20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: England ute av EM før festen har begynt!  (Lest 6113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
England ute av EM før festen har begynt!
« på: 21. Nov. 2007, 23:22 »
Jeg starter en tråd om dette temaet da jeg tror mange av oss som følger Engelsk fotball tett har meninger og ytringer om dette!

SÅ hva tror dere, får McClaren sparken? Hvem er isåfall kandidatene? Vår egen Alan Shearer kansje? Eller er dette drømmejobben Sam Allardyce hele tiden har "sjesket" på? Eller er det noen andre som ligger foran som klare favoritter som Scolari, Lippi og noen av de eldre herrene?

Personlig tror jeg England bør satse nasjonalt når de ansetter en landslagsjef, og jeg ser helst at Alan Shearer er den som tar over. Er jo flust med gode eksempler på eks storspillere uetn erfaring som gjør det bra som landslagsjef.
Tror også England kan ha godt av å få inn en litt mer autoritær personlighet, som er ung og har humor, istedenfor noen av disse sære eldre herrene.

Hva mener dere andre?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: England ute av EM før festen har begynt!
« Svar #1 på: 21. Nov. 2007, 23:26 »
Ein som har lyst på ein kortsidig og bra betalt jobb kanskje ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Nov. 2007, 23:33 »
Drit i England egentleg.Drøss med overbetalte spelarar. Har spelt møkkafotball, tillegg til eg unnar Guus Hiddink og Russland ein vm plass! Blir spennande å følgje Arshavin, Kerzhakov og Sychev i em neste år :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Nov. 2007, 23:41 »
Tror o Kroatia har noke på gang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Nov. 2007, 23:44 »
Fotballens hjemland ikke til EM er utrolig trist samma faen. Blir ikke det samme uten.
Stort sett hele fotball-Europa består av overbetalte karer uansett.
Sam Allardyce sa like etter at han tok over for oss at han ikke kom til å være aktuell som England-manager dersom den ble ledig nå som McLaren har bæsja på leggen.
MEN, det hadde jo unektelig vært greit dersom Allardyce hadde klart å kombinere England- og Newcastle-jobben, da han kunne fristet aktuelle spillere til vårs, og samtidig ungått at nøkkelspillere som Owen blir risikert totalt unødvendig. Men det var mer en drømmesituasjon da, må sies :D
Jeg syns Big Al som England-manager er en spennende tanke. Det at tidligere storspillere starter rett på landslagtrenerjobben har vært stor suksess andre plasser, som Frode sier. I tillegg får vi sett hva Shearer duger til, i Englands hardeste managerjobb, generelt en av de hardeste du finner i fotballverdenen. Spennende tanke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Nov. 2007, 23:46 »
Jeg kommer ikke til å gidde å se på EM. Et EM uten England er ingenting, og når attpåtil Norge ikke er med, blir det kjedelig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Nov. 2007, 23:52 »
Em er Em. Det beste nasjonene i europa samla til og spille masse fotball. Blir bra uansett :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. Nov. 2007, 23:58 »
Jeg kommer ikke til å gidde å se på EM. Et EM uten England er ingenting, og når attpåtil Norge ikke er med, blir det kjedelig.
Er jo masse av gode nasjoner som er klare for EM og som spiller bedre fotball enn det England har vist under McClaren og til dels Eriksson, selv om sistenevnte oppnådde til dels gode resultater.
Sist jeg så et mesterskap uten England var i VM i 1994, da var de "vi", lille Norge som slo de ut!

Tipper de kommer meget sterkt tilbake, håper bare det blir med Alan Shearer!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Nov. 2007, 00:09 »

EM er moro uansett.....Forza Italia! Håper Totti gjør comeback på landslaget.....Ellers er jeg selvsagt skuffa over at England røk...ikke moro å se at Carson får en sånn i trynet, vondt å se keepere gjøre sånne feil..

Håper at Shearer tar over England.....Fører England til VM-gull og ankommer Newcastle som ny manager sommeren 2010 som Sir Alan Shearer..det hadde vært noe ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Nov. 2007, 00:21 »
Koffer sko Shearer ta over England  ??? Latterlig.  Folk meina han skal ta seg mindre managerjobber før han tar over Newcastle for di vil ikkje han skal mislykkas men nå skal an ta over England ? l-o-l

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Nov. 2007, 00:22 »
En drøm kø1! Det hadde vært stort, og det er lov å håpe!
Men jeg lurer mest på hva Allardyce vil nå. Var jo uten tvil veldig lysten på England jobben for 1,5-2 år siden, og han har jo ikke vært helt fornøyd med alt som har foregått på St. James Park etter sin ankomst, blant annet synes jeg å ha lest at han ville ha mer penger til transfer........
Bare ikke FA bruker like lang tid som sist!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Nov. 2007, 00:29 »
Koffer sko Shearer ta over England  ??? Latterlig.  Folk meina han skal ta seg mindre managerjobber før han tar over Newcastle for di vil ikkje han skal mislykkas men nå skal an ta over England ? l-o-l
Hva er så galt med det da?
Er jo en drøss av managere som begynte sin karriere som landslagsjefer! Også for store nasjoner, så hvorfor kan ikke Shearer når Klinsmann, Vøller, van Basten, Bilic, Beckenbauer, Platini, + mange andre klarer dette?

Og hvorfor i h.......... må Shearer først prøve seg i en mindre klubb i lavere divisjoner? Hva har han å tjene på det? Det blir jo helt håpløst og verdiløst for han å gå til en mindre klubb som Tranmere eller lignende!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Nov. 2007, 00:30 »
Er ikke redd for Big Sam. Han viste seg lojal da han ikke dro fra Bolton da vi forsøkte oss midt i en sesong.
Og jeg tror ikke han forlater oss, dersom det mot formoding ikke skulle være full backing fra Mort og co. Dessuten, som jeg allerede har poengtert, han utelukket å ta over Englandjobben dersom McLaren får fyken nå etter EM-kvalikken, noe han etter alt å dømme får.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Nov. 2007, 01:02 »
Hva er så galt med det da?
Er jo en drøss av managere som begynte sin karriere som landslagsjefer! Også for store nasjoner, så hvorfor kan ikke Shearer når Klinsmann, Vøller, van Basten, Bilic, Beckenbauer, Platini, + mange andre klarer dette?

Og hvorfor i h.......... må Shearer først prøve seg i en mindre klubb i lavere divisjoner? Hva har han å tjene på det? Det blir jo helt håpløst og verdiløst for han å gå til en mindre klubb som Tranmere eller lignende!

Har ikkje sagt det er dumt eg. Men har jo fått med meg det er mange som mener han bør trene mindre klubber før han tar over Newcastle for fallhøyden er for stor osv...