20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ditt beste Newcastle United minne  (Lest 13280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Ditt beste Newcastle United minne
« Svar #30 på: 22. Okt. 2007, 10:55 »
newcastle kamp mot wigan. Shearer 2 , titus bramble 1. Wigan tok ledelsen, men newcastle kom tilbake:D. Min eneste kamp på st james. KJekt å se shearer i aksjon med newcastle ettersom jeg hadde sett det med blackburn.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #31 på: 22. Okt. 2007, 11:28 »
Oy- d er mange.. Signeringen av Shearer, keegan kom inn som manager, 5-0, min første tur t Newc., osv osv- MEN jg håper at mitt største skjer i kveld! :-d 4-0, hattrick t Owen, debut t Barton er d jg drømmer mest om..

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Okt. 2007, 23:04 »
mitt beste newcastle minne stammer fra den eneste kampen min på st jamses. Newcastle - Everton 4-2!! Kongen putta på de to siste målene, og stemningen var stor.

Den lille poben utenfor st jamses er så kul å drikke på at det nesten ikke er til å tro ;) som sild i tønne med en pint brown ale og snakke fotball.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 25. Okt. 2007, 13:40 »
Mitt beste Newcastle-minne kom no i helga. Det var rett og slett en fantastisk opplevelse å sjå Newcastle for første gang live, og det med seier over Tottenham ;D

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Okt. 2007, 13:05 »
mitt beste newcastle minne stammer fra den eneste kampen min på st jamses. Newcastle - Everton 4-2!! Kongen putta på de to siste målene, og stemningen var stor.

Den lille poben utenfor st jamses er så kul å drikke på at det nesten ikke er til å tro ;) som sild i tønne med en pint brown ale og snakke fotball.

Var på samme kamp selv, kommer aldri til å glemme den kampen. Er nok mitt beste minne selv, Shearer i storform og min første newcastle kmp

pane

• Gjest
« Svar #35 på: 01. Nov. 2007, 02:09 »
2-2 kampen mot Leeds og 3-0 seiren mot WBA away var stort. Owen og Shearer jubla rett foran oss. magisk!

Ellers husker jeg Arsenal-kampen på St James da vi vant 1-0 for en sesong eller to siden, da Parker ofret liv og lemmer for drakta. Det gjorde meg utrolig stolt av en eller annen grunn.

Ellers har vi 3-2 og 4-1 over Mackems for to år siden. Samt Big Al sin Testimonial. Kan og ta med 5-0 over Man u :) Er litt ymse minner som trekker seg fram!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Nov. 2007, 11:00 »
Ahh, da vi kjempa oss til 1-0 over Arsenal og Scott Parker spilte til han segna om omtrent. Er det rart jeg digger han? Herlig kar!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Nov. 2007, 16:55 »
Ahh, da vi kjempa oss til 1-0 over Arsenal og Scott Parker spilte til han segna om omtrent. Er det rart jeg digger han? Herlig kar!

Den kampen så jeg på St.James. Utrolig morsom kamp og en av Parker sine beste kamper i svart og hvitt!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Nov. 2007, 19:12 »
Må være den gangen vi vant 4-3 over Leichester?
Ledet vel 1-0 det ble 1-1 å 1-2 å 1-3 å der gikk den kampen til helv... tenkte jeg. Men neida, en konge med navn Shearer ville ikke ha det sånn.
Plutselig kom vi inn i kampen igjen å det ble 3-2 å jeg tenkte enda var det håp. Ikke allverdens lenge etterpå smalt det forbi med en frispark mål fra Shearer, målet ble vel målt til 139 kmt :o Å jeg jublet som en gal, fantastisk opphenting. Men vi ga oss ikke der, 2 min på overtid tror jeg det var(ikke 100%) sikker. Men vi stormer nedover på høyresiden å kommer til linja, ballen blir spilt inn i midten, å hvem tror dere stod der?? Jo SHEARER. Han smalt ballen inn i målet, å vi snudde denne hjemmekampen.. å vi vant 4-3 ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 01. Nov. 2007, 19:40 »
Glømmer aldri når Shearer brente ballen i krysset i semien mot Spurs
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Nov. 2007, 19:46 »
Håper å være vitne til ett eller flere fantastiske nye minner på lørdag, når jeg sitter ringside på stadion og skriker meg hes (stemmen sørger vi for å skrike av oss etter at 5-0-seieren er et faktum).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Nov. 2007, 22:07 »
Bare sørg for ikke å gjøre det samme som meg du Joakim ;p

Drakk meg hes dagen før Newcastle - Arsenal  8)
Så det var en meget stille Anders som satt på SJP 9.april ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #42 på: 03. Nov. 2007, 16:48 »
Newcastle leder 4-0 over Man Utd, plutselig får Albert ballen tilbake og ut av det blå lobber han en ball som tar 5 år før den treffer nettet til 5-0! Stakkars danske bjørnen...Utklassing :)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. Nov. 2007, 20:19 »
lørdag den 3. november 2007 går i alle fall ikke inn som en av mine stolteste dager som NUFC supporter..
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Nov. 2007, 18:36 »
Heter ikke denne tråden "ditt BESTE Newcastle United-minne"? Hva snakker du om lørdagens kamp for da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon