007, 19:28 »
Akkurat til denne kampen kan jeg være tilbøyelig til å holde med deg, abel. Vi trenger både Barton og Butt, pluss Emre. Men det er derfor vi har 4-3-3, er det ikke?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 05. Des. 2007, 19:46 »
Har aldri gledet meg så lite til en kamp. Tar alt som skjer i denne kampen som en bonus

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 05. Des. 2007, 20:11 »
Taylor inn for Faye, ellers uforandret fra Blackburn-matchen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #70 på: 05. Des. 2007, 20:13 »
Kan noen bekrefte før meg at d er c+sport2 kampen vises på! HASTER! Sitter på pub i Harstad(av alle gudsforlatte steder) og får særbehandling av noen skikkelig kjekke jenter i baren. Normalt viser de ikke kamper i midt uka, men gjør et unntak for meg! Derfor trenger jeg vite at det er riktig kanal...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 05. Des. 2007, 20:14 »
hva har big sam i mot emre? jævla kjøtthue ass, nok en kamp med geremi og butt sammen, flotte greier.
lt;3 Newcastle <3

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 05. Des. 2007, 20:19 »
hva har big sam i mot emre? jævla kjøtthue ass, nok en kamp med geremi og butt sammen, flotte greier.

Det er ganske enkelt utrolig.. Har hatt en mistanke om at han ikke liker spillertyper som Emre dessverre. Trist, for han er en av veldig få spillere på dette NUFC-laget som virkelig kan skape noe på egen hånd, og jeg tror kamper mot Arsenal kunne ha passet som hånd i handske for Emre. Men vi får se hvordan det går.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 05. Des. 2007, 20:31 »
ULF JA, den går på 2, Inter - Lazio går på sport 1
lt;3 Newcastle <3

nerli

• Gjest
« Svar #74 på: 05. Des. 2007, 20:36 »
herregud.. big sam vil tape.. han er så jævli imot en av våre beste spillere..
emre altså .. trenger en spiller som han i dag.. men neida.. gull unga til big sam får alltid spille ( butt og gerermi ) hva i helvette kan dem hjelpe oss offensivt me.. kan ikke skje d satses feigt og defansivt i dag.. da går vi på en stygg smell .. er jo elendig bakover.. så d må satse fremover.. huff.. big sam er nok ikke rett mann .. det må jo alle skjønne snart.. feig defansiv fotball passer ikke newcastle.. vi trenger en som tør litt mer .. og bruker de beste på sine riktige plasser