20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: England ute av EM før festen har begynt!  (Lest 6116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: England ute av EM før festen har begynt!
« Svar #15 på: 22. Nov. 2007, 01:04 »
En drøm kø1! Det hadde vært stort, og det er lov å håpe!
Men jeg lurer mest på hva Allardyce vil nå. Var jo uten tvil veldig lysten på England jobben for 1,5-2 år siden, og han har jo ikke vært helt fornøyd med alt som har foregått på St. James Park etter sin ankomst, blant annet synes jeg å ha lest at han ville ha mer penger til transfer........
Bare ikke FA bruker like lang tid som sist!

Kem vil ikkje ha meir penger til transfers ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 22. Nov. 2007, 14:43 »
Jeg kommer ikke til å gidde å se på EM. Et EM uten England er ingenting, og når attpåtil Norge ikke er med, blir det kjedelig.

Et EM uten England høres i grunnen litt trist ut, ja. Men når alt kommer til alt har de ikke fortjent å spille i EM. De har vært altfor dårlige, og i de siste sluttspillene England har deltatt i, har de spilt møkkafotball. Hvorfor blir da EM-sluttspillet plutselig så mye fattigere uten dem?

Siden alle lagene som jeg overhodet kunne tenke meg å holde med i EM ikke er kommet ditt, blir jeg nødt til å se på bare for underholdningens skyld for denne gang. Egentlig er jo underholdning alt fotballen dreier seg om.  :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Nov. 2007, 14:51 »
Jose Mourinho   4.50
Martin O'Neill   4.50
Fabio Capello   6.00
Luis Scolari   7.00
Steve Coppell   10.00
Alan Shearer   11.00
Stuart Pearce   15.00
Sam Allardyce   15.00
Terry Venables   20.00
Marcelo Lippi   22.00
Alan Curbishley   28.00
Morten Olsen   50.00

Syns det er merkelig at Shearer er på listen i det hele tatt jeg. Morten Olsen? Hahah

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Nov. 2007, 15:21 »
Er fordi tabloidene i helga som var spekulerte i Shearer, pluss at han selv har fortalt at det slettes ikke trenger være noen ulempe at ferske trenere begynner rett på landslaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 22. Nov. 2007, 15:25 »
Shearer blir nok ikke England-manager med det første. Ærlig talt, tror dere virkelig FA ansetter en med så lite erfaring som trener?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Nov. 2007, 16:29 »
Jepp hvis du leser så tror alle her at det skjer olav

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Nov. 2007, 16:36 »
Er vel lov å drømme vel? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Nov. 2007, 17:15 »
Hadde satt penga på Stuart Pearce tror eg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Nov. 2007, 17:19 »
Jeg tror det er større sjans for at Shearer får den kontra Big Sam.. Men jeg tipper Capello blir den nye treneren til England :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Nov. 2007, 17:24 »
Shearer blir nok ikke England-manager med det første. Ærlig talt, tror dere virkelig FA ansetter en med så lite erfaring som trener?
Nei, FA er nok for feige! Men ser man på Europas mest suksessrike landslag som er Tyskland, så har de i 3 tiår nå hatt suksess ved å ansette tidligere storspillere uten erfaring. Begynte med Franz Beckenbauer i 1984, og sluttet med Jurgen Klinsmann i 2006! Midt inni der hadde Berti Vogts noen gode år, og han hadde heller ikke særlig mye erfaring bortsett fra assistent på landslaget i noen år! Rudi Vøller hadde også sin manager debut for Tyskland i dette tidsrommet.......
Så det kan gå veldig bra uten å ha rutine også, det har historien vist utrolig mange ganger..............

Ser at Capello gjerne vil ha jobben! Det synes og tror jeg blir feil valg! Engelskmennene har prøvd å spille Sør-Europeisk fotball under Svennis, og han ble jo som kjent slaktet både for spillet og som person.

Jeg synes de skal velge nasjonalt og få tilbake den gode gamle engelske stilen med hard jobbing, høyt tempo, røffe taklinger, ja slik vi kjenner engelsk fotball. Er så mye gøyere å se på fremfor den forsiktige og individuelle stilen Sør-Europeerne spiller og som Svennis prøvde å innføre.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Nov. 2007, 17:41 »
Roy Keane hadde vært perfekt for jobben synes jeg

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Nov. 2007, 18:00 »
Ha ha ha England dette fortjener dere. Dere har trodd dere har vært verdens beste siden 1966??
Håper dere lærer av å tro dere er så veldig gode..
Så videre til hva jeg tror.. Dette vil være posetivt for det Engelske landslaget, tror jeg da. De kommer totalt ned på bakken, å må begynne på nytt. Tror de har godt av det jeg, slik at de kan nullstille seg å bli mere sugne å ikke tro at det skal gå av seg selv??
Hvem som blir manager er jeg usikker på. Men det blir ikke en Engelskmann iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Nov. 2007, 18:43 »
Cappelo bør være en kandiat. Var interessert da Svennis ble ansatt og har jo en imponerende merittliste. Hadde vært spennende å se hvordan han hadde taklet jobben...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Nov. 2007, 20:26 »
Han har ledet Sunderland i litt over ett år nå! Ikke allverdens med rutine det heller for dere som bruker dette som argument mot Shearer!
Ikke er Roy Keane engelsk heller, og jeg synes at et landslag skal ansette nasjonalt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Nov. 2007, 20:32 »
Nå tror jeg ikke Niall Quinn ansetter Peter Reid uansett, så da synes jeg Sunderland kan få beholde Keano.
Aston Villa-fansen har nok grunn til å skjelve litt i buksene, tror jeg, uten at jeg vet hvor interessert O'Neill er i landslagsjobben. Tror ikke Capello, Lippi, Mourinho eller noen andre utlendinger får jobben. Det blir enten engelsk, britisk eller irsk landslagssjef. Det føler jeg meg overbevist om.
Tror heller ikke FA ønsker å forfremme Psycho.

Shearer ligger nok helt sikkert foran Big Sam i køa, dersom det er sånn at Bolton-sjefen er styremedlem i FA, men jeg tror de vil se etter en mann med lang erfaring og en god merittliste. Men da er det ikke mange engelskmenn å velge mellom. Men det kan fort bli skotsk (Souness?) eller irsk (O'Neill). Blir det en engelskmann blir det kanskje Terry Venables.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon