20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor lenge tror du Allardyce sitter som NUFC manager?

Får sparken etter neste kamp mot Arsenal!
10 (20.8%)
Får sparken før januar!
8 (16.7%)
Blir værende ut sesongen!
11 (22.9%)
Blir her til han selv velger å gå!
19 (39.6%)

Stemmer totalt: 45

Avstemning er avsluttet: 06. Des. 2007, 11:41

Skrevet av Emne: Allardyce lever farlig, og hvem er evt kandidatene til å overta?  (Lest 39200 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Det siste Newcastle trenger er nok et manager bytte. Det må bli slutt på at vi sparker manager hver eneste sesong, vi trenger stabilitet for å komme tilbake på rett spor igjen. For som Kristoffer sier så er vi et middelmådig lag og det har vi vært helt siden Sir Bobby ble sparket. Og når vi da i tillegg har slitt med et håpløst styre med Fat Fred i førerstete helt fram til i sommer, så sier det seg selv at ting ikke kan snus fra helvete til himmels på bare noen få måneder. Ikke nok med at vi må renske opp i en stall fullt av daukjøtt, men hele klubben må snus fra topp til tå før vi kan drømme om å kjempe med man utd og gjengen igjen. Og dette tar tid.

Jeg håper inderlig Ashley og co skjønner dette og gir Big Sam minimum denne sesongen for å vise at klubben er på rett veg. Sam har startet på jobben, foreløpig er vi fortsatt nede i gjørma, men jeg tror Big Sam har det som skal til for å få Newcastle tilbake på skinnene igjen. Sparker vi manageren nå så er vi tilbake på null igjen og det tror jeg ikke vi er tent med i det hele tatt.
Gi Sam tid!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg forstår ærlig talt ikke de som mener at vi skal gi Allardyce sesongen ut, samma faen liksom...Selv om vi skulle ligge rundt 15 plass så vil fortsatt noen ha Allardyce ut sesongen..?Newcastle United lever av resultater og jeg mener at vi skal være "bankers" på topp 10, det er minimum for en klubb som Newcastle...Mtp spillermateriale og organisasjonen Newcastle United FC så vil en plass godt utenfor topp10 ikke bety annet enn at Sam Allardyce ikke er rett mann for jobben..

Slik jeg ser det så vil det ikke føre oss noe særlig lengre med tanke på resultater å bytte manager nå. Det har skjedd veldig mye rart i Newcastle de siste sesongene, helt siden Robson holdt på faktisk, og dette tar det tid å rette opp i. Det tar såpass mye tid at jeg mener det vil være bare enda et feiltrinn å bytte ut Sam Allardyce nå. Da må en ny manager begynne å bygge laget på nytt, sette sammen det støtteapperatet han vil ha, begynne fra scratch med å jobbe med innstillingen og holdningen til spillerne og skape den kulturen han ønsker i sin nye klubb. Big Sam kom hit i sommer og har allerede gjort en god del, og selv om han ikke har forsynt seg med jeve titler har han ting å vise til som tilsier at han er meget grundig og nøye i sitt arbeide. Derfor tror jeg han kan føre dette laget veldig mye lengre enn det vi er kommet pr idag, og derfor skal han ikke fjernes før tidligst etter sesongen. Det er klart at hvis vi taper de neste 15 kampene og befinner oss i nedrykkssonen er det snart på tide å foreta seg drastiske tiltak, men så langt har det da tross alt ikke gått ennå!

En annen ting er HVEM som eventuelt skulle erstattet Big Sam. Jeg ser ikke for meg at noen av "de store gutta" (Capello, Lippi eller "ze special one") kommer til en ny klubb midt i sesongen og jeg vil iallfall ikke ha en ny "kronidiot" som Joakim (tror jeg det var?) så treffende beskrev våre to forrige managere som.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Vi kan ikke fortsette å tape i all undelighet og hvis vi taper mange av de mer "lette" kampene frem mot Januar må de få konsekvenser. Kontunitet er et viktig ord, men vi må riktig mann som styrer oss. Spillet har ikke vært bra nok enda, dessverre. Uansett er jeg sikker på at Sam er riktig mann for oss. Han har prøvd å ta tak i problemene våre, men det tar tid å få endret ting drastisk. Etter å ha sett sist kamp tror jeg uansett at oppturen kommer snart. Når spillerne løper og jobber så mye må de ha troen på Sam og med så mange gode spillere vi har tror jeg resultatene vil komme.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Skal vi slå fra oss alle ambisjoner da Kristoffer? Så lenge vi ikke havner i nedrykkstriden så skal han ikke sparkes...? Beviser ikke Allardyce at han ikke er rett mann for jobben hvis vi skulle begynne å "kave" nede på 14,15,16 plass??

Vi bruker vanvittige summer, vi har spillere som Owen, Martins, Emre, Duff, Given osv.....Vi MÅ kunne forvente å ligge høyere enn midten på nedre halvdel...Jeg mener 10 plass burde være et absolutt minimum for en klubb som Newcastle.

Enig kø1! Blir for defensivt å hevde at Allardyce skal få fortsette bare vi unngår nedrykk, man må jo vise fremgang! Om vi nok en gang havner midt på nedre halvdel tror jeg også våre beste spillere har sett sitt og ikke gidder å være i klubben lenger, tenker da spesielt på Martins, Owen, Duff, Emre, Smith, Barton, Given (han får nok også nok en gang), samt at våre største talenter muligens blir fristet av bedre og mer ambisiøse klubber, N`Zogbia, Milner og Taylor da spesielt!

Synes vi har mer enn godt nok lag til å kjempe på øvre halvdel av tabellen, men da må vi utnytte kvalitetene som troppen besitter. Vi har en del små/lave spillere, men som har stor fart, godt rykk, gode innlegg, som er kreative, godt skuddbein, gode til å drible, som er pasningsikre, osv. Da må vi utnytte dette!!

"Kick and run" stilen til Allardyce er vanskelig å gjennomføre med dagens spillere fordi vi har ingen hodesterk spiss og da sier det seg selv at den lange måke ballen blir for enkel mot midtstopperne i PL der de fleste er hodesterke. Vi har Viduka og Smith, men de er ikke hodesterke, snarere heller kraftfulle, gode å spille opp på, gode til å holde på ballen å vente til vi kommer etter, osv, men dette må gjøres mye mer langs bakken, eller i posisjon der de har mulighet til å ta ned ballen!
Samme med innkast, alltid lange innkast og mye kriging, men vi skaper lite ut av det fordi vi ikke har noen som er gode nok til å vinne duellene mot hodesterke midtstoppere, blir liksom ikke noen trussel da ballen alltid havner 25-35 meter fra målet!

Når det gjelder hvem som evt skal ta over så tror jeg det kan bli veldig bra med gamle lokale helter! De vet hva klubben betyr for fansen, de vet hva slags fotball klubben i årevis/eller alltid har spilt. De vet selv hvordan de ønsker å spille og fansen er mer tålmodige når de vet at det er lokale helter som spiller offensiv fotball å prøver å vinne hver kamp som sitter ved roret!
Jeg kan derfor mest tenke meg Shearer, Beardsley som manager og assistent, samt en litt rutinert kar i stillingen som "director of football", Keegan, Venables, kansje til og med Dalglish som både Shearer og Beardsley har vunnet titler under. Men det ville nok blitt en særdeles upopulær ansettelse...............

Men Ashley har tidligere i forretningslivet vist at han er en "liten gambler", og det med stor suksess. Han vet nok også at skal han tjene penger på klubben på lang sikt må vi nok også spille noe annet enn "lange baller, knokkel fotball og beinknusing". Spennende å se hva han nå foretar seg..............
« Siste redigering: 02. Des. 2007, 20:14 av Frode »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
"Kick and run" stilen til Allardyce er vanskelig å gjennomføre med dagens spillere fordi vi har ingen hodesterk spiss og da sier det seg selv at den lange måke ballen blir for enkel mot midtstopperne i PL der de fleste er hodesterke. Vi har Viduka og Smith, men de er ikke hodesterke, snarere heller kraftfulle, gode å spille opp på, gode til å holde på ballen å vente til vi kommer etter, osv.
Samme med innkast, alltid lange innkast og mye kriging, men vi skaper lite ut av det fordi vi ikke har noen som er gode nok til å vinne duellene mot hodesterke midtstoppere, blir liksom ikke noen trussel da ballen alltid havner 25-35 meter fra målet!

