20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/12 Newcastle - Arsenal  (Lest 39172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5/12 Newcastle - Arsenal
« Svar #30 på: 04. Des. 2007, 21:18 »
Hehe, ja, var lagoppstillinga jeg tenkte på. Håper han følger mine tips her! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #31 på: 04. Des. 2007, 21:53 »
Det som er litt skummelt med Geremi på backplasser er gassen hans (farten) :D
Skummelt med en Geremi som mangler fart vist han skal spille mot Walcott? Det er hans minus, at han mangler fart. Geremi er plasseringsdyktig å ganske flink til å lese spillet, minner meg litt om Solano i den possisjonen.
Å som jeg har forstått på mediene i England i dag, så er Diaby spilleklar til i morgen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. Des. 2007, 22:20 »
I følge Arsenal fans er Hleb, Flamini, Diaby, Fabregas og Van Persie ute til dette oppgjøret.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 04. Des. 2007, 22:23 »
Sitat fra: Lars Arild Stordal
Geremi er plasseringsdyktig å ganske flink til å lese spillet, minner meg litt om Solano i den possisjonen.
Den STORE forskjellen på Geremi og Solano er derimot pasningsferdighetene. Solano har en fantastisk pasningsfot, Geremi treffer på en av 10.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. Des. 2007, 22:37 »
Det er dette som er så skuffende med Geremi, for han var jo en svært habil spiller for Chelski jo, og var da slettes ingen håpløs spiller med ballen heller.
Er svært overrasket og skuffet over den Geremi vi hittil har sett denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 04. Des. 2007, 22:42 »
Geremi er plasseringsdyktig å ganske flink til å lese spillet, minner meg litt om Solano i den possisjonen.
Den STORE forskjellen på Geremi og Solano er derimot pasningsferdighetene. Solano har en fantastisk pasningsfot, Geremi treffer på en av 10.

Pasningsfoten SKAL egentlig være en av styrkene til Geremi, men sånn det har sett ut hittill er det en av hans svakheter...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 04. Des. 2007, 22:57 »
Jeg kan ikke skjønne hvordan Geremi kan være god nok for 11ern vår... Og kaptein attpåtil ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 04. Des. 2007, 22:59 »
Det at Geremi er kaptein er en halv-skandale....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Des. 2007, 00:01 »
Vent å se. I løpet av noen kamper er det Joey Barton som er ny kaptein. I hvertfall hvis han fortsetter der han slapp mot Rovers.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Des. 2007, 00:03 »
Geremi har vært sesongens skuffelse, virker veldig tung og treg. Synes faktisk at han spilte greit sist mot Blackburn, tror kanskje det var hans beste PL kamp for oss.

I morgen håper jeg på:
Given
Beye-Taylor-Roz-Enrique
Milner-Butt-Barton-Emre
Smith-Martins

an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 05. Des. 2007, 00:05 »
Geremi har vært sesongens skuffelse, virker veldig tung og treg. Synes faktisk at han spilte greit sist mot Blackburn, tror kanskje det var hans beste PL kamp for oss.

Synes han var skrekkelig mot Blackburn jeg....

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 05. Des. 2007, 00:07 »

Synes han var skrekkelig mot Blackburn jeg....

Sammenlignet med det han har prestert tidligere denne sesongen så synes jeg han greide seg greit, han var på ingen måte god.
an sparker ikke Bobby Robson??

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05. Des. 2007, 06:57 »
Enig i den Joakim. Kansje mannen ikke er så god som vi har trodd. Men det er laget rundt han som har gjort han så god i Chelsea. Men vi så det i sesongoppkjøringen å mot Bolton at mannen kan..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 05. Des. 2007, 10:15 »
I morgen håper jeg på:
Given
Beye-Taylor-Roz-Enrique
Milner-Butt-Barton-Emre
Smith-Martins

Emre på vingen? Nei, takk. Hvishan skal starte syntes jeg han skal spille sentralt der han er best. Syntes ikke det var så velykket da han  spilte ving sist. Og hvis vi skal spille 4-4-2 kan heller N'Zogbia ta seg av venstrevingen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Des. 2007, 10:50 »
Er litt overrasket over hvor mange billetter det er igjen til kampen. Svikter fansen? Det var kjempeoptimisme i byen naar Liverpool kom og billettene ble utsolgt ganske raskt.