20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Vi blir jo så rundspillt at det skulle ikke vært mulig...nå begynner jeg å stille store spørsmålstegn til Big Sam

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Torres burde hatt 5 mål. skulle vært 0-9 spør du meg.

lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle er ikkje bedre enn det dei er. Vi må få opp auga, er ikkje utan grunn vi tapar kampar på heimebane.

Presset i Newcastle er for stort, ein ser tydeleg at dei fleste nye spelarar har ikkje sjangse å takle presset.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
For en forferdelig kamp. Har spissene våre hatt noen avslutninger på mål i det hele tatt? Er vel nesten ingen som har hatt det. Det eneste Reina har hat å gjøre er å skyte et par femmetere. Vi får ikke til noenting. Har nesten blitt vant til det fra Newcastle nå.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tror jeg tar meg en tur ut, jeg. Orker ikke følge med på denne kampen. Føler ikke for å se fotball i det hele tatt idag egentlig.

Ikke overraskende fra den fronten.

Over til kampen, har vært en forferdelig første omgang. Zog og Geremi har vært katastrofale som vingbacker, Viduka virker svært tung på topp. Håper vi tar ut Zog og Viduka, Emre til venstre og Smith på topp.

PS: Forferdelig mur Given satte opp.

Jeg er veldig lei av fotball for øyeblikket, og det at Newcastle spilte dønn kjedelig gjorde ikke saken særlig bedre. Er det ikke lov til å ta seg en tur ut istedet for å se fotball uten å få kritikk? Vel, det var vel egentlig ikke overaskende fra din kant uansett.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle er ikkje bedre enn det dei er. Vi må få opp auga, er ikkje utan grunn vi tapar kampar på heimebane.

Presset i Newcastle er for stort, ein ser tydeleg at dei fleste nye spelarar har ikkje sjangse å takle presset.

Beste kommentaren i denne tråden så langt.

Uansett ser dette helt forferdelig svakt ut. Vi blir rundspilt, Liverpool har skapt nok sjanser til å vinne 12-0 ser det ut til på VG-nett, og selv får vi visst ikke til noe som helst.

Dette er ille. Veldig ille.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror jeg tar meg en tur ut, jeg. Orker ikke følge med på denne kampen. Føler ikke for å se fotball i det hele tatt idag egentlig.

Ikke overraskende fra den fronten.

Over til kampen, har vært en forferdelig første omgang. Zog og Geremi har vært katastrofale som vingbacker, Viduka virker svært tung på topp. Håper vi tar ut Zog og Viduka, Emre til venstre og Smith på topp.

PS: Forferdelig mur Given satte opp.

Jeg er veldig lei av fotball for øyeblikket, og det at Newcastle spilte dønn kjedelig gjorde ikke saken særlig bedre. Er det ikke lov til å ta seg en tur ut istedet for å se fotball uten å få kritikk? Vel, det var vel egentlig ikke overaskende fra din kant uansett.

Når man ikke gidder å se andre omgang fordi laget ligger under og spiller dårlig synes jeg dette minner om en medgangssupporter. Tror kanskje ikke Newcastle er laget for deg, hva med Arsenal?
an sparker ikke Bobby Robson??

BallaJazz

• Gjest
Man kan jo si at det begynne å nærme seg krise nå..detta er skremmende dårlig spill.Hadde vi kunne sett noe bedring i spillet så hadde det vært noe annet men det er den samma leksa i kamp etter kamp

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Du er virkelig en patetisk type, Abel. Burde bli belønnet med et gult kort på forumet for det utsagnet.

Jeg gadd ikke se andre omgang fordi jeg ikke orket mer fotball på det øyeblikket. Noen ganger går jeg helt lei av fotball, er ikke det lov?

Skulle vært aldersgrense 10 år minst på dette forumet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Skjønner ikke hva som er problemet ditt Abel. Det virker som om du er ute etter Olav uansett hva han sier, og da er ikke forumet den riktige arenaen!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Nei, du får heller spore meg opp og gi meg juling, Abel.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Akkurat nå er jeg så forbanna skuffet over å se mitt kjære NUFC lag gå fullstendig opp i liminga og som bare slår langt at det ikke gjør meg noe om dette får konskvenser for Sam Allardyce!  >:(

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
dette må jo få konsekvenser. fansen har tydelig begynt og mislike allardyce stort allerde. fansen stod og slengte dritt til han, og bytte ut emre taler vel for seg. må vel kanskje gå under kategorien, tidenes dårligste bytte.
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Samme om vi sparker Sam eller lar han fortsette. Størst sannsynlighet for at vi får en mye dårligere manager om vi sparker han. Er det en managerpost som er verre enn det å styre England, så er det å styre Newcastle.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Flaut er ordet som beskriver det vi har vært vitne til idag. At vi skulle tape mot Liverpool, og at de kanskje skulle spille bedre fotball enn oss hadde jeg vel egentlig forventet, men det jeg ikke hadde forventet og det som jeg er særs skuffet over er følgende:

- Vi setter inn PRESSET på Liverpool altfor lavt. Dette så vi tendenser til allerede tidlig i kampen. Liverpool får stå i midtsirkelen å trille ball, mens våre spillere er langt unna. Er det akseptabelt å opptre slik på hjemmebane? Nei.

- FARTEN i laget er tilnærmet fraværende. Newcastle som i lange tider nettopp har vært kjent for å ha mange spillere med stor fart har nå blitt det tregeste laget, og da spesielt symbolisert ved Geremi som må være den slappeste fyren som har akslet den sort/hvite trøyen.

- KOMMUNIKASJONEN mellom spillerne er ikke-eksisterende til tider - ikke bare i backrekken, men også fremme ser det ut som. Viduka og Martins går opp på samme dueller. Martins går opp i luftdueller, mens Vidkua tar nedfallsfrukten. Det skal være omvendt for faen.

- ANGREPSSPILLET var det ikke lett å spore. Hadde vi EN eneste corner? Hadde vi EN eneste målsjanse bortsett fra Smith sitt skudd og et par halvsjanser hvor spissene var offside?

- Det ser ut til å eksisetere en beslutningsvegring i hele laget. Når en spiller har ballen på midtbanen så han ikke hva han skal gjøre og det blir med paniske langpasninger eller støttepasninger.

- Byttene til Big Sam er til å le av. Emre og Zog var ikke noe særlig idag, men var Geremi noe bedre da? Hva den fyren egentlig bidrar med er ikke godt å si. Eneste han gjør er å ta noen innkast, slå noen støttepasninger her og der.

Det verste er at Liverpool kunne vunnet 6-0 i denne kampen.

Newcastle og SJP, en gang et fort. ALLE lag fryktet å komme hit. Keegan, Robson, kom tilbake. HELVETE. Nå er alt lagt i ruiner av defensiv og feig fotball. Feige bytter. feil innstillig. Faen dette er bittert.

Og en ting til: HVA i steike faen er vitsen å kåre en banens beste i en slik kamp som denne? Hadde det ikke vært bedre om de bare gav faen? Alan Smith gjorde på ingen måte en dårlig kamp, han var en av våre bedre. Men i en slk kamp som denne burde man heller la være å kåre slikt.

Og Big Sam blir ikke lenge i denne jobben om det ikke forandrer seg snart. Det er ikke den lille filleklubben Bolton han leder nå. I Newcastle tolereres ikke meningsløse langpasninger, feig innstilling tolereres ikke. feige bytter tolerees ikke. Og ikke minst: ELENDIG OG INTETSIGENDE FOTBALL aksepteres ikke, og da spesielt ikke på hjemmebane. Spillerne er ikke motiverte, og hvem sitt ansvar er det??

Dette var mine ord, rett etter kampen. Vi spiller ikke fotball. Det er det verste av alt.