Det er riktig....jeg stiller store spm.tegn til hvilke evner Sam Allardyce har når det gjelder å utnytte hver enkelt spiller sine ferdigheter! Han har en god spillerstall og det er ikke å stikke under en stol at han har utnyttet spillermaterialet dårlig..Håpet mitt når det gjelder Allardyce er at han lærer av de feilene som er gjort og at det da kan slå positivt ut...OG jeg tror han har lært litt om både sine egne spillere, fansen og ikke minst sine egne feil når det gjelder taktikk og laguttak...Men har han lært nok?? Det vil vise seg og avgjøre hans fremtid som Newcastle manager de neste 30 dagene...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
jeg er ikke i tvil. Jeg tror Sam forsvinner nå! greit han fikk bolton på rett kjør, men nå er han i en ny klubb, og da må han bytte strategi. Vi tapte nok en kamp på lørdag, og det er utrolig irriterende. I tillegg blir det flaut å se at Sam benytter seg av Smith på topp i stedet for Viduka! og nå Sam tidligere har satt Martins på benken, og latt viduka spille i stedet, så blir jeg forskrekket, oppgitt og forbanna! Virker som om han prøver å presse martins ut av klubben, noe jeg liker svært dårlig. Valget av å la Butt spille, stiller jeg også store spørsmålstegn ved!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Nå var jo Smith en av våre bedre nå på lørdag, så akkurat der kan du nok ikke felle Big Sam! At Viduka satt på benken er vel også ganske greit når vi tenker tilbake på den formen han har hatt i de siste kampene!

Men at Martins har fått spille så lite som han har gjort er et spørsmål bare Big Sam kan besvare, han er jo i tillegg toppscoreren vår. Og Butt er bare rett og slett for dårlig, ikke i nærheten av å ha noe som tilsier at han er en som kan styre en midtbane, desverre!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Skal vi slå fra oss alle ambisjoner da Kristoffer? Så lenge vi ikke havner i nedrykkstriden så skal han ikke sparkes...? Beviser ikke Allardyce at han ikke er rett mann for jobben hvis vi skulle begynne å "kave" nede på 14,15,16 plass??

Vi bruker vanvittige summer, vi har spillere som Owen, Martins, Emre, Duff, Given osv.....Vi MÅ kunne forvente å ligge høyere enn midten på nedre halvdel...Jeg mener 10 plass burde være et absolutt minimum for en klubb som Newcastle.

Dette sier vel bare sitt om hvor lite peiling du har og hvor lite du følger med... Kan begynne med de spillerne du nevner der:

Owen har vært skadet i to og et halvt år nå, og han har også vært mye skadet denne sesongen. Sam har matchet ham fornuftig før han drar på fjolletur med England og blir skadet igjen. Sam sin feil at Owen ikke har prestert i år. Neppe.

Martins er en god spiller ja, og han har også prestert ganske bra når han har spilt, men han kan ikke vinne kamper alene.

Given har også vært en del skadet i år, men også prestert når han har spilt. Heller ikke han kan vinne kamper alene.

Duff har vært skadet hele perioden Sam har vært manager. Nok en gang, dumt av Sam.

Emre har også slitt med sine vanlige skadeproblemer. Heller ingenting du kan skylde på Sam for...

Når det gjelder andre faktorer. Sam har gjort et tappert forsøk på å rette opp i forsvaret, og det er vel her mye av skoen fortsatt trykker. Sam fikk ingen av de engelske valgene sine og har handlet inn 4 utenlandske spillere som ikke snakker samme språk og aldri spilt i PL før, i tillegg til Faye som også snakker sitt eget språk. Tar du med keeperen da har du litt av ei kommunikasjonsmølje. Det tar ganske lang tid å få samkjørt ei backlinje, og det tar ennå lengre tid når de ikke snakker samme språk og spillerne i tillegg må vende seg til Premier League. For å gjøre det hele ennå bedre kom Faye og Beye 31 august lenge etter at sesongoppkjøringa var over. Mange av spillerne har også vært skadet, og det gjør ikke situasjonen særlig bedre. Vi har vel ikke startet mange kamper med lik forsvarsfirer som vi stilte i kampen før. Jeg tror ikke forsvarspillet vårt hadde vært noe bedre om Carr Bramble Moore og Babayaro hadde dannet backrekka vår. Forsvaret trenger tid på seg for å bli samspilt og bra. Sam trenger også tid på å finne ut hvilke 4 som skal være våre fire faste der bak.

