20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Joda, men jeg sa at han var en dårlig AVSLUTTER, sa jeg ikke? Les før du kommenterer.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
For et fyrverkeri av en kamp! Må dessverre si at Owen er blitt en håpløs avslutter.

Nok en idiotisk kommentar.

Idiotisk kommentar? Så du vil si at Owen utnytter sjansene sine bra kanskje?

Enig med mange her i at Owen kan selges. Han er oppskrytt og overvurdert til tusen.

Gå og legg deg, du er den første til å hylle Owen når han scorer i neste kamp. Nå må du slutte med dette forbanna tullet etter hver forbanna kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg hyller ikke Owen om han scorer i neste kamp nei. Jeg hyller Martins når han scorer i neste kamp. Jeg roper JAAAA det var faen meg på tide, om Owen scorer i neste kamp.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Emre dårlig?? SYns han tok seg opp veldig og kom best ut det av våre midtbanespillere! Smith kjempe forøvrig veldig bra! Hvis ikke Martins starter neste kamp så er det no riv ruskende galt i Newcastle systemet! Martins er en spiller som ligger mer i rommet mellom angrepet og midtbanen, dette gjør av vi får spissene mye mer inn i spillet, samt at han har et hesteskudd og skaper sjanser selv! Eneste minuset er at han bommer på endel sjanser, men det har jo faen meg Owen gjort å. Martins i 11'ern neste kamp

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Gå og legg deg, du er den første til å hylle Owen når han scorer i neste kamp. Nå må du slutte med dette forbanna tullet etter hver forbanna kamp.

Og hvorfor så hissig? Og hva mener du med dette forbanna tullet etter hver forbanna kamp?

Hva slags forbanna tull?

Neivel, han hadde visst ingen bedre forklaring å komme med.
« Siste redigering: 10. Nov. 2007, 15:52 av geordie-olav »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
DET SOM IRRITERER MEG ER AT EN LAT, FEIT VIDUKA FÅR SPILLE 90 MIN. HAR JO TEMPO SOM BARE HØRER HJEMME I OLD BOYS.

SYNDES FAEN MEG SYND PÅ MARTINS. BIG SAM SKULLE IKKE HATT LOV TIL Å SETTE OPP EN START ELLEVER. HÆLVETE.

SE PÅ DE LAGA VI HAR MØTT DA FOR FAEN. BARE DRITT LAG. PORTSMOUTH ER DET BESTE LAGET VI HAR MØTT, OG DER TAPTE VI 1-4 HJEMME.

BLIR NOK EN GOD SESONG TIL PÅ NEDRE HALVDEL.
lt;3 Newcastle <3

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Faye er klart best i forsvaret. Rozenhal gjer ein del feil. Feil som gir sjansa til Sunderland.

Det var vel den dårlige pasningen til Faye som gjorde at Rozehnal måtte ut på løpetur. Han kunne jo avklart til innkast isteden det skal jeg være enig, men han redder oss fra en farlig sjanse og hvis noen skal ha skylden for at de fikk corneren må det være Faye. Noe han også mente selv da han holdt opp hånden.

Men Faye var god i dag og hadde mange avgjørende taklinger. Syntes likevel at han av og til spiller på litt høy risiko. Var også en farlig situsjon da han som nesten bakereste mann prøve å dra fra en mann.
« Siste redigering: 10. Nov. 2007, 16:00 av fredd »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
gi faen dere to...
Kampen var møkkadårlig, og med unntak av viduka skuffet alle sammen.
Forsvaret mangler totalt fokus, og spiller hverandre i trøbbel. Joey Barton er for sein å spille ballen, men det kommer etterhvert.

Ser at mange her mener at SA mangler gangsyn i valget av lag, men husk da at her er det mange som må venne seg til å spille sammen i et helt nytt system. Da er det forståelig at ikke alle har dagen, og at vi leverer enkelte møkkakamper som denne og den forrige mot Pompey.

Det som derimot skuffer meg mest, er at vi er så avventende når ballen kommer mot oss. Vi står og venter på den, og da blir ballbanen brutt, eller så rekker forsvareren å posisjonere seg for å hindre sjangser...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Det er forkastelig at Martins ikke kommer inn før det gjenstår 8 minutter. Han er dødelig farlig i sin FØRSTE INVOLVERING for SVARTE HELVETE. Man må være blind for å se at Martins ikke er en trussel for et hvert forsvar. Han er eksplosiv og er i stand til å avgjøre kamper, men ikke når han får 7-8 minutter på seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vannvidd er det.

