20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Begynner å bli deprimerende at vi aldri kommer oss i kampen om CL lenger overhodet.

Litt kjedelig. Vi har ikke stort å spille for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Deprimerende og ikkje få sett kampen o!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
* 35 minutter passeres og Newcastle har ikke skapt en eneste målsjanse.

38     Smith kommer til skudd like utenfor 16-meteren og skyter like utenfor Liverpool-målet. Farlig!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sei meg. Er det noken som veit om dei overhode trena i lag, det ser ut til å mangle alt av samhandling og kommunikasjon. Kunn enkelt spillere som trur dei er betre enn resten av laget.

BallaJazz

• Gjest
Vi skaper ikke en dritt jo!!.Det er bullshit!.Igjen så er det ingen plan over the offansive spillet så langt.Det er helt mangel på plan over spillet.Vi må få inn på Milner!!.Se HER:

35 minutter passeres og Newcastle har ikke skapt en eneste målsjanse*

???

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Tror jeg tar meg en tur ut, jeg. Orker ikke følge med på denne kampen. Føler ikke for å se fotball i det hele tatt idag egentlig.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
vel skal ikke kritisere big sam for mye men jeg tror jeg aldri har sett et engelsk lag spille 3-5-2 på flere år nå. Noen med bedre hukomelse som kan korrigere meg eller?

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Tror jeg tar meg en tur ut, jeg. Orker ikke følge med på denne kampen. Føler ikke for å se fotball i det hele tatt idag egentlig.

Ja har en stygg følese at dette ender 2-0 til pool. Vi spiller ikke bra i dag

BallaJazz

• Gjest
Begynner å bli lenge siden vi har spillt bra nå...

magnus

• Supersub
    • Vis profil
FYTTE HELVETE VI VAR HELDIG DER!!!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
vel skal ikke kritisere big sam for mye men jeg tror jeg aldri har sett et engelsk lag spille 3-5-2 på flere år nå. Noen med bedre hukomelse som kan korrigere meg eller?

Er vel ikkje big sam sin feil at spillerne ikkje klare å ta i mot ballen eller gi den fra seg til medspiller. Dei har no like mange feilpassninger og dårlige mottak som et middels 6. divisjons lag..  Det kan ikkje big sam få skulda for.... ???

BallaJazz

• Gjest
Jaja.Da var første omgang ferdig.Vi spiller helt for jævlig dårlig.Detta vill nok fortsette i 2 omgang også.Nok et tap i dag også!.Dem er helt uduglige!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Fy fan i helvette kor tafatt. Unnskyld språkbruket men dette er LABERT.  NULL PRESS, NULL aggresivitet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

magnus

• Supersub
    • Vis profil

Er vel ikkje big sam sin feil at spillerne ikkje klare å ta i mot ballen eller gi den fra seg til medspiller. Dei har no like mange feilpassninger og dårlige mottak som et middels 6. divisjons lag..  Det kan ikkje big sam få skulda for.... ???
enig med deg der, svennis feks hater feilpassninger som pesten. Hadde vi ansatt han hadde han død av hjærteattak etter to tre kamper med feilpassning united.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Ikke overraskende fra den fronten.

Over til kampen, har vært en forferdelig første omgang. Zog og Geremi har vært katastrofale som vingbacker, Viduka virker svært tung på topp. Håper vi tar ut Zog og Viduka, Emre til venstre og Smith på topp.

PS: Forferdelig mur Given satte opp.
an sparker ikke Bobby Robson??