Midtbanen vår spiller ikke veldig bra fotball for tiden. Det blir gjerne for defensivt og lite kreativt med Butt, Geremi og Smith sentralt. Barton, som jeg tror er vår beste midtbanespiller når han er i form og skadefri,  ble skadet i preseason, ingenting Sam kunne gjøre noe med. I tillegg har Duff og Emre vært langtidsskadd. Midtbanen blir også svekket av at forsvaret er elendig, men det skal ikke ha hele skylden. Jeg håper og tror at hvis alle er skadefrie og i form at vi kan stille en slagkraftig og mer kreativ midtbane på nyåret. Får vi kjøpt inn en kreativ spiller som Arshavin tror jeg det kan bli meget bra.

På topp har Owen og Viduka som jeg ser på som førstevalg med alle friske vært mye skadet, noe som Sam ikke kan gjøre noe særlig med...

Vi har altså kjøpt inn Beye, Faye, Cacapa, Rozenhal, Enrique, Barton, Smith, Geremi og Viduka siden forrige sesong. Vi har fått en ny manager, et nytt trenerteam og støtteapparat. Vi har hatt en del skader på nøkkelspillere. Alle disse trenger tid, fred og ro for å kunne samspille seg. Det håper jeg for guds skyld at de kan få. Kampen mot Blackburn sist var et steg i riktig retning, så får vi bare krysse fingrene for at vi begynner å vinne kamper igjen snart.

Og hvis vi skal sparke Allardyce? Hva skal da skje? Skal en ny manager ta over nå og lage en ny plan med alle spillerne Sam har kjøpt? Skal han vente til sommeren kommer før han tar en ny opprydning og kjøper inn de spillerne han selv ønsker for å bygge et lag. Slik at vi kan sparke ham i desember når han ligger på 10ende plass?

ScandinavianMagpie

• Gjest
Desember måned er en periode hvor vi møter mange mindre gode lag, og hvor vi bør ta en god del poeng. Men vi kan ikke sparke Big Sam første januar hvis han ikke har tatt 12 poeng på de neste fire kampene. Så lenge vi viser en viss forbedring i innsats og spill, og så lenge vi ikke faller lenger ned på tabellen (noe det ikke er noen umiddelbar fare for), så ser jeg ingen grunn til å å gi ham en måned av gangen. Enten må vi sparke ham nå, eller så sparker vi ham i sommer.

Kan noen gi meg en veldig god grunn til at Big Sam skal få mindre tid enn Kenny Dalglish?

Vet ikke om grunnen er god, men hvis det skulle skje er det nok en følge av at Big Sam egentlig aldri har vært Ashley's valg som manager. Han har kvittet seg med alt annet som kan minne om Fat Fred i klubben - Big Sam er det eneste som er igjen. Tror at når han startet overtagelsen av klubben hadde han nok et ønske om å få overtatt før Big Sam ble ansatt. Når han ikke rakk det så har han nok tenkt at det var like greit å gi han en sjanse. Dårlige resultater over tid kan være det som gjør at han likevel tar den kostnaden det vil være å kvitte seg med Big Sam, sånn at hans eget valg kan komme inn og starte oppbyggingen på sitt vis. Det vil nesten være verre for klubben om Big Sam får fortsette frem til sommeren, for så å få fyken. Til da har han fått lagt en ny rast med murstein på grunnmuren. Er bedre å stoppe han nå mens han ennå har sementen i blanderen, og la noen andre overta og forme Newcastle United sånn som Ashley/ny manager vil det skal se ut...

At Big Sam evt får kortere tid enn KD er nok fordi det var Fat Fred som både ansatte og sparket KD, i Big Sam's tilfelle er det Fat Fred som har ansatt han, men det blir MA som evt sparker han. MA har ingen "tilknyttning" til Big Sam og vil nok derfor lettere kunne kvitte seg med han.

