20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor lenge tror du Allardyce sitter som NUFC manager?

Får sparken etter neste kamp mot Arsenal!
10 (20.8%)
Får sparken før januar!
8 (16.7%)
Blir værende ut sesongen!
11 (22.9%)
Blir her til han selv velger å gå!
19 (39.6%)

Stemmer totalt: 45

Avstemning er avsluttet: 06. Des. 2007, 11:41

Skrevet av Emne: Allardyce lever farlig, og hvem er evt kandidatene til å overta?  (Lest 39313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Eg mener at Allardyce i alle fall bør få sitte ut sesongen...om ikke lenger....hvis man ved sesongslutt ser konturene av at noe bra er på gang burde han få sitte enda lenger....Vi må ha stabilitet som det har blitt sagt tidligere i tråden og Big Sam bør fredes i alle fall ut sesongen. Men vi er såpass desperate at Big Sam og Co bør bruke overgangsvinduet i Januar til å få inn flere spillere. Når Big Sam en gang er ferdig i Newcastle, enten det blir denne sesongen eller seinere så vil eg gjerne se Big Al styre skuten. Men som med alle andre så burde nok Big Al prøve seg i en annen klubb før han tar over etter Big Sam.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
At noen bastant mener at Sam Allardyce skal få sitte ut sesongen uansett synes jeg blir altfor dumt! Noen håløse resultater og spillemessige kamper i desember er nok for meg!
Synes også at det blir for byråkratisk å si at Shearer må prøve seg i en mindre klubb før han leverer CV til "oss"! Jeg kan ramse opp en hel haug med topptrenere som debuterte for storeklubber og har lykkes!!

Vil også si at Mike Ashley er kjent for å være en meget dyktig forretningsmann som tar sjanser og lykkes med det. Lever kansje under ordtaket "den som intet våger intet vinner"!
« Siste redigering: 02. Des. 2007, 14:36 av Frode »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Vi er på jorda, å vi støtter Newcastle. Men vi må få lov til å diskutere den situasjonen vi har kommet opp i.. Synes det er spennende å høre folkent mening, å uansett om jeg eller dere ikke støtter Allardyce(jeg gjør) så støtter ALLE HER Newcastle ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis vi ligger ann til nedrykk så bør Sam gå. Men hvis vi ligger midt på tabellen, slik vi gjør nå så ser jeg ingen grunn til at Big Sam skal sparkes!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Skal Big Sam sparkast kan dei like godt gjere det i dag som etter arsenal kampen. Ser ingen grunn til at Arsenal kampen skal være avgjerande. Men det største problemet med å sparke han er at der pr dato ikkje er nokon som er galen nok til å ta over. Tviler på at Asley har planer om å gi Big sam fyken (kjøpe han fri fra kontrakta) og i tillegg ansette en som kjem til å kreve ok løn samt mykje midler til å kjøpe for i januar...Får ingen av dei som er nevnt uten å gi han den feitaste julegrisen i tillegg som lokkemat til januarsalget.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes vi skal gi Allardyce desember på å vise om han er den rette...Nå har vi 5 kamper uten seier og 4 av de er tap, det begynner å ligne sportslig krise om vi skulle fortsette med flere tap...hvis vi fortsetter å tape tror jeg også BigSam får foten, men jeg håper virkelig at Allardyce kan snu det rundt og begynne en ny seiersrekke..

Jeg forstår ærlig talt ikke de som mener at vi skal gi Allardyce sesongen ut, samma faen liksom...Selv om vi skulle ligge rundt 15 plass så vil fortsatt noen ha Allardyce ut sesongen..?Newcastle United lever av resultater og jeg mener at vi skal være "bankers" på topp 10, det er minimum for en klubb som Newcastle...Mtp spillermateriale og organisasjonen Newcastle United FC så vil en plass godt utenfor topp10 ikke bety annet enn at Sam Allardyce ikke er rett mann for jobben..

Det er mange kamper i desember, og jeg mener vi skal gi han denne måneden på å vise om han er rett mann for jobben..Vi vil definitivt ha et grunnlag for både det ene og det andre når serien er halvspilt om en måneds tid...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Desember måned er en periode hvor vi møter mange mindre gode lag, og hvor vi bør ta en god del poeng. Men vi kan ikke sparke Big Sam første januar hvis han ikke har tatt 12 poeng på de neste fire kampene. Så lenge vi viser en viss forbedring i innsats og spill, og så lenge vi ikke faller lenger ned på tabellen (noe det ikke er noen umiddelbar fare for), så ser jeg ingen grunn til å å gi ham en måned av gangen. Enten må vi sparke ham nå, eller så sparker vi ham i sommer.

Kan noen gi meg en veldig god grunn til at Big Sam skal få mindre tid enn Kenny Dalglish?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nå har vi fått en luke på 6 poeng opp til 9.plassen. Denne luka bør være tettet i løpet av desember, ellers ser det stygt ut med tanke på resten av sesongen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan noen gi meg en veldig god grunn til at Big Sam skal få mindre tid enn Kenny Dalglish?

Var vel litt enklere å holde seg tålmodig med en manager som hadde vunnet PL med sine to foregående klubber...Men jeg følger bedre med nå enn det jeg gjorde da Dalglish ledet klubben, så jeg kan ikke gi noe svar utover det der..

Men jeg vil nå si at jeg er glad Dalglish ikke satt altfor lenge, han reiv ned klubben bokstavelig talt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Kenny Dalglish vant det som kunne vinnes med Liverpool, tror det er snakk om mellom 7-10 titler på 5-6 år!
Han vant også serien med Blackburn! Og han førte "oss" til sølvplass i PL, og var den første manageren som førte oss til CL!

Det er gode grunner for Kenny Delglish ihvertfall!

Big Sam har gjort det bra med Bolton, men med en helt annen type fotball. Aldri vunnet noe eller trent en storklubb med forventninger.

Uansett, Dalglish er langt ifra velkommen hos meg!
« Siste redigering: 02. Des. 2007, 15:31 av Frode »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Greit nok at Dalglish hadde langt større meritter å vise til, og at han levde kanskje litt på å ha tatt over for Keegan i januar, og ledet oss trygt i havn til en andreplass i PL. Men når resultatene aldri kommer, og vi spiller enda kjedeligere enn i år. Hvorfor får han sitte så lenge da, når han overtok etter en legende som Keegan?

Big Sam har levert brukbare resultater helt frem til 27. oktober. Fra da av begynte det å gå gal vei. Uvisst av hvilken grunn. Men jeg føler meg likevel trygg på at det er mulig å snu en dårlig trend til en god en, før det blir altfor stygt. Og Big Sam overtok etter to kronidioter. Hvorfor skal han da få så mye mindre tid? Han har da over tid levert nesten overnaturlig gode resultater med en forholdsvis dårlig klubb som Bolton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
En ting jeg kan være enig i er at hvis Sam skal sparkes den nærmeste tiden bør han sparkes uavhengig av hvordan det går mot Arsenal! Da får vi litt tid på å skaffe en ny manager før januarvinduet åpner. Hvis Sam sitter frem til Januar bør han sitte til slutten av Mai måned etter min mening.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Idèelt sett synes jeg det beste er om Allardyce klarer å få skuta på rett kjøl igjen, får penger å handle for i januar slik at han kan bytte ut noen av de underpresterende og skadeforfulgte spillerne! Så får vi heller ta det derfra!
Men det forutsetter at resultatene bedrer seg nå i desember!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg mener det skal MYE til før man skal vurdere noe slikt overhodet. Vi er et middelmådig lag og har vært det over flere sesonger. Vi ligger bedre til nå enn de to foregående sesongene, og så lenge vi ikke havner i noen nedrykksstrid bør man ikke sparke noen manager midt i sesongene. Da sitter vi igjen med en helvettes jobb rundt å finne en manager som er villig til å gå til en latterlig drevet fotballklubb. Ashley og co vil sende ut et helt feil signal dersom de sparker Sam allerede nå. Gjør som alle innen fotballverdenen sier, la Big Sam få tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Skal vi slå fra oss alle ambisjoner da Kristoffer? Så lenge vi ikke havner i nedrykkstriden så skal han ikke sparkes...? Beviser ikke Allardyce at han ikke er rett mann for jobben hvis vi skulle begynne å "kave" nede på 14,15,16 plass??

Vi bruker vanvittige summer, vi har spillere som Owen, Martins, Emre, Duff, Given osv.....Vi MÅ kunne forvente å ligge høyere enn midten på nedre halvdel...Jeg mener 10 plass burde være et absolutt minimum for en klubb som Newcastle.