Må si jeg fryder meg, rett og slett fryder meg. Kanskje på tide for engelskmennene å innse at en viss svenske ikke var helt udugelig alikevel? Han fikk dem jo tross alt til mesterskap selv om han muligens hadde en elskerinne eller kanskje to også for alt jeg vet. Man ønsket Svennis til helvete vekk og ikke lenge etterpå var det samme tullballet igang igjen, selv om manageren denne gangen var en av deres egne. Man snakker også alltid om den engelske fansen som fyller stadionene hver helg og synger av full hals i samtlige 90 minutter, etterpå snakker man om hvor viktig denne fansen er. Hva skal man da konkludere med når fansen selv piper sitt eget lag av banen? Nei, FA ansetter kort og godt ledere til en jobb hvor det kan virke som ingen vil at de skal lykkes, og med den motgangen vil heller ingen lykkes, men da man mislykkes er helvete løs igjen og manageren blir sparket. Sorry England, men dette kan dere om selv, og dere kan gjerne kjøre den vennskapsturneringen som Gordon Brown, eller hvem det var foreslo, neste sommer, for i EM kommer jeg ikke til å savne dere. Eller jo, kanskje litt... når England atter en gang er utslått og skuffet fordi man trodde man var verdens beste igjen. God save the queen og kanskje han der oppe bør begynne å se litt ekstra etter enkelte andre borte på øyriket også...