20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drømmelaget når januarvinduet stenger!  (Lest 28907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Drømmelaget når januarvinduet stenger!
« Svar #120 på: 14. Des. 2007, 00:11 »
Cannavaro/Gattuso er ikke umulig det. Hvem hadde trodd at Owen skulle få til Newcastle? Ingen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 14. Des. 2007, 02:10 »
Kan ikkje sammenligne Owen med det 2 der. Owen var stallfyll Real Madrid og ingen andre klubber var i nerheten av og by den summen Newcastle gav. Hadde nok havna i Pool om det hadde bydd i nærheten av det me gjorde.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 14. Des. 2007, 20:34 »
Ingen av oss er vel så sprø at vi ikke dagdrømmer om fantastiske fotballspillere som Cannavaro og Gattuso?
Selv om det er urealistisk, så er det da lov å drømme. Og ingen hadde vel noensinne trodd at Michael Owen kunne bli Newcastle-spiller. Og for den del, hvem hadde trodd at Alan Shearer skulle bli Newcastle-spiller, en spiller som kunne velge og vrake i eksklusive tilbud. Både utenlands og i England.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 15. Des. 2007, 07:52 »
Ingen av oss er vel så sprø at vi ikke dagdrømmer om fantastiske fotballspillere som Cannavaro og Gattuso?
Selv om det er urealistisk, så er det da lov å drømme. Og ingen hadde vel noensinne trodd at Michael Owen kunne bli Newcastle-spiller. Og for den del, hvem hadde trodd at Alan Shearer skulle bli Newcastle-spiller, en spiller som kunne velge og vrake i eksklusive tilbud. Både utenlands og i England.

Eg er ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #124 på: 26. Des. 2007, 00:18 »
given
beye-brown-faye-zog
arshavin-barton-emre-milner
smith\vid-martins
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 31. Des. 2007, 14:55 »
Beye/Geremi -     Brown -                  Taylor - Enrique/Nzogbia

Maduro eller Diarra

Milner/Odonkor -                                  Emre       Duff/Milner

Zigic/Viduka- Martins/Owen

Vil altså ha hele 4 kjøp. Brown inn sentralt bak vil bety mye for oss. Butt og Smith vil også etter all sannsynlighet få han hit. Jeg ser på dette som kanskje den viktigste signingen vi gjør i januar. Ryktene sier at han vil koste rundt 2 mill, men vi må nok regne med en høy lønn. Allikevel, vi trenger PL-erfaring og allsidighet i våre bakre rekker.
Så er vi over på anker-rollen. Diarra er fortsatt lovende og har stort potensial. Men går også for å være en eksentrisk personlighet og jeg får litt bismak med tanke på at NUFC har nok av typen fra før. Maduro (ajax) er free agent til sommeren og skal vi ha han vil vi etter all sannsynlighet kjempe med City om hans signatur. Det er snakk om en glitrende spiller som har alt vi trenger. Dette hadde vært et fantastisk kjøp og jeg tror ikke han hadde blitt altfor dyr.Vi kan garantere han plass, i City vil han kjempe med Elano...
David Odonkor viste store ting for Tyskland under VM, ble så så solgt til Real Betis som erstatter for Joaquin. Ikke barnemat for unggutten å takle altså og han har også strevet litt med skader. Jeg synes han er såpass spennende at jeg er villig til å ta sjansen og får vi han for under 4 mill så hadde det vært fantastisk. Milner trenger konkurranse! Zigic er ute i kulden under Koeman og kan fort vise seg å passe perfekt i PL. Kåret til Serbias beste spiller i flere år og bør nå være tilgjengelig for oss. Forøvrig. skulle det dukke opp et stort bud på Owen i januar så selg forbannelsen! 8)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 01. Jan. 2008, 12:23 »
Maduro (ajax) er free agent til sommeren og skal vi ha han vil vi etter all sannsynlighet kjempe med City om hans signatur. Det er snakk om en glitrende spiller som har alt vi trenger. Dette hadde vært et fantastisk kjøp og jeg tror ikke han hadde blitt altfor dyr.Vi kan garantere han plass, i City vil han kjempe med Elano...

Ikke at jeg har sett han, men hvorfor skal en deffensiv midt (som du sette han opp som) konkurere med en så offensiv spiller som Elano? Eller er han egentlig en offensiv midt?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 01. Jan. 2008, 13:28 »
Maduro (ajax) er free agent til sommeren og skal vi ha han vil vi etter all sannsynlighet kjempe med City om hans signatur. Det er snakk om en glitrende spiller som har alt vi trenger. Dette hadde vært et fantastisk kjøp og jeg tror ikke han hadde blitt altfor dyr.Vi kan garantere han plass, i City vil han kjempe med Elano...

Ikke at jeg har sett han, men hvorfor skal en deffensiv midt (som du sette han opp som) konkurere med en så offensiv spiller som Elano? Eller er han egentlig en offensiv midt?
ok, my bad. Elano er nok å regne som en offensiv playmaker først og fremst. Har bare hatt inntrykk av at han har vært en ballvinner hos City. Satt bare og slang ut noen tanker på løpende bånd så du får ta hensyn til det. Men Maduro hadde jo vært kanon eller?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 01. Jan. 2008, 13:50 »
Har ikke sett så mye fra Nederland i år, men unge Ajax-talenter er alltid spennende.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #129 på: 01. Jan. 2008, 18:46 »
 ----------------Given#1---------------
Beye#21-----Feye#25-----Edgar#30-----N`Zogbia#14

-----------------------Albelda#8---------------------------
Milner#16-----------------------------------------Duff#11
---------------------Gudjohnsen#32----------------------
----------Owen#10------------------Soldado#9----------

Forklaring:  #1vet dere skvatt når dere så Edgar. men dette er en undervurdert midtstopper, som er mye bedre en Roz! for dere som så mye på PL i fjor vil forstå dette, til tross for at han bare spilte 2 kamper. han imponerte meg spesielt i United kampen, hvor han også viste at han kunne skyte.
#2 Albelda: han har fått beskjed om å finne seg ny klubb, og håper at Newcastle plukker opp han. han er en kvalitets spiller, som er god teknisk og fysisk.
#3: Vingene: Milner har fart og veldig god teknik, og kommer til gode innlegg! Duff er undervurdert og er den beste vingen i stallen!
#4: Spisser: Owen blir, og kommer i god form etter hvert. Atletico kjøper Martins, og vi kjøper Soldado fra Real Madrid, som for nr. 9.

TRO MEG, DETTE VILLE FUNKET BRA!
Newcastle United We Stand

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 01. Jan. 2008, 19:06 »
Jeg er enig i veldig mye, og kan vel kanskje skjønne Edgar vs Roz, men Edgar vs Tayl eller Cacapa for den saks skyld blir det værre med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #131 på: 01. Jan. 2008, 22:03 »
Okey. Hargreaves glemte jeg. Hva skal Sir Alex med enda en fyr da?
Hargreaves, Carrick og Anderson, og så skal han ha enda en tulling?

Scholes?
Newcastle United We Stand

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 01. Jan. 2008, 23:49 »
Irriterer meg grenseløst at Spurs er linka til spennende spillere som eksempelvis Garay. Hvorfor er ikke vi på banen der?  Håper vi får inn no skikkelig kvalitet, men jeg er forberedt på en skuffende januar måned.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 02. Jan. 2008, 00:47 »
Vi er no linka til en drøss av spennende talenter vi også. Kan jo ikke bli linka til alt som kan krype og gå ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 02. Jan. 2008, 18:53 »
Okey. Hargreaves glemte jeg. Hva skal Sir Alex med enda en fyr da?
Hargreaves, Carrick og Anderson, og så skal han ha enda en tulling?

Scholes?
Du vet at Scholes og Carrik/Hargreaves ikke er de samme spillertypene, ikke sant? Du vet forskjellen på Nicky Butt og Damien Duff, right?
Scholes er PLs beste Attacking Midfielder noensinne, men han er vel nødig den som skal forsvare eget mål ved å takle i hoftehøyde, er han vel?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon