20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #30 på: 06. April 2008, 16:31 »
Given bør ikke gå direkte inn på laget selv om han kommer tilbake. Harper har for lengst bevist at han er en kvalitetskeeper!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 06. April 2008, 19:58 »
Hvis Given kan spasere rett inn på laget nok ein gang blir eg oppriktig forbanna. Harper har ikkje gjort noko som helst som skulle tilseie at han skal ut av laget. Plassen bør være Harper sin til han har spilt seg ut av laget.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #32 på: 07. April 2008, 04:23 »
Helt enig her.Harper har vært såpass god og bevist at han er en klasse keeper så ville finne det veldig rart om Given skulle bare få spassere rett inn i første laget nå..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. April 2008, 18:52 »
Når Harper vikarierer for en kamp eller to, vil savnet av Given alltid være større.
Men når Harper får spille sju, åtte kamper på rad, blir det noe annet. Harper trenger å stå flere kamper for å komme opp på Givens nivå.
Det var sånn Harper danket ut Given en gang for noen år tilbake. Inntil han selv ble skadet, og Given vant plassen tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. April 2008, 22:37 »
Eg er helt fulstendig trygg når Harps står mellom stengene. Like trygg som med Given. Eg kan med handa på hjerte si at eg aldri har sett Harper miste en return når han får lave langskudd på seg. Harper er rett og slett mitt 1valg heilt til noe spesielt da.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. April 2008, 22:43 »
Både Harper og Given har god keeperteknikk, og begge gir svært sjeldent returer.. Harper har vært god denne sesongen, men til høsten er forhåpentligvis Given fullt restituert og da må nok Harper finne seg i å sitte på benken igjen. Given er ekstrem på streken, det er ikke Harper.. Ellers er de nokså jevne som keepere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. April 2008, 23:14 »
Då skal ihvertfall Given ha en jævla bra restitusjon, og ha tidenes prestasjoner på trening. Av det vi har sett denne sesongen er Harper ein dobbelt så god keeper som det er helt unødvendig å skifte ut.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. April 2008, 10:35 »
Synes det er litt drøyt å kalle det dobbelt så god. Given har hat sine skader denne sesongen, å det har påvirket spillet hans. Han har ikke turt å slippe seg 100% fri å stole på seg selv tror jeg.
Given er fantastisk på streken, der er ikke Harper i nærheten engang. Men ellers er de jevngode.
Men ingen fortjener mer i denne klubben å spille kamper enn Harper, å endelig skal han spille mot Sunderland. Herregud han skal vært tent foran dette oppgjøret :)
Gleder meg over at han spiller så bra å er så trygg i det han gjør for tiden. Er å bra, for han er veldig flink til å sette i gang spillet raske, men godt kast til spillere som er ledig..
Grattis med ditt første hatoppgjør Harper, å håper du holder nullen ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. April 2008, 11:54 »
Harper ikkje i nærheten på streken?? Syns han har mange flotte redningar på strek denne sesongen. Given slapp inn mange enkle mål på strek. Godt mulig det har med skader å gjere, men det skal ikkje ha nokon ting å sei. Harper har stått feilfritt i det siste og skal ikkje byttast ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. April 2008, 12:01 »
Ville vel heller sagt at Given er dobbelt so god som Harper med ballen i beina og "sweeping". Men på strek og reaksjon er dei vel ganske like. Sjølv om Given har stått mest og kan visa til fleire klasseredningar på strek ;)

Uansett slik som Harper har stått for oss så ser eg ingen grunn til å skifta. Trur Given har godt av å ikkje spela no men byggja seg oppatt og kjempa om plassen gjennom sesongoppkøyringen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. April 2008, 12:15 »
Ja eg er enig i at Given på sitt beste er ein hakket bedre keeper. Men det er over to sesongar sidan han viste sitt beste no, og spørsmålet er om han vil komme tilbake til sitt beste allerede neste sesong, for min del tvilar eg litt på det etter ein sesong under pari, i tillegg til endå meir skadetrøbbel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. April 2008, 14:59 »
Ja eg er enig i at Given på sitt beste er ein hakket bedre keeper. Men det er over to sesongar sidan han viste sitt beste no, og spørsmålet er om han vil komme tilbake til sitt beste allerede neste sesong, for min del tvilar eg litt på det etter ein sesong under pari, i tillegg til endå meir skadetrøbbel.
Jeg skjønner godt at du er skeptisk. Selv vil jeg karakterisere meg som usikker, men likevel sterk i troa.
Men vi må gi Given en skikkelig sjanse til å komme tilbake på godt, gammelt nivå. Hvis han ikke greier det er det kanskje like greit å satse på Harper og ungdommen. Men som sagt, vi må gi ham sjansen. Vi kan ikke bare gi opp her og nå.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #42 på: 19. April 2008, 20:19 »
Ja enig der.Given må få sjangsen før vi dømmer han.Ellers så er Harper en meget habil keeper også uten tvil!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 05. Juli 2008, 17:02 »
Steve Harper signerte for Newcastle den 5.juli 1993. Det betyr at Harper på dagen i dag, har vært Newcastle spiller i 15 år!! Få kan måle seg med den lojaliteten Harper har vist Newcastle!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Juli 2008, 17:37 »
Er vel på sin plass å gratulere Harper med dette jubileet. Han har vært en veldig trofast tjener, til toss for veldig lite spilletid.