20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/12 Newcastle - Arsenal  (Lest 39153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5/12 Newcastle - Arsenal
« Svar #45 på: 05. Des. 2007, 10:57 »
Jeg er overveldet over alle som faktisk fortsatt vil ha med Butt på laget. Etter en serie grusomme kamper må det vel være duket for vraking? Hvordan kan dere i fornuftens rette betydning oppriktig mene at Butt skal få lov til å få enda en sjanse?

Joda, kom gjerne med argumenter med at Butt er det beste ankeret og at vi trenger et anker mot Arsenal, men her er jeg uenig. Barton er vel så god i posisjonen og dessuten har vi Geremi som enda ikke har fått prøvd seg som anker.

Spill Barton og Emre på midten, så kanskje vi har en sjanse til å få has på Arsenal. Vi kan ikke ha spillere som ikke eier ballbehandling overhodet, på banen mot Premier Leagues beste lag.

Justice?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Des. 2007, 11:25 »
anker på midten har blitt et stort problem, om butt eller geremi spiller er et fett for meg, jeg vet bare at ingen av dem er gode nok , og at vi sårt trenger et anker på midten i januar!

mot arsenal vil jeg ha dette offensivt.

barton-geremi-emre

martins-smith-nzogbia
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. Des. 2007, 11:29 »
Butt var vel et av få hedelige unntak mot LFC og har slettes ikke vært så ille som du skal ha det til på SJP. Vi er nødt til å ha litt defensive fibre på midtbanen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. Des. 2007, 11:41 »
Dagens tips for dere som vil tjene litt ekstra penger før jul:

Newcastle-Arsenal (1-0)----> Sats B på det og kjøp en ekstra fin gave til noen dere er glad i
for pengene dere tjener!!
2,80 i odds på Norsk Tipping. Garantert mer på andre bettingselskaper.

Det blir garantert minst 0-2 i dag, hvis ikke mer.
Bakover på banen er de jo helt forjævlig dårlige!!!!

Ikke stort bedre fremover heller for den sakens skyld...

Nå venter jeg bare på mange sinte svar fra dere som NEKTER å spille mot Newcastle...

Tjente gode penger på Blackburn kampen  :D, selv om selve kampen var forferdelig...

Poenget mitt er: Enten får laget du heier på poeng eller du penger...

Unnskyld: Mange her vil visstnok ikke ha poeng, men god fotball...Jeg vil ha BEGGE deler!!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 05. Des. 2007, 12:00 »
Skal satse paa seier til Newcastle. Maa bare gruble litt hva resultatet kan bli. Har alltid veddet paa magefoelelsen i denne sesongen og den eneste gangen jeg ikke har vunnet (bank i bordet) paa de 5 kampene jeg har satt bet paa var da vi vant 3-1 mot Tottenham. Jeg satte bet paa 3-2.

Haaper V I R K E L I G paa en seier i dag.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. Des. 2007, 12:50 »
Hvordan vet du at Barton passer bra som anker, Fredrik?

Vi trenger en som kan ta deffensive oppgaver og om det er Butt eller Geremi som spiller er ikke så viktig for meg. Vi trenger forsterkninger her uansett og håper Sam finner en kjempe forsterkning...

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. Des. 2007, 12:56 »
Jeg tror jeg helgraderer meg på bongen idag. Arsenal skal være det beste laget etter tabellen, men  jeg tror vi får en positiv overraskelse idag!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05. Des. 2007, 12:58 »
Satser Arsenal i dag, men tør ikke handicap. Tipper det blir en jevn kamp, hvor Adebayor skårer på overtid...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. Des. 2007, 13:26 »
Sett pengene på Newcastle. Det snur i dag. Pinglene Fabregas, Rosicky og Walcott møter mannfolka i Smith, Barton, Viduka og (Butt??)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Des. 2007, 13:28 »
Fabregas spiller heldigvis ikke :P

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. Des. 2007, 14:13 »
Det er stor spenning knyttet til dagens "sjebnekamp" for Big Sam og NUFC. Personlig synes jeg det er på tide at en manager får arbeidsro på St. James, får tid til å samspille/bygge opp et lag. Jeg tror fremdeles Big Sam kan være den rette personen, men han trenger tid. Når det gjelder kveldens kamp tror jeg mye skal klaffe på en gang for at vi skal vinne. Professor Wenger er et unikum når det kommer til taktikk, formasjonsendringer og lagoppstillinger som passer til de forskjellige kampene Arsenal skal ut i. jeg tror han har terpet mye på en spesiell taktikk til i dag. Ser da for meg at de spiller mye på bakken og stresser et kanskje "overtent" Newcastle som blir springende mye imellom. Dette er Arsenal gode til, og hvor mange ganger før har vi ikke sett et Arsenal lag som har brukt minimalt med krefter gjennom kampen og setter inn støtet med 10-15 min igjen å spille og ender opp med å vinne 3-0.

Tror derfor at Newcastle må være både dyktige og heldige å få seg iallefall et tidlig mål. Dette kombinert med å mønstre et fysiskt sterkt lag kan være nøkkelen. Håper å få se disse 11

Given

Taylor Rozenhal
Beye               Enrique
           Butt
Milner Barton Emre
    Viduka Martins

Jeg både gleder og gruer meg på en nervepirrende måte.  8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Des. 2007, 14:27 »
Eg håper bare og få sjå Emre på bana istede for Butt/Geremi
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Des. 2007, 14:44 »
Arsenal mangler Hleb, Fabregas, Diaby og Van Persie i hvertfall. Det hjelper jo litt for vår del det da, men de har jo alltid noen gode sultne unggutter som kan gjøre en jobb for laget. Allikevel, i dag snur det. Vi vinner i dag og vi knuser B`ham på lørdag.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Des. 2007, 14:51 »
Må innrømme jeg ikke er spesielt optimistisk med tanke på kveldens match. Arsenal er fullt kapable til å feie Newcastle skikkelig om vi opprettholder den seneste formen. Spesielt bekymrer skader i forsvarssrekka meg, gudene vet hva de gjør om Taylor ikke er klar.

Tipper det blir :

Given
Beye - Taylor - Rozenhal - N'Zogbia
     Geremi - Barton - Butt
Milner                          Martins
                 Viduka

Det er forøvrig mulig at han bruker Smith istedet for enten Viduka eller Milner. Regner det som sannsynlig at han vil forsøke å lesse midtbanen vår full av terriere for å motarbeide Arsenal's pasningsspill/midtbanedominans, satse på 4-5-1/4-3-3 formasjonen som kjent fra Bolton. Slå lange baller på Viduka og arbeide på 2. baller, basere et evt resultat på steinhardt arbeid. Dette kan naturligvis være fornuftig, da Arsenal er oss totalt overlegne i pasningsspill/teknikk generelt/angrepsmønstre, forutsatt at arbeidsinnsatsen faktisk er på topp. Spesielt med tanke på å flytte midtbanen etter v/oppspill, noe som er årsaken til at taktikken ikke har fungert for oss i det hele tatt til tider.

Håper det blir :
                 Given
Beye - Taylor - Rozenhal - Enrique
Milner - Emre - Butt/Barton - N'Zogbia
          Martins - Viduka

Har rett og slett jævlig lyst til å se en 4-4-2 formasjon med 2 offensive vinger i Milner og N'Zogbia. Gir oss rett og slett mye mer bredde og muligheter offensivt i motsetning til det relativts stramme systemet vi har brukt i det siste, hvor det meste skal gå enten høyt eller lavt midt i banen.

Ser det er poster om betting over her, har da spilt noe selv og.

Arsenal, 1.67 @ Betsafe
Arsenal - 2, 6.25 @ Betsafe
Over/Under 2.5 - Over 1.80 @ Betsafe

Mitt bidrag økonomisk sett til en god Newcastle prestasjon idag, da tippegudene som oftest elsker å motarbeide meg  ;)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 05. Des. 2007, 16:19 »
Grei deal: Man tipper mot Newcastle en sum man har råd til, f.eks 200,-
som jo ikke er alt for mye...
Enten blir det poeng og da blir man glad for det,
eller så blir det ekstra lommepenger.

Med andre ord: Man blir fornøyd uansett, selv om Newcastlepoeng betyr mest  ;)!