20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg går med et sterkt ønske om at Liverpool skal bli påført årets første tap idag. Jeg ser at vi er "ribbet til skinnet" hva forsvarsspillere gjelder, men en backrekke med Geremi, Beye, Rozehnal og Enrique er ikke fullgærnt det. Jeg ønsker meg en kamp hvor forsvaret vårt spiller en nærmest feilfri kamp, iallfall så nærme feilfri som det går an å komme i Newcastles tilfelle, i tillegg håper jeg at Baron tar skikkelig tak og dominerer midtbanen og viser hva som egentlig bor i ham. Legg også til en N'Zogbia i form og litt kløkt fra Viduka og Martins på topp og jeg tror vi kan by Liverpool på kamp idag!

BallaJazz

• Gjest
Uff.Denna kampen ser jeg ikke fram til..må inrømme og si at jeg er veldig pessemistisk!.Tror vi går på en solid smell her men såklart  håper jeg jo at vi greier å få med poeng men jeg har store tvil på at vi vill greie det.Håper virkelig jeg tar feil her men det vill kun tiden vise!.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Lag

Given
     Beye Roz Enrique
Geremi                 Zog
     Smith Butt Emre
        Viduka Martins
Benken: Barton, Carr, Milner Harper, Edgar

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
noe du håper på`, eller er det bekreftet lagoppstilling?
lt;3 Newcastle <3

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Kan bekrefte den lagoppstillingen ovenfor ja 8)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Kan bekrefte den ovenfor ja 8)

Hvordan? Hvor er denne oppgitt?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
i såfall, hva i hælvete gjør smith på høyre? når milner sitter på benken. tror jeg aldri blir fornøyd med et laguttak big sam gjør. dritt lei å se smith på midten. OG i hvertfall på HØYRE.
lt;3 Newcastle <3

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Tipper Smith spiller indreløper sammen med Emre og så er Geremi og Zog offensivebacker. Eller så kan det være vi spiller vanlig 4-4-2 med Smith på høyre og N'Zogbia på venstre og Geremi ned som høyreback.

Liverpool: Reina, Finnan, Arbeloa, Carragher, Hyypia, Gerrard, Kewell, Sissoko, Lucas, Kuyt, Torres. Subs: Itandje, Riise, Crouch, Babel, Mascherano

Crough spiller hvertfall ikke. Tror det e rgreit mtp luftstyrken i forsvaret vårt.
« Siste redigering: 24. Nov. 2007, 13:19 av fredd »

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Kan bekrefte den ovenfor ja 8)

Hvordan? Hvor er denne oppgitt?

sa eg kunne bekrefte lagoppstillingen...ikke formasjonen...de 11 spillerne som er nevnt skal spille....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
pissnervøs nå, hele uka avhenger av denne kampen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Milner har jo vært kanskje vår beste de siste par kampene. Det er synd er dumpa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Barton mot Butt og Milner mot Smith, så hadde dette vært en svært god lagoppstilling.

BallaJazz

• Gjest
FAEN!!!.Jeg visste at vi kommer til å tape denna kampen her også >:(

magnus

• Supersub
    • Vis profil
som halvt norsk halvt engelsk OG newcastle supporter ser det ganske mørkt ut denne uka ja  :-\

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
jævla dritt asså... hvordan er det mulig å score sånne mål gang på gang