20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77804 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #150 på: 17. Sep. 2008, 18:30 »
Tror nesten Smith kunne klart seg bedre enn det Butt har gjort i starten av sesongen også....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 17. Sep. 2008, 21:44 »
No er du no litt vel optimistisk...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 17. Sep. 2008, 22:02 »
No er du no litt vel optimistisk...
Ja. Kristoffer drømmer når han sier det der.
Aldri i verden om Smith hadde klart seg bedre enn en meget svak Butt i starten av sesongen.

Jeg vil faktisk heller se Ameobi enn Smith. Og jeg karaktiserte i forrige kamp Ameobi som verdens dårlgste fotballspiller.
Må vel korrigere det til verdens NEST dårligste fotballspiller.

Per dags dato skulle jeg gitt mye for å ha Antoine Sibierski og Seppe Rossi på lån fra Man Utd, bare for å slippe å se Smith og Ameobi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 18. Sep. 2008, 13:27 »
Syns ikke det. Jeg er som sikkert mange veit enda større fan av Butt, men han har overhodet ikke spilt bra denne sesongen til nå. Smith kan faktisk spille anker, med riktige spillere rundt seg. At han er dårligere enn Ameobi syns jeg er en mildt sagt drøy påstand. Jeg vil påstå at Smith er bedre enn Ameobi i absolutt alt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #154 på: 18. Sep. 2008, 14:15 »
Morsomt når det passer med uttrykk, og det må man vel kunne si at  ?å velge mellom pest eller kolera? gjør i denne diskusjonen :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 18. Sep. 2008, 17:07 »
Ja. Bortsett fra at jeg synes tanken på pest og kolera er en betydelig lysere tanke, enn tanken på Shola Ameobi og Alan Smith i Newcastle-drakt.

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #156 på: 20. Sep. 2008, 14:50 »
Syns ikke det. Jeg er som sikkert mange veit enda større fan av Butt, men han har overhodet ikke spilt bra denne sesongen til nå. Smith kan faktisk spille anker, med riktige spillere rundt seg. At han er dårligere enn Ameobi syns jeg er en mildt sagt drøy påstand. Jeg vil påstå at Smith er bedre enn Ameobi i absolutt alt.

Smith er helt klart bedre en Ameobi. Men nå hører ikke Ameobi hjemme på en fotball bane så det sier vel sitt. Kanskje de begge skulle legge støvla på hylla og avslutte mange år fremover med elendighet!

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #157 på: 29. Okt. 2008, 00:24 »
Noen som vet hvor lenge det er til Smith is back in business xD? 8) (altså: skadfri )

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Alan Smith
« Svar #158 på: 29. Okt. 2008, 00:32 »
Jeg leste litt omkring på nettet, og jeg fant til slutt frem til dette sitatet:

Sitat
ULL CITY boss Phil Brown wants to rescue former Manchester United star Alan Smith from his Newcastle United nightmare, according to reports.
The News of the World claims Brown will be handed a massive transfer kitty to spend in the New Year and has put the England star on his wanted list.

Smith has not played a single game for the Toon this season and is one of the many stars desperate to leave St James' Park.

He was hoping to join Everton earlier this season but the deal fell through - and now Brown is poised to offer the former Manchester United striker a chance to resurrect his top-flight career.

Smith could join the Tigers on loan until the end of the season with a view to making the deal permanent for around £3million.

Noen tanker rundt dette?! jeg synes selv det hadde vært KNALL!!! ;D

kilde: http://www.blackpoolgazette.co.uk/sports-news/Star-to-be-rescued-from.4630613.jp
« Siste redigering: 29. Okt. 2008, 07:32 av Daniel »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 29. Okt. 2008, 16:12 »
SELG, SELG, SELG!
Alan Smith hadde jeg nesten helt glemt av at fremdeles er Newcastle-spiller. Har ikke savnet han så mye som et millisekund og troppen blir ikke nevneverdig tynnere og dårligere av at vi selger Smith (og smule).

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 30. Okt. 2008, 17:58 »
Smith hadde vert bedre enn Butt hittil i sesongen. Butt har faktisk tapt seg på det han allerede for ett par år siden var svak på: Farta. Treigere i PL tror eg faktisk ikke finst.

Anthony

• Gjest
« Svar #161 på: 30. Okt. 2008, 20:04 »
Smith hadde vert bedre enn Butt hittil i sesongen. Butt har faktisk tapt seg på det han allerede for ett par år siden var svak på: Farta. Treigere i PL tror eg faktisk ikke finst.

For ikke å snakke om slurvinga. Ser til tider ut som han er dopet når han gir ifra seg ballen, på tross av nærbildesekvensene hvor det ser ut som han er dopet av testosteron.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 30. Okt. 2008, 20:46 »
Nivået på forumet når nye høyder ser jeg.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 31. Okt. 2008, 20:52 »
Har du virkelig forventinger til nivået på forumet, Abel?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 31. Okt. 2008, 21:47 »
Er vi idiota fordi vi meiner Smith hadde vert bedre ?  ::) Synes folk er meir idiota om dei alltid tror dei har fasitsvarene...