20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi er SÅ dårlige!!

Den frisparket var bra, men som de sier på Canal Pluss, muren er jo latterlig!!!!

Synd å si det, men vi spiller like ræva nå som vi gjorde under Souness og Roeder.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Er så forbanna lei at allardyce skal sitte med den jævla øreproppen sin oppå tribunen og tro han er kul. Hvis det er så jævli bra og sitte der hvorfor gjør ikke mourinho, ferguson , wenger osv det. KOM deg til hælvete ned på sidelinja og bruk kjeften
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Given har også vore dårleg, eg meiner at han burde posisjonert seg heilt annerleis på skuddet til Gerrard, skulle stått på streken! Dårleg mur han satte opp også.

Ellers så har Geremi og N'Zogbia vore heilt forferdeleg ræva dårleg.  Einaste som skal få godkjent hos meg er Beye.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Dette er utrolig flaut. Hvor er presset? Hvor er intensiteten? Hvor er agressiviteten? Hvor er kommunikasjonen mellom spillerne? Hvor er angrepsspillet? Fy FAEN. Jeg forventer en tordentale av Big Sam i pausen, for dette er ikke akseptabelt. Geremi må UT, Milner må INN.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Er så forbanna lei at allardyce skal sitte med den jævla øreproppen sin oppå tribunen og tro han er kul. Hvis det er så jævli bra og sitte der hvorfor gjør ikke mourinho, ferguson , wenger osv det. KOM deg til hælvete ned på sidelinja og bruk kjeften

Det beste var pompey kampen når han gikk ned til sidelinja i første omgang. Tror ikke fansen han gikk forbi var spesielt happy da nei.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Ja ja.. ny omgang, nye sjanser... vi har ikkje tapt enda.... ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Given har også vore dårleg, eg meiner at han burde posisjonert seg heilt annerleis på skuddet til Gerrard, skulle stått på streken! Dårleg mur han satte opp også.

Ellers så har Geremi og N'Zogbia vore heilt forferdeleg ræva dårleg.  Einaste som skal få godkjent hos meg er Beye.

Beye har vært god, men jeg er også positiv til det Enrique har gjort, desverre så ødelegger Zoggy for han gang på gang!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
0-2 hahah vi rykker ned
lt;3 Newcastle <3

magnus

• Supersub
    • Vis profil
jøss de kommer til å skore så mange mål de vil nå. Det lukter nedrykk av laget vårt nå.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
allardyce kjører på med samme lag samme taktikk. sier litt om hjernekapasiteten hans
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Må faen bestemma seg for ein formasjon og ikkje leka seg med forkskjellige formasjoner.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
HAHAHAHAHA FY FAEN HVA ER DET HAN GJØR HAN TAR UT EMRE HAEHAEHAEHAEHAEHAEHAEAEHEAHAHE STOR PIPEKONSERT
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Flaut å seie det, men vi framstår som eit dårligare lag enn SUnderland.  LATTERLEG å ta ut for beste spelar, herregud.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Big Sam: ta hatten å gå mens du ennå har et snev av verdighet igjen.

GI OSS SIR ALAN SOM MANAGER !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Haha something never change
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]