20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #270 på: 20. Aug. 2009, 04:09 »
Klart best førstekampen, tydeligvis meeeget god de to neste også! Smith er knall! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nerli

• Gjest
« Svar #271 på: 20. Aug. 2009, 12:48 »
Klart best førstekampen, tydeligvis meeeget god de to neste også! Smith er knall! :)

ja han spiller bra for newcastle nå .. men så er vi ikke i P.L .. og en spiller som smith bør være altfor god for denne ligaen egentli iallfall hvis han skal han noen som helst fremtid igjen i P.L ..
vi får nyte smiths gode tid mens vi kan, skulle vi rykke opp tror jeg ikke smith blir noen hit i P.L under Newcastle .. ser mer ut som han passer CCC nivået.  en nøkkelspiller i CCC, en backup i P.L om han ikke skulle overaske iallfall meg og slå igjennom litt i den øverste ligaen og levere varene der også . har iallfall ikke noe negativt å si om karen hittil denne sesongen !

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #272 på: 20. Aug. 2009, 12:56 »
Nerli er ganske spot on her.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 20. Aug. 2009, 13:34 »
Smith er ikke spesielt hurtig, så det kan hende han ville fått større tempoproblemer i PL. Av det lille vi har sett av ham som DM i PL, så har han vært en tanke på etterskudd en del ganger. Men på etterskudd i taklingene er han jo nå også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 20. Aug. 2009, 14:34 »
Smith går for varm i endel situasjoner - og det er antakeligvis hans største problem. Derfor spiller han alltid på grensa til det lovlige. Jeg har faktisk trua på at han kan bli en god DM i PL-sammenheng også. Han har spilt noen gode kamper som det i PL allerede. Problemet er jo at han ikke må være partner med Nicky Butt da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 20. Aug. 2009, 15:55 »
Smith går for varm i endel situasjoner - og det er antakeligvis hans største problem. Derfor spiller han alltid på grensa til det lovlige. Jeg har faktisk trua på at han kan bli en god DM i PL-sammenheng også. Han har spilt noen gode kamper som det i PL allerede. Problemet er jo at han ikke må være partner med Nicky Butt da...

Enig. Butt kan ikke spille for castle fremover. Det vil vært katastrofe. Alt for gammel, vi bør heller satse ungt.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 20. Aug. 2009, 18:03 »

Enig. Butt kan ikke spille for castle fremover. Det vil vært katastrofe. Alt for gammel, vi bør heller satse ungt.

Enig i det men syns vi kan beholde Butt som Backup....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #277 på: 20. Aug. 2009, 19:54 »
Butt er gammel å han har ganske høy lønn. Egentlig salg, men hadde vært grei backup itilfelle Smith skadet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #278 på: 20. Aug. 2009, 20:27 »
Smith har faktisk begynt å vise litt at han kan være en defensiv midtbanespiller faktisk.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #279 på: 30. Aug. 2009, 12:14 »
Siden vi sliter enormt på spissplassen for øyeblikket vil det vel være naturlig å skyve opp Smith, det er jo dette som er hans naturlige posisjon, så synes vi bør bruke han der og ha barton og nolan på midten, med guthrie til høyre.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #280 på: 30. Aug. 2009, 12:31 »
Helt uenig. Smith har i mine øyne vært den beste spilleren i seriestarten, samlet sett. Han bær ha den posisjonen og rollen han har hatt i starten. Det er utrolig viktig å spille på de beste kortene til spillerne slik det ser ut nå, og jeg tror blir viktigere som MS enn AS.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #281 på: 30. Aug. 2009, 21:40 »
Smith har vært utrolig god så langt denne sesongen. Han har vært utolig tøff i taklingene, og det må man være i CCC.
Med tanke på morgendagens kamp så kan han fungere bra som hengende spiss bak Ranger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 31. Aug. 2009, 14:16 »
Men hvorfor skal vi flytte Smith fra en posisjon han har vært så fantastisk god i? Hvorfor ikke bruke en av våre offensive midtbanespillere i stedet? Eller vil du bruke Butt, kan hende? Nei, det vil du neppe, ettersom du mener han må selges. Så hvorfor skal vi bruke vår beste DM som OM da? Det gir jo bare ikke noen mening!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 31. Aug. 2009, 14:39 »
Eg er i alle fall litt fristet av tanken av å bruke Smith som spiss, nå i disse krisetider. Vi har Nolan og Barton som er meir enn godt nok sentralt, og vil ikkje gjøre fraveret av Smith serlig stort. Det eneste som får meg til å tvile på denne løsningen er om eg vil ha Smith som spiss.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 31. Aug. 2009, 14:48 »
Vi må for all del ikke begynne å forandre det som har vært suksessfaktoren denne sesongen, og en stor del av æren for lagets prestasjoner skal Alan Smith ha for den ryddejobben han har gjort foran forsvarsfireren vår. I kveld bør vi forandre minst mulig! Ranger inn for Shola og Barton inn for Jonas, that's it!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM