20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #255 på: 24. April 2013, 11:40 »
Ingen grunn til å la Harper stå når Krul enda er skada.
Den skjønte jeg ikke hva du mente med.

Elliot har godt av å spille når han kan.
Sant nok, men det var vel ikke det som var poenget her ;)
Poenget mitt er at klubben er best tjent med å la framtidas mann få Premier League erfaring - viktig for spillerens utviklng.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #256 på: 25. April 2013, 19:29 »
Ingen grunn til å la Harper stå når Krul enda er skada.
Den skjønte jeg ikke hva du mente med.

Elliot har godt av å spille når han kan.
Sant nok, men det var vel ikke det som var poenget her ;)
Poenget mitt er at klubben er best tjent med å la framtidas mann få Premier League erfaring - viktig for spillerens utviklng.

Du er klar over at han har vært 2. keeper (stort sett hele tiden) i 21 år?
Vis man ikke fortjener å stå de siste 90 min i karrieren (Vis PL er sikret) Da er faan meg klubben rotten tvers gjennom!

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #257 på: 28. April 2013, 01:48 »
Heilt einig. Klubbspelar over alle. Hadde han bytta klubb for 10-12 år sidan hadde han vore landslagskeeper for England.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 16. Mai 2013, 22:07 »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 17. Mai 2013, 01:36 »
For dei med nufcTV: http://www.nufc.co.uk/page/TV/FeaturesDetail/0,,10278~3181514,00.html
Haha, knallhard lilleguttcoach! "I like them to be organised, the team I coach keep a lot of clean sheets".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 17. Mai 2013, 10:36 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/steve-harper-interview-newcastles-keeper-1893226

Verkar som ein utruleg fin kar. Håpar klubben ser at ein slik person kan vera bra å ha og at dei finn ei rolle til han i trenarapparatet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 17. Mai 2013, 10:57 »
Han har vel uttalt at han ikke ønsker å fortsette i fotballen annet enn som dommer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 17. Mai 2013, 12:02 »
Han har vel uttalt at han ikke ønsker å fortsette i fotballen annet enn som dommer.

Det tror jeg han aldri har uttalt. Dømmingen har vært noe han har gjort sporadisk på hobbybasis.
Siste årene har han tatt trenerutdanningen og han skal fullføre nok et kurs i sommer, og for dem som har sett intervjuet på nufctv ser Harper for seg en karriere som manager om noen år. Der snakket han også om at han ikke ønsket å være keepertrener, og ville bevise at keepere også kan bli managere.
Hadde vært kult om han kunne tatt jobben i Hartlepool eller en annen mindre klubb i bunnen av ligasystemet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 17. Mai 2013, 14:58 »
Ah, da så  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. Mai 2013, 16:55 »
Kjempefyr - og kjempeviktig at han snakker om sånt. Der er som med alle andre mennesker garantert nok av fotballspillere som sliter med psykisk helse.
Tror en type som Steve Harper kanskje kan bli et meget godt manageremne. Er som kjent ikke nødvendigvis de største stjernene som blir de beste managerene. Åpenbart en veldig intelligent type som har en slags naturlig ro over seg. Jeg kan se for meg at han er en type som skaffer seg respekt hos folk naturlig uten å måtte tvinge det på gjennom autoritær fremtreden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #265 på: 17. Mai 2013, 19:56 »
Tidenes fyr.
Søte, søte blekkspruter.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #266 på: 19. Mai 2013, 19:46 »
Herleg å sjå applausen han fekk i dag etter 37 minutt. Ser ikkje vekk frå at vi ser han igjen om nokre år i ei managerrolle i ein eller anna klubb.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 20. Mai 2013, 00:00 »
Fantastisk øyeblikk da han ble hyllet og tok til tårene under kampen i dag. Synes dog klubben burde gjort litt mer ut av det før avspark da lagene gikk på bana, med noen bannere eller dekorerering på en av tribunene.

Håper Harper og Given får en testimonial sammen hvor de spiller på hvert sitt lag, det hadde vært kult og ikke minst veldig fortjent!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #268 på: 21. Mai 2013, 00:03 »
Loyalitet har fått et nytt ord : Harps

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 03. Juli 2013, 17:25 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida