20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geordiene ondskapsfulle og destruktive?  (Lest 12664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Geordiene ondskapsfulle og destruktive?
« Svar #30 på: 01. Des. 2007, 21:37 »
At enkelte viser sin misnøye etter kampslutt med buing etter de to siste hjemmekampene er forståelig, men at man buer og slenger dritt til enkeltspillere under kampens gang er forkastelig og høres ingen steds hjemme. Hvilke andre PL supportere er det som oppfører seg slik? At man kan gå imot eget lag/spillere på stillingen 0-0 og 0-1 er ikke annet enn latterlig. Enkelte Newcastle supportere forlot stadion lenge før kampen var over for at de ikke orket å høre på alt faenskapet som ble slengt mot egne spillere og manager.

Det skal sies at supporterene som viser slik oppførsel ikke er blant de trofaste som reiser på alle bortekampene, men enkelte lavpanna idioter som dessverre har fått tak i sesongkort. At de ikke selger billettene sine på ebay og heller bruker pengene på noe de liker er en gåte.

Beste innlegg så langt i denne tråden.

Det er skammelig å se hvordan enkelte "supportere" "støtter" laget sitt, og jeg er faktisk helt enig med Joey Barton. Newcastle-supporterne er fantastiske når klubben har medgang, men når det går motsatt vei oppfører de seg helt, helt feil. Da er de faktisk en av faktorene til at laget sliter. Jeg mener, jeg har sett i noen tilfeller denne sesongen at "supportere" forlater tribunen mot slutten av kampen, selv når det er uavgjort (!), eller når vi bare ligger under med et mål og har en god sjanse til å få med oss et poeng.

Og hvordan spillere igjen og igjen henges ut og slenges dritt om er bare enda verre. Hva faen hjelper det? Så lenge de kjemper for Newcastle skal man vel som supportere støte dem!?

Skammelig er ordet. Skammelig. Jeg skammer meg faen ikke over å være Newcastle-supporter når vi har motgang, men når jeg ser hvor "trofaste" og "støttende" deler av fansen er... ja, da er jeg virkelig skamfull.

Samme faen hvordan vi gjør det denne sesongen, bare vi spiller offensiv fotball på St. James Park og unngår de aller nederste ligaplasseringene. Samme faen om vi bare klarer en 10-14.plass neste sesong. Jeg vil støtte Sam Allardyce, laget og spillerne. For først når fansen VIRKELIG støtter laget sitt kan laget igjen fyke oppover mot en god tabellplassering.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Des. 2007, 22:24 »
Fansen har gått for lenge uten suksess at det einseste dei har lært seg er og hetse :'(

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Des. 2007, 23:56 »
Fansen har gått for lenge uten suksess at det einseste dei har lært seg er og hetse :'(

Det kan også se ut som at mange trives veldig godt med å drive med hets mot eget lag. Greit at man er misfornøyd, for det har jeg stort sett hvert selv de 4 siste årene, men at man bruker det mot enkeltspillere og manager under kampens gang er jo helt feil måte å vise det på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Des. 2007, 07:06 »
De er ikke ondskapsfulle mener jeg. De kan heller kalles MEGET KRAVSTORE.
De sier ifra når de ikke er fornøyde, å det mener jeg de skal. Men det for være grenser. Det skal være den 12 spilleren, å det er det ikke i Newcastle fortiden.. Jeg mener de har gått litt vel over streken i det siste, iallefall når det gjelder enkeltspillere. Men Jeg er faktisk litt enig i hva de gjør, det er de som betaler spillerlønninger, støtter, reiser å bruker hele sin tid på Newcastle, da mener jeg de må få vise sin misnøye å frusterasjon. Men de har gått litt langt nå da..
Ellers var det en fryd for øyet å se å høre fansen i kampen mot Blackburn, skulle tro vi spillte på hjemmebane.
Tenk vist det hadde vært sånn fra første spark hjemme mot Arsenal?
Da tror jeg det hadde løftet spillerene såpass at de hadde prestert max, å vi henter hjem 3 poeng.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Des. 2007, 12:36 »
De betaler 500-1000 kr for hver kamp, de har all rett til å gjøre hva faen meg de vil !! Når spillerne tjener 1 mil i uka skal de faen meg prestere og driiiter i hvordan og når.
ax

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #35 på: 02. Des. 2007, 12:54 »
Fikk en melding i går kveld fra venner i England som antyder at Big Sam er ferdig. Det er visst en del av fansen som nå er lei av dårlige resultater. De sier: "Big Sam Out", og de ønsker seg samtidig The special one inn. Jeg tror ikke Mourinho vil takke ja til et evt tilbud fra Newcastle, men som det skrives i nyhetene på forsiden så antyder the Times at Shearer er den som vil overta. Jeg tror det kan være riktig valg. Han er en av de lokale heltene, og han vet hvordan fansen vil at Newcastle skal spille. Tipper det vil bli en boost ala KK hvis/når han overtar sim manager.

Ser vi følgende skje før jul?

1. Big Sam overtar England
2. Alan Shearer overtar Newcastle.

Tror han i såfall vil hente inn minst en av sine tidligere lagkamerater i teamet. Tror Beardsley eller Speed er de som er mest nærliggende.

Tiden vil vise!

Som vi vet er ikke Newcastle supporterne så veldig tålmodige lengre, men kan man egentlig bebreide de for det???
Vi har ikke klart å ta steget opp blant topp 5-6 selv om vi har brukt mer penger enn de aller aller fleste lagene de siste 10 sesongene. Mr.Ashley er nok ikke like "raus" med transfermidlene som hans forgjenger hadde en tendens til å være... Det er jo nesten like sikkert som Amen i kirka at det er rykter rundt managerjobben i Newcastle i desember/januar... Jeg er veldig usikker på om jeg vil at Big Sam skal sparkes nå- vil allerhelst at vi skal ha kontinuitet i ledelsen noen år. Men samtidig må jeg si jeg er litt oppgitt over en del av valgene til Big Sam. Har vært litt for defensivt innstilt til en del av kampene. Selv om det var store forbedringer å spore mot Blackburn.

Vil ikke bli overrasket om at det skjer endringer allerede torsdag...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Des. 2007, 12:58 »
Alan Shearer har altfor lite erfaring, men jeg legger ikke skjul på at det ville vært moro med han som manager. Hadde dog ikke vært morsomt om han ble nok en syndebukk, selv om det skal bli vanskeligere for han å bli det enn de tidligere managerne våre.

Uansett håper jeg at Sam blir. Utrolig tåpelig å sparke han SÅ tidlig. Jeg mener, vi har ikke gjort det så katastrofalt dårlig heller. Vi er jo på en trygg plass i ligaen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Des. 2007, 15:30 »
Uansett håper jeg at Sam blir. Utrolig tåpelig å sparke han SÅ tidlig. Jeg mener, vi har ikke gjort det så katastrofalt dårlig heller. Vi er jo på en trygg plass i ligaen.

Vi er jo på en trygg plass i ligaen!?!?!? PLEASE!!!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Des. 2007, 15:31 »
Det er jo et faktum jo!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Des. 2007, 15:33 »
Vi ligger på 11. plass, med 6 poeng eller mer ned til Fulham, og med kun ett poeng opp til West Ham på tiende. Kan du fortelle meg hva som gjør at det ikke er en sikker plass?

Ikke engang Arsenal har 40 poeng på 15 kamper!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Des. 2007, 16:00 »
Okey....det sarkastisk ment mot geordi-olav sine manglende ambisjoner......got it?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Des. 2007, 17:14 »
Okey....det sarkastisk ment mot geordi-olav sine manglende ambisjoner......got it?

I første omgang er dette greit. Kan faen meg ikke forlange at vi som en middelmådig klubb skal fyke opp i toppen sånn helt uten videre. Sam Allardyce er kommet for å bygge lag.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Des. 2007, 23:37 »
Jepp det stemmer. Å hans ambisjoner for dette året var å bli bedre enn ifjor. Vist jeg ikke husker helt feil da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Des. 2007, 23:59 »
Det synes jeg er veldig defensivt tenkt, og tror også at han med den uttalelesen kun var ute etter å prøve å få tid av supporterne! Når vi forrige sesong kom på en 13.plass sier det seg selv at man må gi seg et større mål enn kun å slå den, det er ikke Bolton han leder lenger nå.............

Det tar selvfølgelig tid å komme opp blant de beste, men jeg mener at Allardyce burde satt seg et større mål å nå, ihvertfall en plass på øvre halvdel!
« Siste redigering: 03. Des. 2007, 00:14 av Frode »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. Des. 2007, 00:07 »
Vi kom vel på 13. forrige seosng Frode  :P