20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geordiene ondskapsfulle og destruktive?  (Lest 12645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Geordiene ondskapsfulle og destruktive?
« Svar #45 på: 03. Des. 2007, 00:13 »
Stemmer det, uansett var det rævva, og jeg forventer bedre denne sesongen.
Sånn byttet i det forrige innlegget, så var den "missen" maskert over!?!  ;)
« Siste redigering: 03. Des. 2007, 00:17 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Des. 2007, 01:11 »
Jokkes "kronidioter" satte begge før sine sesonger som mål å komme på e-cup-plass. Begge nedjusterte gradvis sine målsetninger jo lengre vi kom ut i sesongen.
Big Sam sa fra starten av, hans mål var langsiktige, han sa at han ikke kom til å gi "instant success" til klubben vår. Som mål satte han også fra starten av - å gjøre det bedre enn forrige sesong.
Manne prøver å bygge opp en grunnmur, et stort støtteapparat, en helt ny stall med en stamme i laget.
Hadde han fått det slik han ville hadde vi hatt en annen stall. Vi hadde hatt flere spillere som har bevisst seg i PL. Men på grunn av pengemangel under gammelstyret og prosessen med de nye eierne, ble vi handlingslammet alt for lenge under vinduet.
Vi skyter oss i foten dersom vi skal begynne å sparke Sam Allardyce midt i sesongen så lenge det ikke er skikkelig krise.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Des. 2007, 17:45 »
Hva er det egentlig som er så defensivt med det, når vi vet hvilken forferdelig tilstand klubben var i, både sportslig og administrativt?
Big Sam har vært nødt til å bygge alt helt på nytt. Vi må regne med at en slik prosess tar tid, og selv om Big Sam sa "vi skal gjøre det bedre enn forrige sesong", så er jeg ganske sikker på at heller ikke han er veldig fornøyd med å ligge på en 11. plass per dags dato, et godt stykke unna nedrykksstriden, men dessverre et godt stykke unna e-cupstriden også. Men hovedmålet er å gjøre det bedre enn sist sesong, og det mener jeg er et bra mål. Vi må tenke nytt, vi må tenke langsiktig. Det er nettopp det Big Sam prøver på. Og hvorfor vi så absolutt skal sikte så mye høyere skjønner jeg ikke. Starten av sesongen har vist at det vil bli mye prøving og feiling denne sesongen, og det mener jeg vi må ta oss råd til. Hvis ikke kan vi aldri bli god på lang sikt. Det hadde selvsagt vært toppers om vi havnet på topp 6. Men det er bare å innse at vi bør konsentrere oss om å klatre litt på tabellen i desember, og ta de poengene vi får. Jeg vil være fornøyd med en samlet poengsum rundt 50-60 poeng, og en topp 10-plassering. Neste sesong bør vi derimot begynne å tenke mer offensivt, og ta et klart mål av oss om  å kjempe om e-cup. Og klarer vi ikke en femte til sjuendeplass neste sesong, DA kan jeg være oppriktig bekymret og skuffet.

Men nå handler alt om å bygge langsiktig, mener jeg. Og jeg skjønner bare ikke hvorfor det er snakk om å sparke Big Sam. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det ser ut til at han er i ferd med å miste spillerne. Og jeg skjønner bare ikke hvordan Ashley kan tenke tanken på at Arsenal-kampen skal være et være-eller-ikke-være for Big Sam.

Jeg ser ingen tegn til at Big Sam fullstendig har mistet plottet, og selv om jeg var kritisk til Big Sam FØR han ble ansatt, så støtter jeg han helhjertet inntil the point of no return.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Des. 2007, 15:45 »
Kan virke som om det hjalp at Barton "kritiserte" fansen. Må være mange år siden jeg har hørt The Toon Army lage så mye lyd som mot Birmingham og Fulham. De har virkelig vært fantastiske de siste kampene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #49 på: 10. Jan. 2008, 14:52 »
Joey Barton er en snodig skrue. Elsker hans ærlige stil og uredde holdning! Han sier det han virkelig mener, og bør faktisk lyttes til, da det meste han sier er veloverveid og spot on. Likevel klarer han å være en real kølle, og havne i trøbbel time and time again.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 10. Jan. 2008, 17:25 »
Joey Barton kan jo nå fryde seg over at han hadde helt rett. Geordiene er ondskapsfulle og destruktive. Det er jo en viktig årsak til at vi nå står uten manager igjen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Jan. 2008, 18:21 »
De er kravstore, å det er jeg å. Men det finnes grenser å begrensninger..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Jan. 2008, 21:37 »
Og det er store deler av Toon-fansen som IKKE kjenner sine begrensninger. Det er ikke BARE Shepherds feil at vi har hatt sju managere på 11 år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Jan. 2008, 22:23 »
Og det er store deler av Toon-fansen som IKKE kjenner sine begrensninger. Det er ikke BARE Shepherds feil at vi har hatt sju managere på 11 år.

