20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drømmelaget når januarvinduet stenger!  (Lest 29079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Drømmelaget når januarvinduet stenger!
« Svar #90 på: 07. Des. 2007, 13:02 »
Ser enkelte ønsker Gilberto her inne. Mot oss synes jeg han var veldig svak, Butt var han totalt overlegen. Han har også mistet plassen til Flamini og jeg føler meg sikker på at han er på vei nedover.

Synes ikke vi skal kjøpe ny spiss med mindre Owen skulle forsvinne. Smith har storspilt som spiss, og Martins og Owen vet vi alle hva kan. I tillegg har vi en Viduka.

Ben Haim for 1mp synes jeg virker som en god signering, da jeg synes Rozenhal har vært meget svak. Ben Haim kan også spille høyreback hvis Beye skulle være skadet.

Woodgate hadde vært helt konge, men spørs om han vil til oss.
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Des. 2007, 13:07 »
Skjønner din bekymring ang. Gilberto, men anser han fortsatt for et glimrende kjøp likevel..Er jo ikke utenklig at prestasjonen var preget av for lite matchtrening..?

Når det gjelder spisser er jeg helt enig, vi kan ikke kjøpe før vi har solgt..

Med mindre vi får en stjernestopper a la Woody, så synes jeg at vi skal holde oss til de 4 vi har per dags dato...Ben Haim vil ikke forsterke oss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Des. 2007, 15:22 »
Ben Haim vil helt klart styrke troppen når Faye og Beye er vekke i januar/februar.

Viduka - ofte skadet
Owen - Skadet hele tiden
Martins - forsvinner til Afrika en god stund
Smith - Har ikke scoret i PL på -TO- år
Ameobi - Vel...vet ikke hvorfor jeg nevner ham egentlig...
Carroll - ute på lån
Baheng - Overgang ikke offentliggjort av klubben enda, og om han er god nok er en annen ting

At vi folk mener vi ikke trenger forsterkning på topp er for meg en gåte.
Crouch eller Anelka hadde vært perfekt, og ja, jeg mener seriøst at Crouch er bedre enn Smith og Viduka.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Des. 2007, 15:34 »
Ben Haim vil helt klart styrke troppen når Faye og Beye er vekke i januar/februar.

Viduka - ofte skadet
Owen - Skadet hele tiden
Martins - forsvinner til Afrika en god stund
Smith - Har ikke scoret i PL på -TO- år
Ameobi - Vel...vet ikke hvorfor jeg nevner ham egentlig...
Carroll - ute på lån
Baheng - Overgang ikke offentliggjort av klubben enda, og om han er god nok er en annen ting

At vi folk mener vi ikke trenger forsterkning på topp er for meg en gåte.
Crouch eller Anelka hadde vært perfekt, og ja, jeg mener seriøst at Crouch er bedre enn Smith og Viduka.
Hva angår Smith, så var vel han ute i ihvertfall ett år med benbrudd. Deretter har han vært vel reserve på den defensive midtbaneposisjonen i Man Utd. Eller var det omvendt? Uansett, det er sjelden at defensive midtbanespillere er toppscorere. Roy Keane scoret et par ganger, men scoret ikke akkurat så veldig ofte han heller. Dessuten har Alan Smith aldri vært noen storscorer. Likefullt har vi en meget god angrepsspiller på våre hender.

Både Anelka og Crouch blir altfor, altfor dyre. Så dyre at det overhodet ikke er verdt det. Gode er de, men faen ikke noe verdensklasse.

Hva angår Carroll, er ikke han på lån til januar da, bare? Innbiller meg at vi bare har lånt ut spillere til januar.
Baheng er vel sannsynligvis kjøpt inn for fremtiden, og da er det kanskje ikke så veldig rart at klubben ikke har bekreftet noe som helst ennå heller. Reservelagsspillere får vel neppe så altfor stor oppmerksomhet?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Des. 2007, 18:36 »
Smith er en god angrepsspiller, men vi trenger en spiss til som faktisk scorer mål. Vi kan ikke regne med at Owen og Viduka skal være skadefrie store deler av sesongen, og når vi vet at Martins blir vekke i afrikamesterskapet, så er det bare Smith igjen, og han scorer jo aldri. På 247 kamper i PL, har han scoret 45 mål, eller 1 mål pr. 5.5 kamp. Det finnes ingen logisk forklaring i hele verden som skulle tilsi at dette kommer til å endre seg.

Jeg trodde Carroll var ute på lån hele sesongen pga noen nye låneregler i england, men kan ta feil der. Han har jo ikke akkurat overbevist i CCC, så vi kan liksom ikke stole på at han skal levere varene heller.

£8m-12m for en spiller av Crouch og Anelka sitt talent er ikke mye nå til dags, spesielt når vi tenker på all den PL erfaringen de har, og når vi (eller Ashley strengt tatt) har pengene, hvorfor ikke? De ville garantert styrket laget.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 08. Des. 2007, 00:24 »
Smith har 1 mål på sine siste 50 obligatoriske kamper og 2 mål på sine 75 siste kamper.....ikke spesielt imponerende, men han har aldri vært den typsiske goalgetter og når han da i tillegg har spilt mye midtbane hjelper ikke det akkurat på....men uansett for dårlig! Fortsetter han som spiss ut sesongen tipper jeg han ender på rundt 6-7 mål, og da skal vi være rimelig fornyde....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Des. 2007, 00:34 »
Smith har aldri vært noen stor målscorer. Han scoret sånn halvveis bra i Leeds, men det var den gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #97 på: 08. Des. 2007, 02:02 »
                     Given

Beye        Tayls         Faye       Enrique
                     Makoun
           Barton             Emre
Martins                               Zog(kom ikke på noen)
                  Owen i form

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 08. Des. 2007, 02:35 »
Given
Beye Taylor Capaca/Roz Enrique
Milner Barton Emre N Zog
Martins Owen/Smith/Crouch

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 08. Des. 2007, 11:04 »
Hvorfor har du ikke med Faye, Benson? Syntes han har vært vår beste stopper så langt og burde helt klart være på alle drømmelag. Har blitt posetivt overasket over han. For den prisen Allardyce betalte virker det som veldig bra kjøp.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 08. Des. 2007, 12:28 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 08. Des. 2007, 13:18 »
Hvorfor har du ikke med Faye, Benson? Syntes han har vært vår beste stopper så langt og burde helt klart være på alle drømmelag. Har blitt posetivt overasket over han. For den prisen Allardyce betalte virker det som veldig bra kjøp.

Har ikkje fått sett han spela så mykje.. Hadde nok sannsynligvis tatt stopperplassen sammens med Taylor om det stemmer.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 08. Des. 2007, 13:21 »
Faye har vært enorm i år. Vårt beste kjøp i sommer mener nå jeg!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 08. Des. 2007, 23:01 »
Januar:

Ut: Ameobi,Carr og Michael Owen!

Inn: Wes Brown, Edmilson,Arshavin,Odonkor!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #104 på: 08. Des. 2007, 23:19 »
Vi skal da faen med ikke ha inn en Bramble light :o Hold deg vekke Brown. Da vil jeg faktisk heller ha Haim
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.