Når det er sagt synes jeg vi var gode i store deler av 2 omgang. Emre og Barton tar seg flere hakk opp og viser eksepsjonelle pasningsføtter ved anledninger. Faye er bunnsolid før han må ut.

1 poeng er ikke bra nok, og nå MÅ Martins starte neste kamp. Det som irriterer meg ekstremt mye er at Butt kommer til å spille neste kamp på bekostning av Emre eller Barton, pluss at Martins vrakes nok en gang. Satan!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Faye er klart best i forsvaret. Rozenhal gjer ein del feil. Feil som gir sjansa til Sunderland.

Det var vel den dårlige pasningen til Faye som gjorde at Rozehnal måtte ut på løpetur. Han kunne jo avklart til innkast isteden det skal jeg være enig, men han redder oss fra en farlig sjanse og hvis noen skal ha skylden for at de fikk corneren må det være Faye. Noe han også mente selv da han holdt opp hånden.

Klart det ikke var faye sin skyld at rozy laget en unødvendig corner. rozy skulle bare tuppet ballen over sidelinja istedenfor. Han tenker jo ikke før han sender fra seg ballen. Flere ganger avklarer han med en kort ball til rett utenom straffefeltet...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Mye dårlig i dag....synes Faye er vår desidert beste spiller!!!

At ikke Obafemi Martins får spille mer i dag er en skandale!!!! Tipper det har oppstått en konflikt mellom Oba og BigSam, og hvis det er tilfelle håper jeg BigSam går før Martins for å si det pent!!!

Owen er rett og slett ikke sitt gamle jeg, og at han spiller på ryktet sitt og statusen sin er det ingen tvil om....Owen skal faen IKKE spille isteden for Oba lenger.....

BigSam skal ha mye kritikk for at vi ligger så lavt som vi gjør i dag, og at vi omtrent bare slår lange baller....Han skal også ha vanvittig mye kritikk for at Owen spiller isteden for Martins....4 HELE kamper uten scoring for Owen, men ikke bare det..Owen har vært rævva som bare det i alle 4 kampene!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Svak kamp av Newcastle og vi skal være glad for at vi fikk med oss det ene poenget. Heldigvis hadde vi en påeriode i 2.omgang som gjorde at vi i hvertfall fikk med oss ett poeng, noe som selvsagt er to for lite når Mackems er laget på motsatt side.
Men men. Slik som kampen utartet seg så skal vi være fornøyd med at vi unngikk et flaut og bittert tap mot fienden fra Wearside.

Jeg syns det går for seint med oss, det blir nesten hele tiden en touch for mye og dermed er det lett for Mackems å forsvare seg. Bevegelsene er for ofte for dårlige og dermed må gutta alt for ofte stoppe opp og lete etter alternativer. 

Og jeg er helt enig med folket som mener at det er en skandale at Oba sitter på benken helt til det gjennstår snaue 10min av kampen. Martins skal starte!
Owen er etter min mening langt unna den standarden han var på sitt beste. Han er selvsagt fortsatt en bra spiller, men på langt nær den han en gang var. Og jeg tror ikke det bare er manglende kampform, jeg syns desverre Owen virker å være over toppen av sin karriere. Oba er en mye større trussel med sin fart, kraft og innsats, og selv om han mangler noe på å være en dødelig goalgetter så syns jeg han bør starte framfor Owen heretter. Det beste hadde likevel vært om Oba og Owen kunne ha funkert sammen slik at det er Viduka som starter på benken, men spørs om både Owen og Oba er beste ved siden av en stor spissmakker, og dermed foretrekker jeg Oba som førstevalg av de små og kjappe.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Harper - Ræva

Taylor - Ræva
Faye - Godkjent
Roz - Ræva
Zogbia - Godkjent

Milner - Godkjent
Barton - Ræva Ræva Ræva!
Emre - Ræva
Smith - Ræva

Viduka - Godkjent
Owen - Ræva

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Irriterer meg at vi må bli liggende under 1-0 for å våkne i en kamp som denne. Det er jo faktisk ikke før Sunderland har tatt ledelsen at Newcastle begynner å spille fotball selv og da vi bare for opp tempoet i spillet litt så spiller vi oss fort til sjanser, og selv om det er litt heldig, så scorer vi da. Begynner å lure på om ikke gutta må prøve å glemme hvor de spiller (om det er hjemme på St.James eller borte) og bare prøve å spille sitt eget spill. Denne "deffansive bortebane strategien" vi har prøvd flere ganger funker rett og slett ikke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
EivindI - Ræva