20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #15 på: 17. Mars 2008, 23:03 »
Ser ikkje heilt kva Harper har gjort gale i dag. Faye som har balla det til i dei situasjonane som eg har sett.

Innlegget mitt er forøvrig gjennomsyret av ironi. Harper var nok en gang herlig i dag. En av kandidatene til årets spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Mars 2008, 23:07 »
Haha, den er grei. Var litt gretten pga dårleg omgang, og då skjønnar eg som oftast ikkje ironi:P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Mars 2008, 23:09 »
Hehe, skjønner!
Akkurat nå er det fristende å kjøpe keeper-drakta med Harper bakpå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Mars 2008, 23:20 »
Skal jeg være mest negativ mot Harper kunne han kanskje gjort noe mer på målet, men han gjorde seg stor, og gjør vel jobben sin :)
Litt skuffende er det at Faye gir Harper så mange vanskelige baller å jobbe med, men håndterte de med beste måte. Likte også da han fintet ut Jerome ;)
Som Kristoffer sier her, en kandidat til årets spiller :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Mars 2008, 23:55 »
Faye var en vandrende katastrofe i dag, ingen tvil om det. Men jeg synes Harper virket urovekkende nervøs til tider også. Jeg så i allefall tre situasjoner hvor han nesten mistet ballen fra hendene mens han stod alene.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Mars 2008, 00:01 »
Så en situasjon som du nevner Mikael, men da tror jeg det hadde noe med underlaget å gjøre. At han spratt den ned, og fikk elendig sprett opp igjen. Vet ikke om St. Andrews er en spesiell kjei bane å spille på, men skjønte på Harper at det var underlaget i den situasjonen ihvertfall..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Mars 2008, 00:04 »
Ja, tror jeg også. For meg så han sikker ut kampen gjennom.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Mars 2008, 00:45 »
Helt klart min kandidat som årets spiller...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Mars 2008, 09:46 »
KEEGAN AMAZED AT HARPER PROGRESS.
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3361802,00.html
Ja, det har vel kansje vært det smarteste kjøpet. Ingen er vel mere trofast enn Harper.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #24 på: 01. April 2008, 22:21 »
Harper er en strålende keeper synes jeg..takk å lov så er 33 ingen alder for en keeper så vi kan fortsatt ha han i mange år fremover:-D.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. April 2008, 10:31 »
Burde Harper få sjansen på landalaget? Han spiller jo flott for oss nå. SKjønner ikke hvorfor Robirnson skal være foran han i køen i hvert fall.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. April 2008, 10:40 »
Han bør vel prestere bra over litt lengre tid før han skal være inni den disukusjonen. Men jeg er enig med deg i at han hvertfall ikke være bak Robinson og personlig tror jeg Harper lett kunne ha vært i landslagstroppen hvis han hadde spilt i en annen klubb hvor han hadde vært førstekeeper.

RHCP14

• Gjest
« Svar #27 på: 06. April 2008, 12:06 »
Synes faktisk han kan få spille ut sesongen sjølv om Given kommer tilbake. Harper gjør sjelden feil og virker egentli vel så trygg å ha bak eit forsvar som Given. Har ein mistanke om at Harper er bedre å kommunisere med forsvaret enn det Given er også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. April 2008, 12:41 »
Ser ingen grunn til å vrake Harper til fordel for Given når Harper spiller så bra som han gjør nå. Så lenge Harper fortsetter å prestere som han gjør nå så fortjener han å fortsette å stå i mål, så får vi heller diskutere neste sesong når neste sesong faktisk kommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. April 2008, 16:02 »
Dersom Given skulle komme tilbake før sesongen er omme, tror jeg det er best at han setter seg på benken. Så får heller de to ta et skikkelig oppgjør seg i mellom i løpet av sommeren, så får vi se hvem som står i mål når neste sesong starter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon