20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
men asså, hvorfor i hælvete kjøper vi alan smith til 80 mill for og putte han på midten? kunne fått en 10x bedre midtbane spiller for den prisen. makan til over rated spiller.

brukte 80 mill på gule kort og stor kjeft.
lt;3 Newcastle <3

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
men asså, hvorfor i hælvete kjøper vi alan smith til 80 mill for og putte han på midten? kunne fått en 10x bedre midtbane spiller for den prisen. makan til over rated spiller.

Enig at Smith som midtbanespiller ikke er all verden, men han sier jo selv han er spiss og der vet vi han er meget god. Jeg mener han bør starte som spiss sammen med Martins i neste kamp. I dagens kamp synes ikke vi skal kritisere en av veldig få spillere som viser innsats. Idag synes jeg Geremi, Zog og Viduka var forferdelig dårlige.
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Værste er at han har klippekort på laget....uansett hvordan formasjon vi spiller så finner BigSam en plass til Smith på laget...

At Smith ble kåret til dagens nufc spiller var horribelt.....Shay Given sprengte skalaen i forhold til sine medspillere i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Forferdelig kamp fra våres side. Ingenting stemte og vi skal faktisk være glad vi slapp såpass billig unna. 0-3 kunne like gjerne vært 0-6, så dårlige var vi. Og selv om Liverpool helt klart er et godt lag og et lag som det slettes ikke er flaut å tape over, men når vi spiller så skrekkelig som vi gjør idag og regelrett gir bort seieren så blir det flaut. Pool er gode, men vi gjorde det jo enkelt for dem. Vi spiller "gå" fotball og vi mangler innsatsen som skla til for å vinne kamper på dette nivået. Slik vi framstår idag kunne vi ha tapt mot alle lag i prem league.

Og det som er skremmende er at dette ikke er et engangs tilfelle i dag, vi har sett nøyaktig det samme i de seneste kampen også. Strengt tatt hele denne sesongen og de par tre siste sesongene.
Vi har et bra lag på papriret, men uten full innsats og mangel på tempo så blir det håpløst. Det går alt, alt for sakte når vi angriper. Liverpool kan jo jogge tilbake og likevel ha null problemer med å forsvare seg mot oss. Det samme så vi mot Mackems. Og lange baller opp mot Martins med store sterke stoppere som Carragher og finnen blir jo håpløst. Og i hvertfall så lenge vi har en mann i angrep mot hele forsvaret til Liverpool. Resten av laget står og ser på og kommer joggende etter. Vi bruker for lang tid og blir hele tida på etterskudd.

Og når vi da i tillegg fortsetter med vårt kjente forsvarspill så sier det seg selv at det må gå til helsike. Vi gir bort mål og store sjanser i fleng, og kun udyktighet fra Torres og en god og heldig Given hindrer et virkelig stygt resultat. 0-3 på hjemmebane må vel riktignok kalles et stygt resultat, men i forhold til måten resultatet kommer på så blir 0-3 pent. Og det sier ikke rent lite.

Og kommentere enkeltspillere blir unødvendig på en dag som dette. Hele laget svikter og da ser jeg ingen poeng i å kritisere den ene eller den andre. Given skal få godkjent og noen til gjør noe bra, men jevnt over var dette helsvart. Big Sam gjør også mye rart. Syns byttene var merkelige og jeg fortår pipingen mot at kreative Emre og N`Zogbia blir tatt av når vi trenger magi fra enkeltspillere for å få til noe i kampen.
Men Big Sam har fortsatt min fulle tillitt og han skal få tid til å bygge opp vår skakk kjørte klubb. Vi må bare ta tiden til hjelp og være tålmodige hvis vi skal ha sjans til å hamle opp med Liverpool og de andre store lagene i framtida. Forhåpentligvis vil vi se framgang og bedring i løpet av kort tid, men før vi er tilbake i toppen vil ta tid og den tiden og tillitten må vi gi Sam og hans menn. Tiden hvor vi bytter managere i støtt og stadig må være over og vi trenger kontinutet i både spillergruppa og på ledersida. For Newvastle er en klubb med potensiale, så det er håp i det hengende snøret, selv om det ser syltynnt ut akkurat nå.

Trøsten på en kveld som dette må være at det i hvertfall ikke kan bli særlig værre. Heretter kan det bare gå en veg!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
jepp jeg klager heller ikke på innsatsen hans jeg abel, han kan ikke noe for at han ikke er god nok på midten. men big sam må jo klare og se det. og når han i tilegg i enkelt kamper har blitt plassert som høyreving kan man begynne og lure. selg ameobi, kjøp en midtbane spiller og bruk kun smith som spiss.
lt;3 Newcastle <3

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
jepp jeg klager heller ikke på innsatsen hans jeg abel, han kan ikke noe for at han ikke er god nok på midten. men big sam må jo klare og se det. og når han i tilegg i enkelt kamper har blitt plassert som høyreving kan man begynne og lure. selg ameobi, kjøp en midtbane spiller og bruk kun smith som spiss.

Helt enig!
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Mulig jeg misforstår, men jeg leser at Zog var en av banens dårligste i dag. Alikevel klager folk på at han blir tatt av fordi han KUNNE ha skapt noe ved å bli værende på banen. Har han hatt en håpløs kamp til da, blir det ikke plutselig bedre. Uten å ha sett kampen støtter jeg da Sam i å ta han ut, HVIS det stemmer at han hadde spilt svakt frem til da.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Vi har vel ikkje så veldi mykje ¨å fare med når det det gjeld å hente spillere. Vi roper om etablerte stjerner, men vi bør vel stikke fingren i jorda snart og innsjå at vi ikkje er blant "toppklubbane" og at toppspiller ikkje kjem til oss fordi dei ønsker å utvikle seg. Dei kjem heller til oss av økonomiske grunner. At Owen kom til oss og ikkje gjekk til Liverpool er økonomisk betinga. Det samme trur eg om Gerimi, innsatsen hans er ikkje i stil med den lønna eg rekna med han har.

Over til kampen. Given er eneste som får godkjent, resten av laget kan starte med elementære ting på "Straffetrening" i morgon som å sende ei pasning til en medspiller og ta i mot ei passning fra medspiller. Og dei kan godt starte med kort avstand. Gerimi såg ut til at han ville spele med Liverpool mange av passningane hans gjekk mot eige mål. resten såg ut til å ha problem med å sjå forskjel på fargane på draktene. Når vi då i tillegg har PL minst kreative spisser på laget so kan det ikkje bli bra. Kan ikkje sjå at Martins er noke betre enn Owen og VIduka ser ut til å ha passert middagshøyden. Det er det største problemet vårt, siste 4-5 kampane har ikkje spissane om det er Martins, Owen Viduka eller andre skapt noke på eige hand. Vårt beste angrepsvåpen dei siste kampane har vore Milner og litt meir av og på Zog. Det viste seg i dag og at vi ikkje evner å gjere noke i angrep på eige hand. Kreativiteten på midten er der, men når ballen skal fram til spissane er der som regel 0 (null) bevegelse eller iniativ. Skift nesten heile laget med unggutane så kan dissa overbetalte stjernene bli ydmyka. Kan ikkje bli dårligare i allefall.

Mykje frustrasjon som måtte ut..........

fredd

• Kaptein
    • Vis profil

Støttes. Skjønner ikke hvorfor vi brukte så mye penger på en spillere med så mange klare mangler og vi har også bra dekning i posisjonene han spiller. Syntes vi heller kunne brukt penger på en høyreving. Eneste han kan bidra med er jobbing og det holder ikke vist du skal spille fast på Newcastles midtbane.

evo82

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Chants of "You don't know what you're doing" and "Allardyce for England" echoed around the ground as our season went from bad to worse.

Skjønner ikke hva Allardyce driver med.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Chants of "You don't know what you're doing" and "Allardyce for England" echoed around the ground as our season went from bad to worse.

Skjønner ikke hva Allardyce driver med.

Vanskelig å ikke være enig med de som sang det hvertfall! Så jeg skriver under på den..

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Mulig jeg misforstår, men jeg leser at Zog var en av banens dårligste i dag. Alikevel klager folk på at han blir tatt av fordi han KUNNE ha skapt noe ved å bli værende på banen. Har han hatt en håpløs kamp til da, blir det ikke plutselig bedre. Uten å ha sett kampen støtter jeg da Sam i å ta han ut, HVIS det stemmer at han hadde spilt svakt frem til da.

N`Zogbia var verken bedre enn dårligere enn resten idag, så hvorfor akkurat han måtte ut vet bare Big Sam. Idag var det hipp som happ hvem vi tok ut, men jeg personlig hadde latt Emre og Zogbia bli på banen pga deres fantastiske individuelle kvaliteter. Jeg hadde heller tatt av Smith eller Butt for Barton og Geremi for Milner, men som sagt så var det hipp som happ idag fordi hele laget spilte ræva.
« Siste redigering: 24. Nov. 2007, 20:49 av Øystein Solbjørg »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil

Værste er at han har klippekort på laget....uansett hvordan formasjon vi spiller så finner BigSam en plass til Smith på laget...

At Smith ble kåret til dagens nufc spiller var horribelt.....Shay Given sprengte skalaen i forhold til sine medspillere i dag.

enig i at smith var rææv i dag som alle de andre i fengselsdrakter. men given??? faen første målet skal han ta!! mener det er keeper tabbe. minner meg om emre for tyrkia mot norge!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Keepertabbe!?!!??!?!?!!?!? Har du drekki maling?

Vet du hva en keepertabbe er? Herregud......

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Muren var dårlig, men det var på ingen måte noen keepertabebe.