20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sam hoertes ganske bekymret ut paa radioen i dag tidlig da jeg kjoerte til jobb. Virket ikke som om han hadde noen god plan for forsvaret og han nevnte flere ganger at det var uheldig aa miste de spillerne naa rett foer laget gaar inn i en toeff periode med Liverpool og Arsenal paa besoek.

Synes BigSam driver med den survinga hans hele tiden jeg, dessuten virker han ofte defensiv i hodet! Det et at Owen ble skadet, betyr faktisk at vi får inn en bedre spiller, så det er positivt(ikke skaden til Owen, men at Oba er god)....Taylor blir nok det største savnet....Og i den formen Owen er i nå, tror jeg faktisk Ameobi kan gå inn å gjøre en vel så god jobb, skal ikke så mye til heller da..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor blir det største savnet? Han har jo knapt spilt i år... FAYE blir det største savnet, spør du meg...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er uten tvil uheldig å ha så mange spillere ute (til tross for at det bare er en brøkdel av det Roeder greide å trylle frem) når vi går desember måned i møte, med åtte kamper på fire uker. Og jeg kan forstå at han er litt bekymret for at han ikke har fått forsvaret til å fungere tilstrekkelig når topp 4-lagene begynner å banke på døren.

Taylor blir et savn, med sin entusiasme, som alltid smitter over på lagkameratene. Faye blir et savn, da han har vært det eneste i nærheten av en solid klippe der bak. Cacapa blir også et savn. Hans rutine er uvurderlig, og han begynte sesongen meget bra før fadesen mot Portsmouth. Owen blir, til tross for hva mange mener, et stort savn. Ingen er bedre enn Owen til å dytte ballen over målstreken. Selv om han ikke har gjort det så ofte i år, har han heller ikke kommet spesielt ofte i klar scoringsposisjon. Vi har flere meget gode spillere på skadelisten, og de blir alle et savn. På sin måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Er det klart at både Cacapa og taylor ikke spiller? Trodde det var en sjanse for at begge ble klare. Uansett vil jo ikke disse være i toppform, men kan vel gjøre en bra jobb...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Er det klart at både Cacapa og taylor ikke spiller? Trodde det var en sjanse for at begge ble klare. Uansett vil jo ikke disse være i toppform, men kan vel gjøre en bra jobb...

De spiller ikke, nei...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg oppfattet også Edgar som mye tryggere med ballen og generelt hadde han en større trygghet over seg enn det Hunty hadde når han spilte. Edgar gjorde vel aldri noen store feil heller mens han spilte.

Nå er det mulig jeg tuller her, men inntrykket jeg sitter med er at Huntington er hakket mer komplett. Jeg har heller ikke sett mange kamper, men er det ikke sånn at Huntington også spilte mange flere kamper for oss i fjor enn det Edgar gjorde.(Vanskeligere å prestere godt over tid, og Huntington spilte delvis out of position!) Synes begge kom ganske godt fra det med tanke på at de ble kastet ut til ulvene med praktisk talt null erfaring fra PL. Uansett, jeg står fortsatt på påstanden om at ingen av de noensinne kommer til å bli top notch.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sjansen har teoretisk sett vært tilstede, men den har ikke vært spesielt stor. Sjansen for at Cacapa og Taylor skulle bli klar var vel rundt 1-2 %, hvis vi legger godviljen til. Mer realistisk er det kanskje å si promille...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Er egentlig greit at Owen er blitt skada, tror Martins er ivrig på å vise at han fortjener en plass i første 11'ern. Martins scoret jo i 2-1 seiren i fjor.

Men tipper en relativt jevn kamp på lørdag, hvis jeg skal tippe et resultat må det bli 3-2 til Newcastle. Martins 2 mål og Cacapa 1 mål. Vi har jo alltid spillt jevnt mot  liverpool, selv om det skal sies at vi hadde ekstremt flaks i fjor med tanke på 2-1 seieren. Bellemy hadde vel 3 skudd i stolpen

Det er vel ikke lenge til vi får se Duff på benken heller, han er jo en kjempe spiller hvis han er skadefri.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Roblee, Cacapa spiller ikke.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett skadeliste før kampen i morgen :
Owen
Babayaro
Faye
Cacapa
Ramage
Carr
Duff

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Taylor skal vel kanskje testes før kampen? Er det derfor han ikke er på listen din Radar?
« Siste redigering: 23. Nov. 2007, 20:00 av fredd »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Taylor blir det største savnet? Han har jo knapt spilt i år... FAYE blir det største savnet, spør du meg...

BigSam sa at landslagspausen var en katastrofe siden både Taylor og Owen ble skadet....Og da sa jeg at, av de to er Taylor det største savnet...Hvis vi tar med alle skadene så er nok Faye det største savnet av dem alle ja...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aner ikke hvorfor han ikke er på listen. Dette er den ofisielle skadelisten til NUFC pr. i dag tidlig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Linken viser skadesituasjonen pr Fredag 23.Nov. Ser ut som Taylor er Very Doubtful, men at Faye er nærmere fitness.

Aner ikke hvor godt informert denne siden er

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Tror de pelier å være gode på langtidskader, men ikke har like god kontroll om f.eks. en spiller blir klar til kamp. Det er vel også forstålig siden de nok ikke har samme informasjon som klubbene om spillerne greier å li klare til kamp.