20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #195 på: 23. Des. 2008, 01:47 »
Selvfølgelig, og Smith er heller ikke videre i stand til å danke ut hverken Oba eller Owen, men normalt sett har han kvaliteter som tilsier at han er en jævla god mann å ha i bakhånd. Men mye har gått imot ham under hans opphold i Newcastle, og det var jo heller ikke gunstig at hans lengste rekke kamper som spiss kom mens laget som helhet var helt elendig. Men Smudge produserte gode kamper som spiss de svært få gangene han fikk lov til det under Big Sam før jul. Men han fikk jo dessverre aldri full tillit der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 23. Des. 2008, 16:07 »
Synes han gjorde det bra som spiss i 3-2 kampen mot Everton heime forrige sesong. Kombinerte til tider fint med Oba. Eller syns eg det har vert skralt. Skal selvfølgelig ikke glemme kampen der han til og med scorte mål! Sampdoria i hans første kamo i pre season  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 23. Des. 2008, 18:12 »
Spilte også bra mot Arsenal i fjor som spiss, om minnet mitt strekker til. Om jeg ikke husker helt feil gjorde han også en god figur mot Spuds. Poenget er at Smith på ingen måte var katastrofalt dårlig første halvdel av sist sesong, og at han led under det at han ikke fikk spilt på noen fast plass, og svært sjeldent der han er best.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #198 på: 27. Des. 2008, 04:15 »
Er enig med deg kristoffer, en av de negative tingene smith har gjort mye i Nufc trøya, er unødvendige frispark, f.eks mot arsenal, hvor han stadig vekk taklet gallas & co!

Men, det er jo ingen tvil at dette er en Kinnear type som en nevnte tidligere, me tanke på " The Crazy Gang " ;D

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #199 på: 11. Jan. 2009, 22:02 »
Mido --> Smith

leste for litt siden at Mido fra Middlesbrough skal byttes mot Newcastle's Alan Smith, Hva synes dere om det folkens?

Et rykte som det aldri blir noe av, eller et sant rykte?

Jeg liker tanken på å få Mido til Newcastle, liker ham og hans spillestil, og håper smith tilpasser seg Middlesbrough. (liker begge spillere, men liker jo selvfølgelig smith best  :P )

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 11. Jan. 2009, 22:11 »
Virker jo som det er sannhet i dette ryktet da ihvertfall Mido har fortalt media at han var overrasket og skuffet over at klubbene forhandlet uten at han visste om det.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #201 på: 12. Jan. 2009, 05:23 »
Jeg tar gjerne imot Mido i byttehandel med Smith. Mido er kanon spiss når i form. Men kan være mye plaget med skader.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 12. Jan. 2009, 12:03 »
Jeg tar gjerne imot Mido i byttehandel med Smith. Mido er kanon spiss når i form. Men kan være mye plaget med skader.

Forsåvidt enig, men jeg er spent på hvordan Smith vil gjøre det etter skaden. Jeg synes ikke Smith burde vurderes som spiss engang, føler han kan gjøre en bedre jobb på midten. Heller Smith enn Butt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #203 på: 12. Jan. 2009, 15:36 »
Haha! Alan Smith er ein tragedie på midtbana, og det har han bevist! Bruk han i riktig posisjon om ikkje anna i alle fall. Det beste hadde sjølvsagt vore om vi solgte han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 12. Jan. 2009, 16:09 »
Smith har også vært en tragedie på midtbanen fordi han har spilt sammens med Geremi og Butt da vanligvis. Hvem er den offensive drivkraften her?
Smith var god som ryddegutt mot Mackems i fjor. Uansett ser jeg han veldig gjerne som spiss enda, jeg.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 12. Jan. 2009, 17:34 »
Eg forstår ikkje kvifor du har sånn trua på Smith. Han hadde vanskelige arbeidsbetingelser forige sesong, men det fratar ikkje han det faktum at han var elendig i samtlige kampar med få unntak. Har lita tru på at han kjem til å bli så mykje bedre etter et nytt langt skadeavbrekk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 12. Jan. 2009, 17:40 »
Jeg syns han har fått usannsynlig mye kritikk sammenlignet med sine medspillere under den dårlige perioden i fjor. Ville gjerne sett Smudge i dag fremfor både Ameobi og Carroll.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 12. Jan. 2009, 18:38 »
Andy Carroll har faktisk levert veldig godt hver gang han har vært på banen i år, med unntak av man.city kampen. To gode kamper nå siste uken, og han blir bare bedre og bedre! Jeg tviler faktisk på om Smith er like god.

Veldig jevnt bak Martins og Owen da. Ameobi, Carroll, Smith, Xisco og Viduka er vanskelige å skille. Men med Carroll sin ekstreme hodestyrke begynner han å få en veldig sterk posisjon hos meg!!
« Siste redigering: 12. Jan. 2009, 18:40 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 14. Jan. 2009, 17:49 »
Andy Carroll har faktisk levert veldig godt hver gang han har vært på banen i år, med unntak av man.city kampen. To gode kamper nå siste uken, og han blir bare bedre og bedre! Jeg tviler faktisk på om Smith er like god.

Veldig jevnt bak Martins og Owen da. Ameobi, Carroll, Smith, Xisco og Viduka er vanskelige å skille. Men med Carroll sin ekstreme hodestyrke begynner han å få en veldig sterk posisjon hos meg!!

Veldig jevnt bak Owen og Martins på spissplassen ja, men "overall" for dårlig. Carroll er up and coming og kan bli til noe, men vi kan ikke forvente oss for mye av gutten ennå. Xisco har et potensiale, men har vært lenge skadet og skal jo uansett ikke spille når han kan. Hvorfor er det bare Joe Kinnear (og muligens gudene) som vet, men det er nå iallfall en naturlov. Ameobi har enkelte bra kamper men kan være tragisk igjen i den neste. Smith VAR god en gang, men det er lenge siden og nå er han jo enten udugelig eller skadet. Samme gjelder Viduka, i tillegg til de briljante egenskapene "over the hill" og over-vektig (til forballspiller å være). God fornøyelse!

Den jeg har mest tro på av spissene våre etter Martins og Owen er Xisco, men han skal altså ikke gis en sjanse uansett. Dette irriterer meg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 14. Jan. 2009, 17:52 »
Har et lite håp om at Kinnear vil foretrekke Smudge etter Owen og Martins, jeg, slik at han kan få sjansen som spiss igjen :P
Dessuten tror jeg kanskje Xisco og Smudge er litt like spillertyper da. Ellers er jeg selvfølgelig helt enig med deg angående Xisco, sykt at han eksisterer i Kinnears øyne.