20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geordiene ondskapsfulle og destruktive?  (Lest 12655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Geordiene ondskapsfulle og destruktive?
« Svar #15 på: 01. Des. 2007, 15:40 »
Jeg forstår supporternes reaksjon. Barton er overhodet ikke i en posisjon til å kritisere fansen på den måten han gjør. Og det sier seg selv at Barton er i trøbbel når han bruker Patrick Kluivert som eksempel.

Men jeg synes supporterne bør se litt gjennom fingerene på dette utsagnet her. Jeg synes ikke det hjelper stort om de nå begynner å vende seg mot Barton for å gjøre hans tilværelse på SJP ekstremt vanskelig. Greit nok at Barton har til gode å vise hva han kan, men han bør få litt mer tid på seg.

Og Big Sam bør selvfølgelig få hele sesongen på seg, nesten uansett hvor lenge downperioden vår skulle vare.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Des. 2007, 15:43 »
Og Big Sam bør selvfølgelig få hele sesongen på seg, nesten uansett hvor lenge downperioden vår skulle vare.
Hvordan kan du si noe sånt? Hvis downperioden bare fortsetter og fortsetter uten at vi ikke viser fremgang er det jo tydelig at Sam ikke er rett mann for Newcastle. Trenger ikke en hel sesong for å se det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Des. 2007, 15:44 »
Enig danield! Vi ser i løpet av alle kampene vi skal spille i desember om han er rett mann til å kunne snu dette her, det mener ihvertfall jeg!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Des. 2007, 16:00 »
...de sang "Big Sam for England" sammens med Liverpool supporterene for å nevne noe.

>> Feil. Jeg satt sentralt plassert på SJP, og jeg hørte INGEN Newcastle-fans synge sammen med Liverpool-fansen mot Sam Allardyce (Jeg registrerer riktignok at enkelte medier sier det). Hva derimot flere seksjoner gjorde, var å klappe til Liverpool-fansen. For øvrig er heller ikke jeg fan av buing.

Jeg satt i Sportsbaren og ganske mange der sang sammen med LFC-fansen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Des. 2007, 16:17 »
Hvordan kan du si noe sånt? Hvis downperioden bare fortsetter og fortsetter uten at vi ikke viser fremgang er det jo tydelig at Sam ikke er rett mann for Newcastle. Trenger ikke en hel sesong for å se det.
For all del, hvis nedturen bare fortsetter og fortsetter og fortsetter, og ingen ende vil ta, så må vi nok revurdere noe. Men det tviler jeg på at skjer. Vi kommer ikke til å gå 10-12 kamper på rad uten seier.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Des. 2007, 17:01 »
En genistrek av Barton dette, uavhengig av om han har rett eller ikke...  ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Des. 2007, 17:05 »
Genistrek å pådra seg supporternes vrede?
Som det står på nufc.com. Det han sies er forsåvidt riktig. Og det kommer på riktig tidspunkt. Men det er helt feil mann som sier det.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Des. 2007, 17:12 »
Som det står på nufc.com. Det han sies er forsåvidt riktig. Og det kommer på riktig tidspunkt. Men det er helt feil mann som sier det.

Den smiley'n til slutt der skulle egentlig være hintet om at dette er håpløst dumt av Barton uansett hvor forbanna rett eller galt han har i det han sier.

Ting er vanskelig nok som de er allerede om dagen, både for Joey Barton og de andre Newcastle-spillerne, for Big Sam Allardyce og for fansen også. Her gjør Joey bare vondt verre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Des. 2007, 17:15 »
Da så. Jeg var usikker på grunn av den smileyen.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Des. 2007, 18:06 »

>> Sannsynligvis er det kun Shay Given av dagens spillere som har tyngde og respekt nok til å komme med en slik uttalelse.

Joey Barton er en noksagt med en brokkete fortid som overhodet ikke har gjort noen ting i Newcastle-trøya hittil. Med andre ord bør han holde kjeft og gjøre det han er betalt for.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Des. 2007, 18:33 »
Han har rett,men ordet onskapfull. Var feil ord å bruke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Des. 2007, 18:54 »
Det er sant, Barton har ikke fått bevist noe. Men det er samtidig et rop om støtte og positivitet på vegne av spillerne, og spesielt de nye.
Barton er en dønn ærlig person og sier akkurat det han måtte mene på godt og vondt. Jeg syns det var greit at hans sa dette, og det var herlig å se ekte fans i dag heie frem Sam Allardyce og laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Des. 2007, 19:57 »
Det er sant, Barton har ikke fått bevist noe. Men det er samtidig et rop om støtte og positivitet på vegne av spillerne, og spesielt de nye.
Barton er en dønn ærlig person og sier akkurat det han måtte mene på godt og vondt. Jeg syns det var greit at hans sa dette, og det var herlig å se ekte fans i dag heie frem Sam Allardyce og laget.

Enig, nå har det gått såpass lenge med denne drittslengingen at det var på tide at noen sa i fra uansett posisjon. Det var godt å se at laget fikk skikkelig støtte i dag, men det er heller ikke uvanlig blant den trofaste arme. Skal bli spennende å se hva de lavpannede idiotene finner på førstkommende onsdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Des. 2007, 20:10 »

>> La oss slutte med å skille mellom fans! Fans er fans, uansett! Alle har de til felles at de betaler i dyre dommer (også i norsk målestokk) for å se laget sitt spille. Og som dere ser tidligere i tråden: en av dem som brølte høyest mot liverpool, var lederen for den største uavhengige supporterklubben Newcastle har. Han var garantert en av dem som var på Ewood Park og _støttet_ laget i dag. Med andre ord er det helt sikkert mange av dem som ytret sin misnøye mot Liverpool, som i dag løftet banner til støtte for Sam Allardyce. Ofte er det de mest engasjerte som utpeker seg mest både i positiv og negativ retning!

Den største forskjellen er imidlertid denne: det stilles _langt_ større krav til Newcastle (og de fleste andre lag) hjemme enn borte, og det gjenspeiles naturligvis på tribunene.

At det er en gruppe som preger hjemmekampene, og en helt annen som preger bortekampene, er bullshit!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Des. 2007, 20:12 »
Big Sam støtter Barton:

Allardyce backs Barton after another defeat

01/12/2007 - 6:44:07 PM

Sam Allardyce took time out after Newcastle?s fourth defeat in five Premier League games to back Joey Barton.

The former Manchester City midfielder had gone public on matchday to express his anger at a section of the Newcastle support, saying some of the criticism during the recent run was ?vicious?.

Newcastle had the backing of 6,000 fans at Ewood Park and their support never wavered despite their side going down 3-1 to Blackburn.

Allardyce said: ?Joey is a strong man with a strong opinion. He likes to say what he thinks.

?But some of the interview he did was shredded and taken out of context.

?Joey?s commitment to Newcastle was there for the fans to see today.

?You could also see their commitment to him and the rest of the team.

?I have to say thanks to all those fans who made the journey.

?It is really difficult to take after the support we had, that we got nothing from the game.

?It was a terrific effort and we had lots of opportunities to win but this is the Premier League and it is a cruel place.?

Obafemi Martins made the breakthrough for Newcastle two minutes after the break with a glancing header.

That should have been the key to Allardyce?s side ending a dismal run but instead Blackburn drew level thanks to a superb free-kick from David Bentley in the 54th minute.

The England winger added a second by rattling a shot into the corner off the post 13 minutes later and Tugay wrapped things up in stoppage time.

To complete a miserable day, Newcastle pair Abdoulaye Faye (calf) and Stephen Carr (hamstring) were both injured.

Allardyce said: ?We were in control of game for long periods but unfortunately we fell foul of being caught on the break. That is the disappointing thing for me.

?When we got in front, instead of going 2-0 up we went 1-1. At that particular time Charles N?Zogbia had a chance to make it 2-0 but was wrongly ruled offside.

?They go up the other and score. While I am bitterly upset at the result, the performance was excellent.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."