Jeg synes det er både gode og dårlige argumenter for bytte av manager nå- alt avhenger egentlig av hva MA tenker og ønsker.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Dette sier vel bare sitt om hvor lite peiling du har og hvor lite du følger med... Kan begynne med de spillerne du nevner der:

Owen har vært skadet i to og et halvt år nå, og han har også vært mye skadet denne sesongen. Sam har matchet ham fornuftig før han drar på fjolletur med England og blir skadet igjen. Sam sin feil at Owen ikke har prestert i år. Neppe.

Martins er en god spiller ja, og han har også prestert ganske bra når han har spilt, men han kan ikke vinne kamper alene.

Given har også vært en del skadet i år, men også prestert når han har spilt. Heller ikke han kan vinne kamper alene.

Duff har vært skadet hele perioden Sam har vært manager. Nok en gang, dumt av Sam.

Emre har også slitt med sine vanlige skadeproblemer. Heller ingenting du kan skylde på Sam for...

Når det gjelder andre faktorer. Sam har gjort et tappert forsøk på å rette opp i forsvaret, og det er vel her mye av skoen fortsatt trykker. Sam fikk ingen av de engelske valgene sine og har handlet inn 4 utenlandske spillere som ikke snakker samme språk og aldri spilt i PL før, i tillegg til Faye som også snakker sitt eget språk. Tar du med keeperen da har du litt av ei kommunikasjonsmølje. Det tar ganske lang tid å få samkjørt ei backlinje, og det tar ennå lengre tid når de ikke snakker samme språk og spillerne i tillegg må vende seg til Premier League. For å gjøre det hele ennå bedre kom Faye og Beye 31 august lenge etter at sesongoppkjøringa var over. Mange av spillerne har også vært skadet, og det gjør ikke situasjonen særlig bedre. Vi har vel ikke startet mange kamper med lik forsvarsfirer som vi stilte i kampen før. Jeg tror ikke forsvarspillet vårt hadde vært noe bedre om Carr Bramble Moore og Babayaro hadde dannet backrekka vår. Forsvaret trenger tid på seg for å bli samspilt og bra. Sam trenger også tid på å finne ut hvilke 4 som skal være våre fire faste der bak.

Midtbanen vår spiller ikke veldig bra fotball for tiden. Det blir gjerne for defensivt og lite kreativt med Butt, Geremi og Smith sentralt. Barton, som jeg tror er vår beste midtbanespiller når han er i form og skadefri,  ble skadet i preseason, ingenting Sam kunne gjøre noe med. I tillegg har Duff og Emre vært langtidsskadd. Midtbanen blir også svekket av at forsvaret er elendig, men det skal ikke ha hele skylden. Jeg håper og tror at hvis alle er skadefrie og i form at vi kan stille en slagkraftig og mer kreativ midtbane på nyåret. Får vi kjøpt inn en kreativ spiller som Arshavin tror jeg det kan bli meget bra.

På topp har Owen og Viduka som jeg ser på som førstevalg med alle friske vært mye skadet, noe som Sam ikke kan gjøre noe særlig med...

Vi har altså kjøpt inn Beye, Faye, Cacapa, Rozenhal, Enrique, Barton, Smith, Geremi og Viduka siden forrige sesong. Vi har fått en ny manager, et nytt trenerteam og støtteapparat. Vi har hatt en del skader på nøkkelspillere. Alle disse trenger tid, fred og ro for å kunne samspille seg. Det håper jeg for guds skyld at de kan få. Kampen mot Blackburn sist var et steg i riktig retning, så får vi bare krysse fingrene for at vi begynner å vinne kamper igjen snart.

Og hvis vi skal sparke Allardyce? Hva skal da skje? Skal en ny manager ta over nå og lage en ny plan med alle spillerne Sam har kjøpt? Skal han vente til sommeren kommer før han tar en ny opprydning og kjøper inn de spillerne han selv ønsker for å bygge et lag. Slik at vi kan sparke ham i desember når han ligger på 10ende plass?

Jeg følger lite med?? Haha! Kan du begrunne det? Jeg har sett ALLE kampene i år unntatt barnsley kampen, det vil si at jeg har sett flere kamper enn samtlige her inne, fordi jeg tror jeg er den eneste her som så oss mot arsenal i ligacupen...Greit nok at du mener jeg ikke har peiling, alle vil ha forskjellige oppfatninger....Men det var ikke noe annet enn ambisjoner jeg etterlyste i innlegget mitt, så jeg forstår ikke hvorfor du rakker ned på meg!!

Poenget med at jeg nevner de 5 spillerne er at de er spillere som hører hjemme på et lag som er blant de 10 beste lagene i PL og vel så det....vi har flere, men jeg nevnte ikke alle...Jeg etterølyser bare ambisjoner...det var hele meningen med inlegget...Jeg er fullt klar over at Duff ikke har spilt en eneste kamp, men han er et symbol på at Newcastle United er en forholdsvis attraktiv klubb, og at vi må vise ambisjoner hvis vi skal klare å holde på spillere som de 5 jeg nevnte!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
"Magpies insiders have dismissed suggestions that Alan Shearer has been lined up to replace the 53-year-old should his team lose to the table-topping Gunners in a game some consider to be a make-or-break affair."

Hentet fra The Journal. Tipper dette er sant da jeg ikke helt kan se at Big Sam får sparken allerede, pluss at nesten er garantert et tap mot Arsenal, så da kunne vi like gjerne ha sparket han nå.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Newcastle boss Sam Allardyce has been given until Christmas to turn the struggling club around. (Mirror)
Alan Shearer would be keen to step in if Allardyce is sacked. (Guardian)
Ja, da blir det spennende de kommende ukene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror ikke Arsenalkampen kommer til å bli tellende for Sam (Ref. Times), men om han ikke klarer å vise resultater mot Birmingham, Derby, fulham og Wigan, ja da tror jeg at det er på tide for mr.Allardyce å gå. Da skal jeg også slutte meg til koret som synger om at vi må ha en ny manager. Det er ikke heldig å bytte managere ofte men hvor mye skal en klubb risikere før det gjøres drastiske grep?
 Om Shearer kommer til å ta jobben.....? Han er en sterk kandidat og jeg tror fansen kommer til å ønske han inn og de kan gi ham mer tid enn andre. Jeg krysser i alle fall fingrene for at Sam klarer å vise gode resultater i desember. klubben trenger kontinuitet, Byen trenger klubben og ikke minst så hører klubben hjemme i Premier League.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Enig Radar! Håper Big Sam nå klarer å snu den dårlige formen og gi oss noen sårt tiltrengte poeng som vil komme godt med når vi utover våren skal jakte opp igjen de lagene som ligger på øvre halvdel å snuser på E-cup.
Bare Big Sam klarer seg igjennom desember og i tillegg får byttet litt ut på stallen, da tror jeg vi vil gjøre det bedre siste halvdel av sesongen.

Håper vi kan starte poengjakten allerede til onsdag med noen bonuspoeng mot Arsenal!!

ØyvindVaslag

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Automote AS
Henger meg på de som støtter Allardyce. Jeg mener absolutt å gi han sparken ikke er det rette.
Spesielt ikke etter kampen mot Arsenal som blir veldig vanskelig.

Siste kampene vi har spilt har jeg savnet engasjement og kreativitet. Kampen mot Blackburn så jeg mye ståpå vilje som jeg håper vil vedvare!
For er noe å bygge på videre. Hvis alle gir maks så blir det resultater etter vært. Vi har såpass mye kvalitet i laget at det sier seg selv.

Det jeg savner mest er kanspillet offensivt. Det er nesten fraværende med unntak av Milner/Zogbia på venstrekanten til en viss grad.
Høyre kanten er for dårlig. Og Geremi er ikke noe kantspiller. Så jeg skjønner ikke hva han gjør på høyresiden.

Gleder meg til 5. desember og kamp mot Arsenal. For jeg er alltid optimistisk og skal vi begynne å vinne kamper igjen er det greit å begynne mot det beste laget i PL :-)

En ting er sikkert som jeg har funnet ut i det siste; å være Newcastle supporter er knallartig! På godt og vondt!!

Go toons!!
Howay the lads!