Enig, eierene er også under enormt press, akkurat som spillere og manager. Er det en ex Newcastle manager jeg ønsker slår skikkelig tilbake er det Big Sam.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #54 på: 11. Jan. 2008, 00:38 »
Why Newcastle is nothing more than a slog on the Tyne for most managers
There are ten reasons why Sam Allardyce?s former job is a poisoned chalice. But is there anyone who can bring success and stability?
Legger ut en link her, meget spennende. 10 imot å 5 for :o
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article3168442.ece
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Jan. 2008, 12:46 »
Synes toon army støttet temlig bra mot slutten på bortebane. . 0-0 mot stoke, men Allardyce får stående aplaus da han forsvinner fra banen. Pippekonsertene på hjemmebane var det vel ingen tvil om. . Tap på hjemmebane er ingen supportere happy for, men og skjelle ut sjefen selv(sam allardyce) er ikke bra. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. Jan. 2008, 13:54 »
Synes toon army støttet temlig bra mot slutten på bortebane. . 0-0 mot stoke, men Allardyce får stående aplaus da han forsvinner fra banen. Pippekonsertene på hjemmebane var det vel ingen tvil om. . Tap på hjemmebane er ingen supportere happy for, men og skjelle ut sjefen selv(sam allardyce) er ikke bra. .

Heima på st james park er det altfor mange rubbish-supportara, dei kjem 10 min etter kampstart, begynnna å klaga etter å sett på i 2min, går for å pilsa 5 min før pausen...Kjem att 10 min ut i 2omg, og startar me sytingen etter 1min eller første feilpasningen. På bortebane er det kun dei ekte-supporterane som reiser på, derfor støttar dei laget slik ein burde gjort heile tiden, både heima og borte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 11. Jan. 2008, 16:12 »

Heima på st james park er det altfor mange rubbish-supportara, dei kjem 10 min etter kampstart, begynnna å klaga etter å sett på i 2min, går for å pilsa 5 min før pausen...Kjem att 10 min ut i 2omg, og startar me sytingen etter 1min eller første feilpasningen. På bortebane er det kun dei ekte-supporterane som reiser på, derfor støttar dei laget slik ein burde gjort heile tiden, både heima og borte.

Mhm!
Jaja, som nufc.com skrev - Big Sam er vel den eneste siden King Kev som har fått stående applaus i sin siste kamp for klubben i nyere tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 11. Jan. 2008, 18:53 »
Og det sier vel sitt om at Allardyce så definitivt kan gå inn i sin neste jobb med høyt hevet hode. Han lyktes ikke i å fikse Newcastles langvarige problemer i løpet av 8 måneder, men hvem hadde ærlig talt forventet det? Fredrik, selvfølgelig, men ingen andre, vel?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 11. Jan. 2008, 19:00 »
Og det sier vel sitt om at Allardyce så definitivt kan gå inn i sin neste jobb med høyt hevet hode. Han lyktes ikke i å fikse Newcastles langvarige problemer i løpet av 8 måneder, men hvem hadde ærlig talt forventet det? Fredrik, selvfølgelig, men ingen andre, vel?

Du vrir og vender så jævli på ting.....ingen hadde forventet at vi skulle ligge i toppen etter 8 mnd. hvis det var det du mente....MEN vi må da faen meg kunne forvente å se forbedringer!!! Og det har vært ganske fraværende! Faktisk har vi levert noen av de værste kampene vi har spilt i hele PL historien, det vet du like godt som meg Joakim, du var vel på pompey kampen...Allardyce klarte ikke å vise at han hadde potensialet til å styre denne klubben, og når eierne mistet troen på han så var det eneste riktige å sparke han.

Han kan helt sikkert gå med hevet hode. Men uansett, vi kan vel konkludere med at Newcastle ikke var en klubb som passet for Sam Allardyce. Det fungerte rett og slett ikke. Ønsker han alt godt!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM