20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #165 på: 31. Okt. 2008, 23:01 »
Når Ameobi har klart å få en ny vår er det pokker meg håp for Alan Smith.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anthony

• Gjest
« Svar #166 på: 01. Nov. 2008, 13:06 »
Nivået på forumet når nye høyder ser jeg.

http://no.wikipedia.org/wiki/Ytringsfrihet

Synes folk er meir idiota om dei alltid tror dei har fasitsvarene...

Det du muligens oppfatter som arrogant i den sammenhengen av at folk vet svaret på livet, fotball eller andre ting som betyr mye.
Som jeg har sagt før:
"Jeg mener" er overflødig, ettersom det jeg sier om subjektive emner blir mening, uansett hvilke ord jeg slenger foran for å dempe effekten mine tanker kan ha på folk. Hvis noen er såpass ømfintlige av seg at de ikke takler å høre folk snakke slik om deres favoritt frossenpizza har de seriøse problemer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 01. Nov. 2008, 14:23 »

http://no.wikipedia.org/wiki/Ytringsfrihet

Synes folk er meir idiota om dei alltid tror dei har fasitsvarene...

Det du muligens oppfatter som arrogant i den sammenhengen av at folk vet svaret på livet, fotball eller andre ting som betyr mye.
Som jeg har sagt før:
"Jeg mener" er overflødig, ettersom det jeg sier om subjektive emner blir mening, uansett hvilke ord jeg slenger foran for å dempe effekten mine tanker kan ha på folk. Hvis noen er såpass ømfintlige av seg at de ikke takler å høre folk snakke slik om deres favoritt frossenpizza har de seriøse problemer.

Er dette et seriøst innlegg?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 01. Nov. 2008, 15:22 »
Ja, innlegget er jo helt på høyde med alle de andra han har skrevet. Faen så sjukt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #169 på: 01. Nov. 2008, 19:11 »
sjukeste jeg har sett på lenge

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 01. Nov. 2008, 21:43 »
Var det egentlig så ille?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 01. Nov. 2008, 21:52 »
Er det egentlig nødvendig å fortsette denne diskusjonen?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 01. Nov. 2008, 21:54 »
Er det egentlig nødvendig å fortsette denne diskusjonen?

Nei, jeg tror heller ikke Alan Smith kommer tilbake på banen som Newcastle spiller :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 02. Nov. 2008, 11:52 »
Smith hadde vert bedre enn Butt hittil i sesongen.

Har Smith i det hele tatt vært på banen for NUFC i årets PL? Jeg husker ikke helt.......

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 02. Nov. 2008, 12:23 »
Smith hadde vert bedre enn Butt hittil i sesongen.

Har Smith i det hele tatt vært på banen for NUFC i årets PL? Jeg husker ikke helt.......

Dessverre, nei. Ingen innhopp før skaden.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 02. Nov. 2008, 13:32 »

Beklager denne uttalelsen. Er ikke ute etter å rakke ned på andres meninger, men blir så utrolig lei av at enkelte bare rakker ned på Butt hver gang han gjør noen dårlige kamper. Da er han verdens dårligste fotballspiller osv, og jeg synes det er faen så rart at Kinnear, Keegan, Allardyce , Robson og Ferguson alle har sett kvalitetene til Butt. Hvis Butt er så dårlig som enkelte her inne mener så hadde han ikke spilt fast i så mange år. Butt er ikke god offensivt, han slår mange feilpasninger ja, men jobben han gjør defensivt er fantastisk.
Jeg håper selvsagt vi får inn en bedre DM enn Butt, men pr idag har vi ikke det.

an sparker ikke Bobby Robson??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 02. Nov. 2008, 13:57 »

Beklager denne uttalelsen. Er ikke ute etter å rakke ned på andres meninger, men blir så utrolig lei av at enkelte bare rakker ned på Butt hver gang han gjør noen dårlige kamper. Da er han verdens dårligste fotballspiller osv, og jeg synes det er faen så rart at Kinnear, Keegan, Allardyce , Robson og Ferguson alle har sett kvalitetene til Butt. Hvis Butt er så dårlig som enkelte her inne mener så hadde han ikke spilt fast i så mange år. Butt er ikke god offensivt, han slår mange feilpasninger ja, men jobben han gjør defensivt er fantastisk.
Jeg håper selvsagt vi får inn en bedre DM enn Butt, men pr idag har vi ikke det.

Heilt einig. Og vi såg mot WBA at vi sakna Butt. Men sjølvsagt bør vi kjøpa ein i verdensklasse i den posisjonen i januar eller i sommar. Då skal Butt vera backup.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #177 på: 02. Nov. 2008, 14:01 »
For å bidra med et seriøst innlegg igjen, kan jeg si at det må være lov å kritisere Butt, selv om han er den beste vi har i denne posisjonen. Min kritikk går ut på at han lager veldig mange farlige frispark, for ikke å glemme straffespark, til så rutinert å være. Hadde Guthrie eller en annen ungfole gjort det samme hadde jeg skrevet det på kontoen for manglende rutine, men det kan jeg vanskelig gjøre med Butt... Jeg mener at en ny DM må være førstepri i Januar.

At enkelte er heeelt ukritiske i sine utsagn om enkeltspillere, tror jeg vi må lære å leve med, og jeg har selv mine svin på skogen med utsagn om el donkey.  

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 02. Nov. 2008, 14:46 »
Det blir litt ille i lengda, både skitkastinga mot Smith og spesielt Butt.
Jeg tror også mange går inn kun for å se det negative med slike spillere - syns det har vært en gjennomgangsmelodi både hva Butt og Ameobi angår denne sesongen. Eksempelvis var ikke frisparket Butt laga mot Mackems det verste. Mackems trilla ball i hatt med forsvaret vårt og jeg anser det som jævla sannsynlig at de hadde spilt seg gjennom hadde ikke Butt sabotert der.
Butt har helt klare mangler som offensiv spiller, men defensivt er han fortsatt uvurderlig for oss. Og med et ellers fungerende lag rundt seg, slik vi tidvis så under King Kev, syns jeg også de offensive manglene til Butt vises mindre, da de som skal ta seg av det, også gjør det.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 02. Nov. 2008, 14:53 »
Helt enig med Kristoffer her. Svakhetene til spillere synes mye tydeligere i lag som ikke fungerer og skjules ditto mer i lag som er velfungerende.