20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/12 Newcastle - Arsenal  (Lest 39140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 5/12 Newcastle - Arsenal
« Svar #15 på: 04. Des. 2007, 09:30 »
Hvor har du billett, ko1? Vet ikke om jeg skal paa kampen. Det er masse billetter tilgjengelig. Skal konferere med folk paa jobb aa hoere om noen skal.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Des. 2007, 10:51 »
Innerst inne tror jeg nok Sam setter Emre på benken også i morgen, og ikke Butt. Det kan kanskje også være den beste løsningen mot Fabregas og co. Dessuten vil jeg heller se Barton på banen enn Emre!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Des. 2007, 11:09 »
Innerst inne tror jeg nok Sam setter Emre på benken også i morgen, og ikke Butt. Det kan kanskje også være den beste løsningen mot Fabregas og co. Dessuten vil jeg heller se Barton på banen enn Emre!

Fabregas blir nok ikke klar...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Des. 2007, 11:54 »

Fabregas blir nok ikke klar...

Det er nok mulig at Fabregas ikke blir klar, men det var liksom bare en betegnelse på Arsenals hurtige og tekniske midtbanespillere.. :P Men også Hleb og Diaby er ute så det er nok en mulighet for Emre/Barton

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Des. 2007, 13:01 »
Det er slike kamper som dette jeg synes det er greit å spille med f.eks geremi-butt-barton evt smith på midten, men ikke mot lag som vi egentlig skal være mye bedre.

Men føler uansett at Emre fortjener en sjangsen fra start igjen, og derfor går geremi ned på back ( Hans beste posisjon etter min mening )

Given
Geremi-Beye-Taylor-Enrique

Barton-Butt-Emre
Martins-Smith-Milner(Kunne zoggie fått prøve seg for milner? gjerne etter min mening, men tviler på det skjer)

Får håpe at den hardtaklende trekløveren men Smith,Butt og Barton klarer å dra med seg publikum og laget fra start. Denne kampen bør vi normalt tape, iallefall med den formen vi er i nå. Men var det ikke sist sesong vi slo den etter en liten downperiode?

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Des. 2007, 14:26 »
Newcastle United-Arse (a) nal vs Basel-Brann blir en vanskelig avgjørelse og ta! Men jeg får gjøre det eneste rette å se det laget som står meg nærmest i hjerte, nemlig NUFC!

Men anyway, så håper jeg på en 4-4-1-1 med

Shay
Beye   Rozy    Tayls(hvis klar)  Enrique
Milner       Barton     Emre        Zog
                    Smith
             OBAFEMI MARTINS

Men blir dog forundret hvis Geremi blir benket pga kapteinsbindet han skal bære...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Des. 2007, 14:54 »
Jess støtter laget ditt Arnebleie. Men du skal nok se at det ikke blir slikk midtbanen blir :)
lt;3 Newcastle <3

nerli

• Gjest
« Svar #22 på: 04. Des. 2007, 15:09 »
                    Given
Beye---Taylor---Rozehnal---Enrique
-----------Barton---Emre-------------
Milner-------------------------N'Zogbia
-----------Martins---Smith------------

Benk: Harper, Geremi, Butt, Carr, Viduka

Mitt forslag, evt. Geremi inn som høyreback hvis Taylor ikke skulle rekke kampen. Skulle kanskje gått for Butt i stedet for Emre mtp motstanderen, men hvorfor ikke ha en offensiv innstilling, forsøke å skape noe selv og ikke tape kampen på forhånd? :P

Enig i d laget.. skal vi satse offensivt og bruke spillerene på riktige plasser så passer det laget ypperlig..
vi vant i det minste da vi hadde zoggi på venstre og milner på høyre.. og vi trenge formsterke emre på midten .. hadde faktisk vært morro å sett martins og ameobi .. men d skjer neppe

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Des. 2007, 16:14 »
Når vi endelig splte en brukbar kamp igjen hvorfor skal vi bytte taktikk foran Arsenal kampen? Mange oppstilling og taktikker som ser spennende ut her, men syntes nå skal fortsette med det som endelig fungerte sist kamp og det var 4-3-3. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Des. 2007, 16:34 »
Håper Big Sam har et godt øye til meg på dette forumet  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Des. 2007, 18:08 »

Ja, noe annet ville vert merkelig...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Des. 2007, 18:25 »
Når vi endelig splte en brukbar kamp igjen hvorfor skal vi bytte taktikk foran Arsenal kampen? Mange oppstilling og taktikker som ser spennende ut her, men syntes nå skal fortsette med det som endelig fungerte sist kamp og det var 4-3-3. 

Selv om det til tider var en spillemessig opptur i kampen mot B'burn så synes jeg ikke at man skal tviholde på en taktikk som tross alt førte til noen slette defensive prestasjoner og et 1-3 tap...
« Siste redigering: 04. Des. 2007, 18:28 av torfinn »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Des. 2007, 18:36 »
Ikke tviholde, men når vi har spilt så dårlig over en lengre periode syntes jeg vi skal fortsette med de som hvertfall fungerte brukbart også mot Arsenal. Og deffensiv problemer har vi hatt i 4-4-2, 3-5-2 også så tror ikke de deffensive problemene skyldes at vi spilte 4-3-3. Men heller skader, dårlige organisering og personlige feil.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Des. 2007, 18:44 »
Arsenal mangler garantert Hleb, Cesc, Flamini, Diaby og Van Persie i morra.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Des. 2007, 20:30 »
Er han tvilsom!!!! Neida bare tuller Kristoffer. Regner med det er lagoppstillingen du sikter til?
Jeg håper vi fortsetter i samme formasjon mot Arsenal, som vi Gjorde mot Blackburn. Var det andre enn meg som la merke til at etter ca 15 min spilte vi plutselig 4-4-2 i den kampen ::)
Jeg ser for meg en offensive 4-3-3 formasjon i denne kampen med disse spillerene.
            Given
Beye-Taylor-Rozen-Enrique
      Barton-Butt-Emre
     Smith-Martins-Milner
Veldig viktig at vi er ganske harde mot Arsenal i spillestilen å intensiteten, det liker de absolutt ikke. Da blir de fort grinete å springer rundt å klager til dommeren i steden for å spille fotball.
Det ble vist i kampen de Spilte mot Villa. Arsenal er et lag som ikke liker røff fotball, det kan vi utnytte til de grader med de spillerene vi har. Å vist det skal vise seg at vi må legge om litt på taktikken underveis, så er spillerene jeg har listet opp gode i en 4-4-2 formasjon å.
Jeg er den som husker å bra Zoggy spilte i sommer, da han spilte sentralt på midten i en 3er, har mulighet til å bytte han med Emre evt. Men foretrekker Emre fra start i denne kampen, grunnet hans gode form den siste tiden.
Lykke til alle sammen, å la oss håpe dette IKKE blir Allardyces siste kamp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.